Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SNIPER Ghost Warrior 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blackdawn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Blackdawn

Member
SNIPER GHOST WARRIOR 2
article_post_width_open-uri20120428-960-dxp7jf

Julkaisu päivämäärä 21.8.2012

Kotisivut

Traileria

Gameplayta ja haastattelua

GryEngine TechDemo

Pelaaja-lehden tämän vuoden toukokuun numerossa (lehti nro 116) oli juttua pelistä aukeaman verran.

Pelissä seikkaillaan ainakin Bosniassa Sarajevon kaupungissa, Filippiineillä viidakossa ja Nepalin vuoristossa.
Peli siis käyttää CryEngine 3:sta, joten grafiikat ovat kyllä kunnossa ja varmasti myös pelattavuus, jota tekijät ovat parannelleet ensimmäisestä versiosta.
Jos perinteinen sodankäynti alkaa jo tökkimään tai muuten tykkää röllipuku päällä hiippailusta, niin tässä olis kova peli noihin lääkkeeksi.

Tätä kakkos osaa kyllä odottelen erittäin positiivisin mielin ja suurella innolla eli ostoon mene 100% varmasti.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2 [HYPE]

8560.jpg

Näyttää ihan kivalta.

Ensimmäisestä osasta tykkäsin, vaikka peli ei kauheita kehuja saanutkaan ja tämä lähtee ehdottomasti ostoon.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hmmm... Rupesi nousemaan odotus tätä kohtaan vaikka itse en oikein ensimmäisestä osasta innostunut. Siinä oli vaan se tekoäly niin huono; viholliset joko näki miljoonan kilometrin päästä ja rupesi ampumaan tai sitten ne eivät huomanneet vaikka ampuisi metrin päässä. No, toivottavasti tekoälyyn kiinnittävät nyt enemmän huomiota ja innolla odotan kuinka hienoa jälkeä saavat aikaan cryenginellä.

...Siinä oli vaan se tekoäly niin huono.....toivottavasti tekoälyyn kiinnittävät nyt enemmän huomiota ja innolla odotan kuinka hienoa jälkeä saavat aikaan cryenginellä.
Miten ihmeessä mulla ei ollut tollasia ongelmia vihujen kanssa :confused: käytin kyllä pelaamiseen aikaa ja malttia vähän yli 9 tuntia meni vaikealla.

Mutta joo, grafiikalta voi kyllä odottaa aika paljon. Toi spoili kuva jo vähän näyttää suuntaa.
Yksi mikä jäi ykkös osan virheistä mieleen oli grafiikan ns. "karkeus" esim. aidan alla olevasta aukosta mahtuisi ryömimään - mutta ei pääse ja vastaavanlaisia paikkoja on paljon, maassa on koloja joihin jää jumiin - hyppäämällä pääset pois, mutta saatat paljastaa sijaintisi, Clear shot pusikosta - mutta joku ihme on edessä.
Nämä nyt eivät pilanneet pelikokemusta eivätkä suuremmin harmittaneetkaan, mutta olisi silti mukavampi pelata peliä, jossa niitä ei olisi.

Tekoälyäkin tietenkin voi aina parantaa, vaikka en siihen pelin aikana pahemmin kompuroinutkaan. Mutta esimerkkiksi Call of Duty Black Opsissa ei tekoäly ole siinäkään kovin kehuttavaa luokkaa ja vihut ampuu juuri siihen missä itse olet, esim. Vietnamissa tehtävässä, jossa juostaan rinnettä alas ja vihollisia tulee lisää vaikka maailman tappiin asti. Mitä siellä omat tekevät? EI yhtikäs mitään, ei tulitukea, ei hyökkäys tukea - yksin saat mennä alas kohteeseen ja viholliset ampuvat VAIN sinua.
Miksei tätä kukaan huomio? vai ollaanko jo niin CoD sokeita että voidaan puskea mitä vain schaissea ja kaikki on -Oooohh!
Onneksi tässä Sniper Ghost Warriorissa EI olla kovin riippuvaisia tyhmistä tekoäly(ttömyys) kavereista, tekijöiden tarvitsee keskittyä vain vihollisen tekoälyyn.

