Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SMB, paras GC-peli tähän mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Justin Bailey

New Member
noniin, pikaisella tsekkauksella SMBstä ei ole omaa aihetta. mitä mieltä jengi on tästä pelistä ja onko kukaan onnistunut avaamaan MASTER-modea?

oman maun mukaan tämä on viimevuosien ehdottomia hardcore-helmiä. täydellinen pelattavuus, yksinkertainen perus-idea yhdistettynä hyvään kenttäsuunnitteluun ja sijoitteluun, puhumattakaan aikojen parantelusta yms...

ostin pelin siis jo launch-päivänä, mutta vasta viimeaikoina olen päässyt siihen "oikeasti" sisälle, suurin syy on tietysti ollut Waverace kierrosten tahkoaminen ja muut kiireet, mutta nyt kun on helpottanut, niin SMB todellakin avautui minulle. moninpelin ilot on tietysti jo moneen kertaan todettu toimiviksi ala bowling, fight, target, ja billiards. mikä hienointa, yksinpeli on vieläkin (imo huomattavasti) addiktiivisempi! uskon, että monilta on jäänyt tämä peli hieman paitsioon. vai miten on? toivottavasti saamme tulevaisuudessakin nautti SEGAn ja NINTENDOn yhteistyöstä, en kyllä ikinä osannut ajatella sen toimivan näin hyvin.....ei mitään paineita F-Zerolle ;)

oma arvosana 9/10.

tässä yksi esimerkki miten hyväksi pelissä voi oikeasti tulla:

http://www.elitecoder.com/movies/

mm. "mbe9-2.avi" ei varmasti näytä miltään niiden silmissä jotka eivät ole peliä pelaneet tai sisäistäneet, mutta meiltä muilta:

*syvä kumarrus*

Kyseisen pelin ostin julkaisussa myös, enkä ole katunut. Niin helposti sisään päästävä, kuitenkin niin monipuolinen ja hankala. Yksinpeliä en ole paljon ehtinyt pelata, muistaakseni advancen pääsin vimppaan kenttään(ne pyörivät tasot), ja experttiä johonki kymmenenteen kenttään...pitää alkaa treenaamaan kunhan meleeltä kerkeää, on se sentään niin hyvä peli. Nyt tsekkaamaan noita videoita...argh, just tuo eka ei sitte toimi...

edit: videoista...

Paljon hyvää tuosta pelistä on kuulunut. Itselläni kuution osto venyi niin pitkälle, että päätin jäädä odottamaan SMB2:sta, joka julkaistaan joskus loppuvuonna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Yksinpeliä en ole paljon ehtinyt pelata, muistaakseni advancen pääsin vimppaan kenttään(ne pyörivät tasot), ja experttiä johonki kymmenenteen kenttään...

taitojen asteittain kehittyessä on mahdollista ottaa erilaisia haasteita, esim. advancen läpäiseminen menettämättä yhtään "elämää" avaa 5 advance-extra tasoa. erittäin palkitsevaa :)

Mahtava homma kun pääsee vanhuksetkin niin helposti sisään peliin. Eihän siinä tartte kuin tikkua vääntää. Yksikin peli-iltama, klo 17.00->01.30 ,meni mukavasti keilailua ja fightingia vääntäessä. Ikähaarukka oli 7-32v...SMB2 on jo raapustettu pakkohankintalistalle Metroidin sun muitten kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
tässä yksi esimerkki miten hyväksi pelissä voi oikeasti tulla:

http://www.elitecoder.com/movies/

mm. "mbe9-2.avi" ei varmasti näytä miltään niiden silmissä jotka eivät ole peliä pelaneet tai sisäistäneet, mutta meiltä muilta:

*syvä kumarrus*

Voi hyvä tavaton. Ei pitäisi katsella tuommoisia, tulee itselle paha mieli...

Kuinkahan paljon kyseinen kaveri on yhteensä hakannut SMB:tä. Arvioisin että liikaa :)

Re: Re: SMB, paras GC-peli tähän mennessä?

Hain pelin tänään ja olen päässyt siihen advanced kenttään jossa on niitä "kitarankieliä", en pääse edes paksuinta kovin helposti :)
Tuo videon pelaaja on todellinen friikki. Menisi välillä uloskin :D

Tota mäkin ihmettelin, mä en päässyt edes kunnolla kapeimman kielen päälle kun tipahdin jo, saati että ekan mutkan läpi tai mitään. Tolla äijällä varmaan teipattu tikku oikeaan asentoon jotta se menee tolla vauhdilla siitä läpi :rolleyes:
Mullaki meni kahden nuoremman serkun kanssa kaikkia lajeja sekaisin pelatessa seitsemän tuntia putkeen, ei mennyt tuntia kun molemmat osasivat pelata melkein mun tasolla.
Ja Tommille: yhdyn arvioosi!

Ylös Bottom