Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Snake Pass

Vastaus: Snake Pass

Loistava peli, mutta minä olen jumissa Switchillä 11. kentässä, kun tuli bugi vastaan. Vipu ei vapauta kivenmurikkaa, eteneminen ei onnistu. Twiittasin kehittäjälle, lupasivat perehtyä ongelmaan.
 
Vastaus: Snake Pass

Tässä jos jossain on otettu Pro:lla ulos se mitä pitää. Normi versio PS4:lla 30fps, Pro:lla on kaksi tilaa. 4k/30fps ja standard tila lukitulla 60fps:llä. Se on oikeasti loistava juttu.

Ps4 vs one oli aikalailla identtinen.

Switch versiossa hieman karsittu ja ruudunpäivitys hieman tökkii, mutta porttaus on aikatauluun nähden erittäin kelvollinen.

Videolla näkee myös pintaa syvemmältä teknistä puolta:

 
Vastaus: Snake Pass

Ostinpa tämän. Ensimmäinen pelini, jossa on Xbox Anywhere -tuki. Tuntui toimivan saumattomasti pelailu boksin ja pc:n välillä, sai automaattisesti jatkaa siitä mihin toisella jäi. PC-versio pyöri huonosti full screeninä nykien muutaman sekunnin välein purskeissa, mutta ikkunoituna toimi ongelmitta, outoa.

Kontrollit tuntuu aika intuitiivisilta, ja kiipeily onnistuu hyvin kunhan muistaa välillä kiristää otetta ja kietoutua. Kolme ensimmäistä kenttää vilahti nopeasti, mutta en kaikkea vielä löytänyt. Jostain syystä eteenpäin luikeretelu ei aina toimi toivotulla tavalla, joskus käärme ei vain tunnu keräävän toivotusti vauhtia vaikka miten luikertelisit.
 
Vastaus: Snake Pass

Pääsin vihdoin eteenpäin, kun pelisuunnittelija linkkasi minulle videon, jolla bugin pystyi kiertämään. On kuulemma patch-listalla jahka pystyvät toistamaan ongelman, mikä ei ole heiltä vielä onnistunut. Mutta pääsinpähän jatkamaan viimein, level 12 menossa.

Olen kerännnyt kaiken aina yhdestä kentästä ennen kuin olen mennyt seuraavaan. Suosittelen, irtoaa huimasti peliaikaa per kenttä.
 
Ylös Bottom