Tehtävien alussa voisi olla valikko mistä voisi ITSE valita tarvittavat varusteet, tehtävän ja maaston mukaan. Siinä tulisi vähän lisää haastetta, kun pitää itse miettiä mitä tarvitsee tehtävän onnistuneeseen suoritukseen ilman sen suurempaa hälyä.
Esim. jos otat narukiipeily jutun mukaan, niin pääset "oikaisemaan" kiipeämällä ja välttämään vihollisia. Mutta jos ET ole ottanut sitä mukaan, niin joudut menemään vaikka vihollisen valvoman kylän läpi huomaamatta. Tämä toisi peliin lisää vaikeutta ja sitä "ajattele itse mitä teet" toimintaa.

Miten ihmeessä mulla ei ollut tollasia ongelmia vihujen kanssa :confused: käytin kyllä pelaamiseen aikaa ja malttia vähän yli 9 tuntia meni vaikealla.

Kyllä mulla se tuskallisin juttu oli se, kun sniputti yhden tyypin pitkän matkan päästä niin kaikki rupesi ampumaan heti minua, juurikin sieltä kilometrien päästä ja osuivatkin epäinhimillisen hyvin konekivääreillä. Ihme, jos muilla ei tätä ongelmaa ollut. Pienemmissä määrin oli noita, ettei huomanneet edes lähietäisyydeltä. Itse pelasin normaalilla ja loppuun en jaksanut pelata. Syy voi olla se, että pelasin pelin boksilla, joka ei ole minun ykköskonsolini enkä sen ohjaimella osaa pelata. Pitäisi ehkä antaa pelille uusi mahis pleikkarilla. No, onneksi tämä kakkonen tulee varmaan molemmille konsoleille yhtäaikaa.

Syy voi olla se, että pelasin pelin boksilla
Peliä ostaessani olin kyllä tarkkaan lukenut XBOXin arvostelun ja foorumien paskaa niskaan tekstit, mutta otin riskin - JA yllätyin todella kovin PS3 versiosta, kun mainitut supervihut ja muut ongelmat loistivat poissa olollaan.

Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype]

Sniper GW2 E3 esittely video ja suunnittelijan haastattelu CLICK!.

Kyllä näyttää ja kuulostaa jo nyt hyvälle ja lupaavat tehdä vielä PALJON paremmaksi. Odotukset senkun nousevat :D

KonsoliFINille tarjoutui mahdollisuus päästä haastattelemaan Ghost Warrior 2:n tuottajaa tämän viikon torstaina. Jos haluat kysyä jotain tai välittää jonkinlaista palautetta, ole nopea ja paiskaa tekstiä tulemaan yksityisviestillä joko minulle tai Paaville.

Päivitystä ekaan viestiin.

Tätä todella odotan kuin kuuta nousevaa vieläkin ja kohtahan se jo julkaistaankin eli 21.8.2012 :)

Tänään luin netistä, että tämän julkaisu siirtyy lokakuulle. Kehittäjän sivuilla tosiaan ilmoitetaan julkaisupäiväksi 9.10.2012. Eli se siitä kesäjulkaisusta:(

Tänään luin netistä, että tämän julkaisu siirtyy lokakuulle. Kehittäjän sivuilla tosiaan ilmoitetaan julkaisupäiväksi 9.10.2012. Eli se siitä kesäjulkaisusta:(

No voihan P! Ei se mitään, hyvä että hiovat loppuun asti.
Loppuvuodesta vaan on sitten kamala peli ryysis, kun tulee monta hyvää mitkä PITÄÄ saada - ja on jo itse asiassa ennakkotilattukin. Tämä niiden joukossa :D

Ei haittaa vaikka myöhästyy. On tällä hetkellä niin paljon pelejä pelattavana ja hommattavana. Tosin syksyllä tulee paljon pelejä hyviä pelejä samaan aikaan. Far cry 3, black ops 2 ym. Tosin varasin pelin erikoiversion jo keväällä gamestopista.

Tosin syksyllä tulee paljon pelejä hyviä pelejä samaan aikaan. Far cry 3, black ops 2 ym.
Mitä toi Black Ops2 tuol tekee :confused: ....Rupee menee jo aika futuristiseks toi touhu....ihme jos ei kohta ole Alieneita mukana :D

Mutta onneks joku tekee tälläsiikin pelejä kuin SGW.

