Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly Cooper: Thieves In Time

Vastaus: Sly 4 [Hype]

Hmmm... minulla on epäilykseni mutta onhan tuossa paljon loogisuutta:

Pariisi on ollut se perinteinen paikka Slyissa. Mutta onkohan tuo vähän kierrättämistä, kun Sly 2 oli aika pariisikeskeinen.

Turning Japanese. Selvästi Rioichiin ja japaniin (duh!) viittaava.
Go west young racoon. Tämä maistuisi eli Villiä länttä ja Tennesee "Kid" Cooperia.
Clan of the cave racoon. Slaigh McCooper ja irkku-meininkiä, maybe?
Holy Grail Cooper. Galleth ja keskiaika.
Forty Thieves. Arabia ja Salim al Kupar of Arabia.

Mutta tästä listasta puuttuu muutamia tärkeitä ja eikös, joku varmistanut, että kaikki (pää)esi-isät löytyisi pelistä. Tuostahan puuttuisi Slytunkhamen, Henrietta, Otto, Thadeus Winslow ja Slyn isä.

PS. Missä hitossa on muuten sanottu, että kaikki 9esi-isää ovat pelissä? Minä en löydä mistään kyseistä tietoa. Tuossa yhdessä haastattelussa vaan sanottiin: "You got all the gang members and all the ancestors..." Tuohan viittaa vain yleisesti esi-isiin eikä siihen, että kaikki olisivat mukana.
En usko, että noi 6 kenttää on vain, koska on näytetty kuva viime vuodelta kuva, jossa on laivoja. Eli 6+1 = 7. Tuskin ne 2 nyt 2 esi-isää jättäis pois. Ja jos kerta pääsuunnittelija itse ''vahingossa''? sanoi, että kaikki porukan jäsenet ja kaikki esi-isät. Aikaisemmissa peleissä kyllä kerrottiin Sly1 noin kahdestakymmenestä esi-isästä, kun sai kaikki pullot, mutta ainoastaan 9 esi-isästä näytetty jotain valokuvia ja tärkeimmät esi-isät. Eikä kävis järkeen 6-7 esi-isää vain, koska jokainen 9 oli omalla tavallaan tärkeitä. Ilman Ottoa Sly ei ikinä olisi voittanut Clockwerk. Clockwerk tappoi myös kaikki esi-isät, joten kaikki esi-isät on ja Clockwerk loppuvastus. Kyllä kaikki 9 esi-isää on kyllä mukana pelissä, sillä ei toi järjestys ole mitenkään järkevä, koska on varmistettu että ekana tavataan Rioichi Cooper ja toisena Sir Galleth Cooper. Ja listassa näkyy Galleth kenttä näkyy neljäntenä. Myös on sanottu, että peli on pidempi mitä Sly2 ja Sly3. Toisissa haastatteluissa taas on kerrottu, että eivät halua kertoa monta kenttää on yhteensä. Vielä on varmistettu sellainen asia itse pääsuunnittelijalta, että peli on valmis jo muuten paitsi korjataan gameplayta ja kaikkea. Miksi myös Rioichi Cooper gameplay olisi paljastettu kaikki kentät? Kaikki olisi jo tiennyt, että tärkeimmät esi-isät on kaikki mukana ja mahdollisesti vielä Slyn isä. Ensimmäisissä kuvista viime vuodelta aikakoneen Bentleyn piirtämissä kuvissa näkyy pöydällä kaikkiin esi-isiin olevia vihjeitä.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Tuossa videossa näkyy nuo epidosit (luulen ettei ole kaikki) jostain kehittäjän konsolista. Pelissä on vielä nähtäväksi aika paljon bugeja.
[video=youtube;t0-AUOwh3iA]http://www.youtube.com/watch?v=t0-AUOwh3iA[/video]
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Miksei Sly olisi voittanut ilman Ottoa?
Jos olet pelannut Sly Raccoon (Sly1), niin tiedät että Varkaiden käsikirjassa oli Otto Cooperin piirrustuksia, jossa oli suunniteltu miten Slyn ja kavereiden pakettiautoon rakennetaan tykki auton katolle reiän mihin asennetaan tykki, josta kun Murray ajaa autoa, niin Sly voi ampua robottipöllöjä turvallisesti ilman, että tehtävä Clockwerkin tuhoamiseksi epäonnistuisi, sillä Clockwerkilla oli paljon robottipöllöjä vartijana. Sly1 tätä Otto Cooperin piirrustuksia käytettiin, että saatiin autoon asennettua tykki millä ampua. Piirrustukset oli yksi osa päästä lähelle Clockwerk.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Olen pettynyt jos pelissä ei ole Slytunkhamen II:sta, koska hän on yksi tärkeimmistä esi-isitä.
Hän on Cooperin holvin perustaja.

