Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly Raccoon -sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrouhiai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mrouhiai

New Member
Eikö kukaan ole huomannut, että on tulossa melkoisen hyvännäköinen tasohyppely/toimintapeli nimeltään Sly Cooper. Siinä on kuulemma yhdistetty MGS-tyyppistä hiiviskelyä ja perinteistä tasohyppelyä. Grafiikka on ainakin mielestäni parasta mitä PS2:lla on tällä rintamalla nähty (näyttäisi peittoavan myös toisen uuden tasohyppelyn Ratchet & Clankin). Käykääpä kattomassa videoita:

http://ps2.ign.com/articles/360/360179p1.html

Viikonlopun aikana on tullut rutkasti uusia videopätkiä (myös Ratchet & Clankistä on tullut uusia pätkiä)!
 
pelin idea on mielestäni loistava!
mutta oliko ihan pakko laittaa joku halattava pörröinen pesukarhu siihen!?
 
Videoiden perusteella ihan mielenkiintoinen, jopa minunlaiselle joka ei ole pelannut tasohyppelyitä sitten ensimmäisen Marion.... :o Taitaa olla hiiviskely-osuudet mitkä vetoaa. Koska tuon pitäisi ilmestyä?

Slyn halattavuudesta tuli mieleen että jos näin tekisi, Sly ei vastustelisi mutta samalla nappaisi lompakkosi takataskusta. :p
 
Moontv:n playerissä oli tosta pieni esikatsaus, aika hienon näköistä pelikuvaa. Sitten noissa IGN:n videoissa oli pientä MGS- kopiontia, mm. Codec- keskustelun tyylinen puhelu :-)

Hieno peli, kuten Ratchet & Clank. Mutta kyllä mun mielestä Ratchet & Clank on paljon hienomman näköinen (ei ehkä paljon, mutta kuitenkin :rolleyes: ).
 
ps2.ign.com antaa 8.5 pojoa.
erityisesti graffaa, yleisasua ja kontrolleja kiitellään.
moitteena pelin helppous ja lyhyys (12h).
 
tosta graffasta verrattuna Ratchet & Clankkiin: Kyllä Ratchet voittaa varmaan polygoneissa (upeat maisemat muuhun pelialueeseen, niinkuin JAXissa), mutta Sly on ehdottomasti tyylikkäämpi (hienoin Cel Shadingia käyttävä peli)
 
Onneksi tämä peli tulee vasta vuoden 2003 alussa. Tammikuussa tällä hetkellä. Niin ei tarvitse tätä sekoittaa enään hankintoihin tänä vuonna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
ps2.ign.com antaa 8.5 pojoa.
erityisesti graffaa, yleisasua ja kontrolleja kiitellään.
moitteena pelin helppous ja lyhyys (12h).

Positiivinen yllätys ainakin minulle on ja kyllä tämän parissa on nyt pari iltaa viihtynyt.

Pituudesta en osaa sanoa, mutta 12h kestollakin on hommaamisen arvoinen lajityypin pitäjille. Ei tämä mielestäni mikään kovin helppo ole, vaan sopiva vaikeustasoltaan ainakin minulle. Kuolema korjaa yhdestä osumasta ja palauttaa radan alkuun tai väli pisteelle. Toki lisää kestävyyttä saa kerättyä silloin tällöin löytyvillä hevosen kengillä. Välillä edetään rauhallisesti ja sitten kun sählää hälytyksen päälle mennään pikkasen vauhdikkaammin.

Tuo Cel Shading -tekniikka toimii tässä pelissä hyvin ja on kivan näköistä. Kontrollitkin toimivat ja kaikkia mukavia juttuja pelistä löytyy.

On kyllä peli, joka on PS2:sen tasohyppelyjen parhaimmistoa minun mielestä. Jotenkin peli aiheuttaa minulle pakottavaa tarvetta päästä pelaamaan lisää. Ja tässä taas odottaa iltaa ;)
 
Peli on helppo! Mutta läpäisemisenkin jälkeen riittää kerättävää ja tekemistä. Parhaiten peli sopii varmasti niille, jotka eivät ole lajityypin suurkuluttajia. Mutta toisaalta lajityypin ystävienkään ei kannata jättää tätä hankkimatta. Nautittava kokemus, joka on tarpeeksi erilainen muihin tasohyppelyihin verrattuna. Mikä parasta, kameramies pysyy matkassa ilman pelaajan avustusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Peli on helppo!

Saanen olla hivenen eri mieltä :)

Mutta ei tämä kieltämättä hirveän vaikea ole, mutta minulle haastetta löytynyt ihan kivasti.

PS: Tänään muuten pitäisi Slyn ilmestyä !
 
No niin, ostinpa itse pelin. Ensivaikutelmat todella hyvät! Grafiikka upeaa ja tehtävärakenne hyvä. Kaikin puolin vaikuttaa todella hyvältä peliltä, jonka ei toivoisi jäävän R & C:n jalkoihin (joka sekin on loistava peli)...
 
