Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Snes Final Fantasy 6 (FF3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mordor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mordor

Member
No myyn pois harvinaisen herkku pelin jonka jokaisen pelikeräilijän täytyy saada.

Nyt on mahdollisuus

Super Nintendon Final Fantasy 6 jap CIB versio
mukana tulee

Ohjeet+kotelo+joku muu ohje+itse pelikasetti.

Tästä harvinaisuus nyt 30 ekulla, myös otan vaihdot vastaan jos semmoisia tulee.

Vastaus: Snes Final Fantasy 6 (FF3)

Sulla on ilmeisesti priva-boxi täynnä. Maksoin jo pelin. Tyhjennä priva-boxisi, jotta voin lähettää osoitteeni.

Mordor sanoi:
Tästä harvinaisuus nyt 30 ekulla, myös otan vaihdot vastaan jos semmoisia tulee.

Jos kyseessä on/oli todellakin FF6:den CIB versio, siitä saisi kevyesti Ebay markkinoilla vähintään sen 80 euroa (olen nähnyt aika moneen kertaan näin tapahtuvan). Aika halvalla lähti....

Teppo_Holmqvist sanoi:
Jos kyseessä on/oli todellakin FF6:den CIB versio, siitä saisi kevyesti Ebay markkinoilla vähintään sen 80 euroa (olen nähnyt aika moneen kertaan näin tapahtuvan). Aika halvalla lähti....

Saa nyt nähdä onko CIB, kun ei ole kartoista mainittu. Vähintään 80e on mielestäni liioiteltua varsinkin näillä kursseilla. Onhan siitä joku voinut sen maksaakin, mutta mitä sitten kaveri myi tota täällä pitkän aikaa, eikä kenellekkään kelvannut. Olisit tehnyt itse tarjouksen :) .

Ei ole karttaa itse en saanut siinä sitä
hmm ja priva boxi ei ole täynnä noh pistän sulle privaa ja pistän mailin siihen ja pistä sinne osoite tiedot

:cool:

Heh olen yö-eläjä

Teppo_Holmqvist sanoi:
Sekoitatko jenkkiversioon?

Hex sanoi:
Sekoitatko jenkkiversioon?

Mielestäni japsuversiokin kuitenkin kuuluu niihin haluttumpiin SNES-cartteihin, mutta saatan hyvin mahdollisesti olla väärässä. Muisti ei oikein pelaa näin vanhalla iällä. :)

JAP-versiot menevät paljon halvemmalla kuin nuo USA. Ebayssa semmosella 5-10£ ja Play-Asiasta niitä sai 30$.

Ylös Bottom