Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]
Itse petyin demoon. Ainakin tämä kenttä oli niin täyttä putkea ja kohtaamisissa oli vahva skriptauksen maku, kun samat viholliset tuli aina samoista pakoista samaan aikaan. Jos demo vastaa mitenkään koko peliä, niin ei jatkoon. Sinänsä harmi, koska muuten pidin aihepiiristä ja toteutuksesta.
En tiedä toimiiko vaikeimmalla, mutta kiikareilla merkkaamalla saa etäisyyden selville. Voi myös tietenkin kehitellä omia mittaussysteemejä tähtäimen avulla eli jos kaveri isoimmalla zoomilla vastaa noin kahden tähtäimen vaakasuoran viivan etäisyyttä, hän on x metrin päässä jne. (tähän tyyliin). Kannattaa muistaa, että luodin liike alaspäin on kiihtyvää eli vaikka johonkin sataan metriin asti ei tipu paljon yhtään niin etäisyyden tuplaantuessa pudotus suunnilleen nelinkertaistuu. Esim. springfieldillä (wikipedian lähtönopeuksilla) pitäisi tippua sadan metrin matkalla alle 10 senttiä, mutta 200 metrissä jo lähemmäs 30 senttiä, 400m -> 1m jne.Miten tuossa tietää etäisyyden? Tuulen osaan arvioida mittarista, mut mistä tiedän miten paljon pitää ampua "yli" jotta osuu?
Itse petyin demoon. Ainakin tämä kenttä oli niin täyttä putkea ja kohtaamisissa oli vahva skriptauksen maku, kun samat viholliset tuli aina samoista pakoista samaan aikaan. Jos demo vastaa mitenkään koko peliä, niin ei jatkoon. Sinänsä harmi, koska muuten pidin aihepiiristä ja toteutuksesta.