Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smash Court Tennis: Pro Tournament 1 & 2

Re: Smash Court Tennis: Pro Tournament

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Onko tuosta pelistä mihinkään? Demosta tykkäsin mutta onko se 26:n euron arvoinen? (ku just ostin ja oon aiva paniikis :D)


Jos et tykkää, niin myy se mulle :)
 
Re: Smash Court Tennis: Pro Tournament

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Onko tuosta pelistä mihinkään? Demosta tykkäsin mutta onko se 26:n euron arvoinen? (ku just ostin ja oon aiva paniikis :D)
Eiköhän se oma mielipide ole tärkein...
Kyllähän sitä on heti VT:n jälkeen parhaaksi tennis-peliksi haukuttu, ettei pitäisi ihan turha ostos olla.
 
Kyllä mä Virtua Tenniksen puolelle kuitenkin kallistuisin, jos ei ole rahasta kiinni. Mutta 26 kys. pelistä ei ole liikaa. Pelissä on omat heikkoutensa mutta kyllä se jaksaa viehättää, varsinkin jos olet kiinnostunut tenniksestä. Eli ei ollenkaan hullumpi peli.
 
Smash Courtista en tiedä, mutta Virtua Tennis 2 ainakin on aivan uskomattoman hyvä peli, varsinkin moninpelinä. Eli jos tennis kiinnostaa, niin suosittelen vilpittömästi VT2:ta. Kerrassaan mahtava.
 
NewsFlash

Smash Court Tennis saa jatkoa 17.02.2004

Kesällä 2002 julkaistu Smash Court Tennis Pro Tournament saa jatkoa ensi kesänä, kun Sony ja Namcon yhteistyössä kehittämä Smash Court Tennis Pro Tournament 2 saapuu kauppoihin.

Smash Court 2 sisältää monia virallisia turnauksia, kuten Wimbledonin ja tennistähdistä ovat mukana mm. Serena Williams, Lleyton Hewitt ja Juan Carlos Ferrero. Peliin voi luoda myös oman hahmon osallistumaan ammattilaisturnauksiin.

Lukuisiin pelimuotoihin voi osallistua Multitapin avulla jopa neljä pelaajaa ja tenniskoulussa uudet pelaajat voivat opetella mailankäsittelyn niksejä. Todelliset sohvaperunat voivat seurata koneen ohjastamien pelaajien otteluita.
 
Eilen kolahti luukusta play.com:sta. Oli ihan pakko koittaa, kun postikuluineen 10 punnalla lähti. Ensivaikutelma on aika karkea, mutta ihan hauskan tuntuista ja arkade-henkistä. Pelissä on muuten aivan legendaarisen kauheat musat.
 
NewsFlash

Lisää tietoa Smash Court 2:sta 18.04.2004

Namco on paljastanut hiukan lisää tietoa kesällä julkaistavasta Smash Court Pro Tournament 2 -tennispelistään.

Peliin on mallinnettu kaikkiaan 16 tennisammattilaista eli miehistä Andy Roddick, Juan Carlos Ferrero, Tim Henman, Leyton Hewitt, James Blake, Marat Safin, Richard Gasquet ja Tommy Hass sekä naispelaajista Justine Henin-Hardenne, Kim Clijsters, Serena Williams, Amelie Mauresmo, Lindsay Davenport, Jennifer Capriati, Daniela Hantuchova ja Anna Kournikova. Tietysti myös oman hahmon luominen on mahdollista.

Pelin päätavoitteena on kaikkien neljän Grand Slam -turnauksen (Australia, Ranska, Wimbledon ja Yhdysvallat) voittaminen ja mukana on myös muita kilpailuja, joita käydään yhteensä yhdellätoista kentällä. Pelistä löytyy kuusi eri pelitilaa (Pro Tour, Arcade, Exhibition, Challenge, Lesson, Watch) ja Multitapin avulla voi neljä pelaajaa osallistua pallotteluun.
 
Olisikohan tässä Smash courtissa realistisempi ote tennikseen kuin VT:ssä?
Nyt olisi nimittäin etsinnässä realistinen tennispeli ps2:lle.
 
Jos ei kuuloni kauheasti pettänyt, niin Play:ssä Mr. Puha kertoi Deportivon Juan Carlos Valeronin olevan myös pelissä. :D
 
Ihan hyvän arvosanan antoi Pelit-lehti Smash Court2:lle. Joko joku omistaa ko pelin? Mielipiteitä? Uramoodi arvostelun mukaan mielenkiintoisempi kuin esim Virtua Tenniksessä(jossa se kieltämättä on äärimmäisen booring).
 
Itse itselleni vastaten täytyy sanoa et kyllä on pirun hyvä peli! Uramoodissakin on syvyyttä huomattavasti enemmän kuin Virtua Tenniksissä, pelattavuus tosin on VTssä pykälää parempi. Aluksi oli vaikea tottua lyöntisysteemiin paljon Virtua Tenniksiä pelanneena, niissä kun lyönti on sitä lujempi mitä pisempään lyöntinamiska on pohjassa. Tässä taas on kyse ajoituksesta.
 
Sanottakoon nyt virtua tennis 2:sta vielä, että sehän on kaksi vuotta vanha peli, joten Federeriä, Roddickia ja muutamia muita nykyään kirkkaimmalla huipulla olevia pelaajia ei pelistä löydy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Sanottakoon nyt virtua tennis 2:sta vielä, että sehän on kaksi vuotta vanha peli, joten Federeriä, Roddickia ja muutamia muita nykyään kirkkaimmalla huipulla olevia pelaajia ei pelistä löydy.

Mutta taas Smash Courtissa ei ole uutta kevättä elävää Carlos Moyaa mukana:(

Uramoodi on loistava ja (ainakin minulla) pitkäkestoinen, pelattu on jo vaikka kuinka paljon ja ranking edelleen 100 kulmilla. Tarttis saada pari isompaa päänahkaa jotta sais rankingia korkeammalle, mutta tuppaa noi isommat turnaukset loppumaan neljännen kierroksen kieppeille..nooh, harjoitusta vaan lisää!

Ja Roddickin syöttö on aivan järkyttävä (aivan kuin oikeastikin), mitään ei kerkiä tekemään kun se pamahtaa ruudun kulmaan n.240 km/h.
 
Tämä oli kyllä positiivinen tuttavuus: Virtuassa ärsytti (vaikka hyvä peli olikin), kun verkkolyöntejä, ässiä, ylilyöntejä yms. oleellisesti kuuluvia elementtejä ei saanut onnistumaan millään. Eivät ässät nytkään helppoja ole, joten voi sitä riemua kun sen saa onnistumaan.

Uramoodi tosi kiva, minäkin olen jämähtänyt satasen paikkeille.

Ärsyttävinä pelistä voi mainita kilkuttavan musiikin sekä falskin oloiset tuuletukset voittoisan pelin jälkeen. Muuten suositeltava.
 
Vastaus: Smash Court Tennis: Pro Tournament 1 & 2

Onko tän 3.osa hyvä? Kakkosta tullu pelattua niin paljon et maailman ykköspaikka ja kaikki kohta voitettu. Puutteita toki on..mikä on Smash Court Tenniksen tulevaisuus?
 
Ylös Bottom