Jeps, eli on lähes läpi tullut tuo nyt tässä viikon aikana tahkottua ja kyllähän se omalla listallani taisi nousta tasohyppelyiden top-3-listalle... :D Kovin pitkä peli ei ole, mutta erittäin mukaansatempaava. Ulkoiset puitteet ovat enemmän kuin kohdallaan ja pelattavuuskin on varsin toimivaa. Opittavat lisäkyvyt ovat hauskoja ja onpa joukkoon mahtunut pari aika mainiotakin, kuten hidastus.
Ainoa asia, jonka takia pisteet tippuvat alle yhdeksenkymmenen on paikoitellen huono ruudunpäivitys. Kummallisesti alkupuolella peliä ruutu päivittyy kiitettävällä nopeudella, mutta kolmosmaailmassa ja sen jälkeen alkaa päivitysnopeus kompuroimaan. Tämä ei pelattavuutta haittaa, mutta ärsyttää varsinkin tälläisessä pelissä, koska piirroselokuvatunnelma siitä kärsii.
Erittäin suositeltava hankinta kaikille lajityypin ystäville joka tapauksessa.
 
Ensi alkuun kävi kyllä tuo kuolema ja laaki tyyli kyrsimään. Nyt parin päivän jälkeen ei tuosta oikeastaan ole haittaa kuin lähinnä noiden loppuvihollisten kanssa jotka ovat suht. helppoja.

Grafiikka on kyllä hyvän näköistä ja laatuista, samoin pelattavuus on varsin hyvä. Sekä kameran toiminta.
 
viimeinkin peli joka ylitti ennakko odotukset.
viimeksi olen tahkonut näin innokkaasti tasohyppelyä kun ostin Jack&daxterin! Ehdottomasti tämän hetken paras ohjaus/kamera systeemi mitä tasohypelyissä on vastaan tullut. kamera ei ole jämähtänyt seiniä ihailemaan kertaakaan ja ohjaus sopii (ainakin minulle) kuin nyrkki silmään.
Luulen että suurin haaste pelin ostoa ajatellen on se että kannessa hymyilee söpö piiretty pesukarhu...
Kaverinikin sanoi kun pakkauksen näki et "mitä sä iso äijä meet tämmöstä lasten paskaa ostamaa?" mutta kun hän oli vartin peliä testannut niin sain melkein tapella pelivuorosta. =)
Joten te hieman "vanhemmatkin" äijät olkaa kerrankin ennakkoluulottomia, ja mikäli ette muuten kehtaa peliä kassalle viedä niin sepittäkää vaikka että se tulee pojalle/tyttärelle.
 
"mitä sä iso äijä meet tämmöstä lasten paskaa ostamaa?"
Samaa isoveli minullekin sanoi, mutta kun itse pelasi niin meni 2 tuntia kun itse pääsin pelaamaan.

Grafiikka on kyllä hyvän näköistä ja laatuista, samoin pelattavuus on varsin hyvä. Sekä kameran toiminta.
Grafiikka 10. Pelattavuus 10, kamera toimiva :)

pelin idea on mielestäni loistava!
mutta oliko ihan pakko laittaa joku halattava pörröinen pesukarhu siihen!?

Joo minustakin pelin idea loistava ehkä on näitä pelihistorian parhaimpia.
Kyllä yksi pesukarhu peli pitää olla :]
 
Muuten onko kukaan saanut niitä aikatehtäviä suoritettua kun itse en ole päässyt ensimmäistkään niissä pitäisi olla muutama kymmenen sekuntia lisää aikaa pitäisikö sitä "Rollia" käyttää kun sillä pitäisi päästä nopeammin mutta silti tuntuu että en ole päässyt. Onko muuten kukaan muu päässyt aikatehtäviä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Muuten onko kukaan saanut niitä aikatehtäviä suoritettua kun itse en ole päässyt ensimmäistkään niissä pitäisi olla muutama kymmenen sekuntia lisää aikaa pitäisikö sitä "Rollia" käyttää kun sillä pitäisi päästä nopeammin mutta silti tuntuu että en ole päässyt. Onko muuten kukaan muu päässyt aikatehtäviä?

Pari tehtävää pääsin läpi, ainakin ensimmäisen ja sen missä se naispoliisi ammuskelee, jälkimmäinen niistä. Vaati paljon harjoitusta ja kentän opettelua, ja nehän oli vielä aika lyhyitä kenttiä. Rollia en muistaakseni käyttänyt. En jaksanut alkaa tahkoamaan muita tasoja, kun ei se kommentiraita nyt NIIN innostava palkinto ollut, tietysti se kaikkien läpäisemisestä saatava videonpätkä voisi ollakin...
 
Ylös Bottom