SNES - Adapterit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr_MuRR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mr_MuRR

New Member
Eli tarkoitus olisi pelata USA:ssa julkastuja pelejä
PAL SNES:illä adapterin avulla.

Onko mahdoton ajatus?

Adaptereita on monenlaisia... Tietoa? Kokemuksia? Linkkejä?

Olen kiinnostunut erityisesti RPG:istä (FF3 (/6), Lufia, 7th Saga...)

Vai täytyisikö yrittää hankkia USA SNES.. tuo modaaminen ei oikein innostaisi....

Vastaus: SNES - Adapterit

Kaverilta lainassa adapteri ja on toiminut ihan hyvin. Herkemmin tilttaa pelit, kun on vähän hutera tuo adapteri. Huuto.netissä noita tulee bongailtua ja hintaa on about 20-30e.

Paras vaihtoehto olisi jenkki Snes. Sillä toimii kaikki pelit 100% varmasti, toisin kuin adapterilla. Esim. Mario RPG ei toimi ollenkaan ja FF3/6 ilmenee ongelmia, kuten kun valikkoon menee niin ruutu saattaa näyttää ihan mustaa vaan. Muutenkin pelit eivät välttämättä toimi täydellisesti, eli ääni ja kuva ei mene ihan yks yhteen joissakin introissa jne. Sitten tietysti jos ei ole mahdollisuutta hankkia sitä jenkki konetta, niin pelittää ne pelit suurimmaksi osaksi adapterillakin ihan kohtuullisesti.

Itse omistan SNES Universal Adapterin ja Final Fantasy III toimii joten kuten. Valikot on pimeinä maailmankartalla, mutta luolastoissa ne saa näkyviin yhden tappelun jälkeen. Itse olen myös vahvistanut senkin huhun, että pelin loppukuvissa kuva pimenee ja tallennukset katoaa. Chrono Trigger sen sijaan toimii ihan hyvin. Sitä en enää muista, oliko Lufioissa mitään ongelmia.

Modatulla Snessillä myös FF III toimii ongelmitta. Mutta suosittelisin kuitenkin jenkki Snessiä, sillä se on todellakin ainoa vaihtoehto, jos haluaa pelata Super Mario RPG:tä.

Ylös Bottom