PS. Olisi kiva jos tämän topicin nimi vaihdettaisiin pelin viralliseen nimeen.
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

PS. Olisi kiva jos tämän topicin nimi vaihdettaisiin pelin viralliseen nimeen.

Samaa mieltä. Ja olen jo useampi kuukausi sitten lähettänyt rookielle (ketjun aloitusviestin kirjoittaja) viestin, johon olin kirjoittanut kaikki pelin perustiedot (joita ylläpitokin vaatii) sekä kaiken tiedon mitä silloin pelistä varmasti tiedettiin. Mutta kyllä tuo aloitusviesti on edelleen vajaa. Se olisi nimittäin ollut aikas helppo vain kopioida ja käydä liittämässä tuonne aloitusviestiin...
 
Vastaus: Sly 4 [Hype]

Samaa mieltä. Ja olen jo useampi kuukausi sitten lähettänyt rookielle (ketjun aloitusviestin kirjoittaja) viestin, johon olin kirjoittanut kaikki pelin perustiedot (joita ylläpitokin vaatii) sekä kaiken tiedon mitä silloin pelistä varmasti tiedettiin. Mutta kyllä tuo aloitusviesti on edelleen vajaa. Se olisi nimittäin ollut aikas helppo vain kopioida ja käydä liittämässä tuonne aloitusviestiin...

Lähetä minulle nuo tiedot yksityisviestinä, niin muokkaan aloituksen kuntoon.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Olenko ainoa joka on huomannut että Sly4:seen luotetaan todella paljon? Oletuksenahan on että se julkaistaan tän vuoden puolella. Samoihin aikoihin on tulossa BlackOps2 ja GTAV (tod.näk) - Jos joku julkaisee pelin näiden kanssa samaan aikaan niin siihen peliin on uskottava oikeasti.

Toivottavasti saamme nauttia SLY4:sta jo Syys-,Lokakuun kohdilla vaikka Demona.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Olenko ainoa joka on huomannut että Sly4:seen luotetaan todella paljon? Oletuksenahan on että se julkaistaan tän vuoden puolella. Samoihin aikoihin on tulossa BlackOps2 ja GTAV (tod.näk) - Jos joku julkaisee pelin näiden kanssa samaan aikaan niin siihen peliin on uskottava oikeasti.

Toivottavasti saamme nauttia SLY4:sta jo Syys-,Lokakuun kohdilla vaikka Demona.
Sly on legendaarinen sarja, ja eihän tätä edes ole ihan ajateltu AD/HD CoDittajille, vaikka jotkut CoDittajat voivat pitääkkin Sly:sta, koska jotkut tenavatkin pelaavat CoDia. GTA V, en usko se tulee tänä vuonna.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Onko jollain oikesti väliä sillä, että miltä kansi näyttää. Itselläni ei ainakaan ole mitään väliä, kun peli on kuitenkin hyllyssä vaakatasossa muiden pelien välissä tai nykyisin suosimaani tapaa, että peli on Pleikan kovalevylle ladattuna eikä tarvitse koteloiden ja levyjen sählätä. Nyt vain toiveissa, että Slysta tulisi jokin mukavan hintainen ennakkotilaus-paketti Storeen, jolla saisi niin Ps3- kuin myös vita-version.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Onko jollain oikesti väliä sillä, että miltä kansi näyttää. Itselläni ei ainakaan ole mitään väliä, kun peli on kuitenkin hyllyssä vaakatasossa muiden pelien välissä tai nykyisin suosimaani tapaa, että peli on Pleikan kovalevylle ladattuna eikä tarvitse koteloiden ja levyjen sählätä. Nyt vain toiveissa, että Slysta tulisi jokin mukavan hintainen ennakkotilaus-paketti Storeen, jolla saisi niin Ps3- kuin myös vita-version.
Eiköhän sieltä tule sellainen samanlainen bundle kuin tuosta AC3:sta. Eli PS3 ja PSVita versio samassa paketissa, hintaa se 100€
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Eiköhän sieltä tule sellainen samanlainen bundle kuin tuosta AC3:sta. Eli PS3 ja PSVita versio samassa paketissa, hintaa se 100€

Samaa itsekkin ajattelin mutta AC:n tapauksessa on kaksi aivan omaa peliä, kun taas Slyn tapauksessa PS3- ja Vita-versiot ovat identtiset, joten toivon hartaasti, että hinta olisi tämän takia vähän alhaisempi.
 
Ylös Bottom