Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smackdown vs Raw 09

Vastaus: Smackdown vs Raw 09

Minkäslainen mättö on kyseessä

Itse omistan kyseisen mätön (mikä muuten ilmeisesti Play.comista irtoaa runsaalla parilla kympillä jo tässä vaiheessa), ja ihan kohtuu hyvä on. Viime vuoden versio sai runsaasti haukkuja, ja sen ymmärtääkin kyllä, kun kyseessä oli ensimmäinen yritys kyseiseltä pelisarjalta omaksia Wiin ohjaustyylin. Tämän vuoden version on saanut yllättävän hyviä arvosteluja, vaikka parannettavaa varmastikin on.

Kyllähän tämä WWE-fanille on kiva peli, etenkin kun Wiin ohjaustyyli (nunchuk toisessa ja remote toisessa kädessä) mahdollistaa liikkeiden toteuttamisen aivan kuin itse suorittaisi kyseisiä liikkeitä. Erittäin helppoa tuo ohjaustyyli on omaksua (vaikka ohjekirja on todella suppea), ja pian mättö alkaa sujua itsestään.

Kun peliä alkoi pelaamaan, iski ensimmäiseksi silmään "kameran" tiukka zoomi. Olen pelannut sarjan aiempia pelejä PS2:lla, ja kyllä tässä Wii-versiossa tuntuu kuin kamera olisi turhan lähellä hahmoja. Tätä ei ilmeisesti voi säätää. Kyllä siihen toisaalta tottuu, ja on kai se ohjaussysteeminkin kannalta hyvä asia. Grafiikka on osittain todella komeaa (mielestäni esim. Randy Orton on Wiihin nähden lähes fotorealistinen), ja osittain hieman kulmikasta. Tosin Wiissähän se pointti ei suinkaan ole grafiikan komeus, vaan esim. PS3:sta parempi ja aktiivisempi pelattavuus.

Jos on yhtään WWE-fani, niin tuo Play.comin tarjous kannattaa hyödyntää. Tämänvuotinen versio on erittäin hyvä sellainen, ja pelaaminen on hauskaa. "Kameran" tiukka zoomi ja ehkä itse pelin pienoinen suppeus (en väitä ettäkö muilla konsoleilla peli olisi laajempi) voivat ehkä hiukan mietityttää, mutta kyllä tätä peliä mätän paljon mielummin kuin vaikkapa Super Smash Brothers Brawlia.
 
Vastaus: Smackdown vs Raw 09

Hommasin kyseisen pelin ja on kyllä ensimmäiset matsit ollu tosi hauskaa. Grafiikka yllätti positiivisesti ja ohjauskin tuntuu ainakin näin alkuun toimivalta. Ohjekirja on tosiaan liikkeiden osalta aavistuksen suppea eli liikkeitä oppii lisää kokeilemalla, mutta toisaalta se on ihan hauskaakin :)
 
Vastaus: Smackdown vs Raw 09

Hommasin kyseisen pelin ja on kyllä ensimmäiset matsit ollu tosi hauskaa. Grafiikka yllätti positiivisesti ja ohjauskin tuntuu ainakin näin alkuun toimivalta. Ohjekirja on tosiaan liikkeiden osalta aavistuksen suppea eli liikkeitä oppii lisää kokeilemalla, mutta toisaalta se on ihan hauskaakin :)

Jaksatteko laittaa omia fiiliksiänne pelin eri pelimuodoista, moninpelistä ja sitten nettipelien toteutuksesta?
 
Ylös Bottom