Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly-pelisarja (Huom! Sly 4 -hype!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sly-pelisarja (Huom! Sly 4 -hype!)

Mutta eikö tuo infamous olekin melkein valmis ellei ole jo?
inFamous julkaistiin jo viime kesänä, ja hyvin oletettavasti sille ollaan jo työstämässä jatko-osaakin. Sly 4 ei siis tässä vaiheessa ole muuta kuin fanien toiveunta.

Kieltämättä inFamous 2 tuntuu huomattavasti todennäköisemmältä kuin Sly 4, jollei jälkimmäistä(kin) tuotesarjaa sitten ulkoisteta muille kehittäjille. Toisaalta, eivätköhän Crash Bandicoot ja Jak and Daxter -sarjat jo opettaneet miten moisessa leikissä helposti käy.

Mukavahan se olisi nähdä Sly-sarjalle jatkoa mutta toisaalta vieläkin pitää nostaa hattua sille, että lopettivat vielä voitolla ollessaan - jo kunnon trilogiakin alkaa nykyisin olla aika harvinaista herkkua, platformer-puolella varsinkin.

ISONA sly:n fanina on tullut kaikki pelit pelattua ja 4:sta odotan kovasti. inFamous 2:n jälkeen voisi varmaan ruveta toivomaan. Infamouksen jatkaminenkin käy koska jos tekijänä sucker punch,peli on täyttä mahtavuutta.

ISONA sly:n fanina on tullut kaikki pelit pelattua ja 4:sta odotan kovasti. inFamous 2:n jälkeen voisi varmaan ruveta toivomaan. Infamouksen jatkaminenkin käy koska jos tekijänä sucker punch,peli on täyttä mahtavuutta.

Samat sanat olen suuri Sucker Punch fani olen pelannu kaikki sen pelit, jotka on tullu. Mutta Sly 4 saa oottaa, mutta kyl InFamousessa varmaan jotain pieniä vihjeitä on, luulen niin.

Niin toivoisin, että peli tehtäisiin.
Se on yksi syy siihen, miksi minulla on PS3.

Ylös Bottom