Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SNES-pelien yhteistilaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko_PKP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mikko_PKP

New Member
Löytyisikö täällä kiinnostusta tilata Saksasta uusia SNES-pelejä suhteellisen edullisesti? Hoitelin tuossa juuri saman firman (Euro Electronic Trade) kanssa erinomaisesti sujuneen Dreamcast-pelikaupan ja nyt olisi tarjolla tällaisia SNES-pelejä hintaan 9 euroa kappale + osuus postikuluista. Esim. Dreamcast-tilauksessa postikulujen osuudeksi tuli 0,50 eur + peli.

PAL-versioita, englannin- tai monikielisiä:

Tetris Attack
F-Zero
Super Mario All Stars
Kirbys Ghost Trap
Ataris Greatest Hits - Atari Collection
Super Bomberman 2
The Smurfs : Travel around the World
Vortex
International Super Cricket
Super Tennis
Tim Tim in Tibet
Tim, Prisoners of the Sun
The Lost Vikings 2
All-American Championship Football
Uni Rally
Arkanoid
World league Basketball
Lamborghini American Challenge
Duffy Duck: The Marvin Missions
Super Mario World
Bust a move
Super Soccer
Circus Mystery (Mickey & Minnie)
Pilotwings
Kirbys Fun Pack
Super Hockey

Lisäksi NESille:
Saksankieliset Star Tropic ja Shock Wave, 5 euroa / kpl

Jos kiinnostuit, mailaa minulle ke 27.11. mennessä (mikko@pelikonepeijoonit.net). Nämä loppuerät hupenevat nopeasti, joten mahdollinen tilaus pitää saada sisään ajoissa. Teen vasta mielenkiinnon perusteella tiedustelun yritykseen, jolloin saan tietää jäljellä olevista kappalemääristä.

Korostan, että projekti on omani ja tehdään ihan perskohtaisella riskillä. Tuotteet tilataan ennakkomaksulla eikä niillä ole palautusoikeutta. Edellinen hankinta sujui hyvin ja minun toimintani luotettavuudesta saatte henkilökohtaisen takuun.

Mikko: Onko Mega Drive ja Game Gear pelejä? Ajattelin vaan jos on niin olisi kiva tilattais MD tai GG pelejä. :)

MegaDrivelle tällaiset, 5 euroa tsipale:

NBA Live 97
Fifa 98
NHL 97
Whac a Critter
Ranger X
John Madden Football 1992
Revenge of Shinobi
World Cup Italia 90

...eli ei mitään varsinaisen hehkeää.

Miten hyviä Megadriven NHL 97 ja FIFA 98 olivat suhteessa aikaisempiin ja myöhempiin (MD) versioihin?

Tänään puoleen päivään mennessä sitten loputkin tilaukset minulle, että päästään tarkistamaan saatavuus.

Ylös Bottom