Olinkin melkein kokonaan unohtanut tämän pelin julkaisun. Elokuu olisi sopinut omaan aikatauluun paremmin mutta hankintaan menee silti. Näitä hiipailuun keskittyviä räiskintöjä ei ole ikinä liikaa.

SNIPER Ghost Warrior 2:n julkaisua on siirretty jälleen. Uusi julkaisuajankohta on 15. tammikuuta 2013.

Long-range shooter Sniper: Ghost Warrior 2 has suffered a second delay within weeks, publisher Namco Bandai has confirmed.

The game will now launch for PC, PlayStation 3 and Xbox 360 on 15th January 2013. It was originally slated for release on 21st August.

Lähde: Eurogamer

SNIPER Ghost Warrior 2:n julkaisua on siirretty jälleen. Uusi julkaisuajankohta on 15. tammikuuta 2013.

Lähde: Eurogamer

Huh huh.... onneksi siirrettiin pois syksyn ruuhkasta - olis ollu muuten vähän liian tiukkaa :D
Ja tekeehän se ihan hyvää pelin kehittämisellekin. Tuskin ne sitä ton ruuhkan takia siirtelee.

Jaahas, tämä olisi perjantaina kaupoissa ja kyllähän se pitää omaksi hakea.

Pelin erikoisversio ollut varauksessa viime vuoden kesästä asti. Ykkönen oli hyvä vaikka siinä oli omat virheensä silti se yksi suosikki peleistäni toivottavasti kakkonen ei petä.

Torstaina nettiä selatessa hyppäsi jostaki silmään tämä, ja aattelinpa että pittääpä kattoa onko tämä jo julkastu. Eipäs ollut, mutta ensiviikolla oli julkkari. Samantien tilaukseen! Gigantista löyty Limited Edition 39,90€ hintaa, mikä oli halvin LE? Viimeyönä oli tullut sähköposti että toimitettu. Ihmettelin vain kun Gigantin sivulla oli julkaisu 12.3. Muulta löyty muita päivämääriä, mutta eiköhän tällä viikolla saisi pelin kätösiin. Se on sitte eri kuinka saa peli-aika, kun GoW ascension pitäisi myös tulla tällä viikolla postiloovaan.

Ykkönen oli suosikki pelejä, jotenki upposi tämä hiippailu snaipperi :). Toiv tämä ei tuota pettymystä. Multiplei edellisessä sitten ei taas uponnut yhtään, onko kumma IMO. Kaikki jähivät puskissa oottaen että joku tulee kiikariin :p. Jätin suosiolla pois ja muut pelit hoiti nettipeli puolen. Varmaan käy tämän kanssa myös sama, ellei se platinan kiilto ala himottaan. Tästä ei kovin vaikea ollut plattari, mitä trophy listiä on kattonut netistä.

Mutta nyt kyllä innolla odottelen peliä, toiv antaa rahalle vastinetta yksinpelin puolelta ainakin.

Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2

Tulipa kampanja pelattua läpi. Kampanja on jaettu kolmeen näytökseen.
Ensimmäisessä näytöksessä tulee ilmi jatko-osan viat. Liikaa pidetään kädestä kiinni, taistelupari ohjaa missä järjestyksessä tulisi ampua ja vihuja on välillä helppo ampua kuin kanoja orrella. Tilanteista puuttuu uhkaavuus.
Kakkosnäytöksessä peli mielestäni paranee, tai sitten vain totuin siihen miten peli kulkee. Toinen ja kolmas näytös kuitenkin pelastivat suuremmalta pettymykseltä, joskaan en nyt odottanutkaan mitään ihmeellistä.
Pelasin tarkoituksellisen rauhalliseen tahtiin ja sain pelikellon venymään yhdeksään tuntiin. (Arvoisteluissa mainitaan kestoksi vain 4-5 tuntia). Kakkosnäytöksessä myöskin juonen päästä pääsi kiinni ja oli ihan ok, olihan siinä ihan hyvä twistikin saatu siihen mukaan.
Ykkösosassa joutui mielestäni taktikoimaan enemmän, ja se oli siten vapaampi ja parempi. Tässä osassa oli hyvää tapahtumapaikkojen/maisemien vaihtelu kolmeen osaan. Ihan mukiin menevä jatko-osa, mutta olisi paljon parempi kun olisi ollut vapaampi ja laajempi.

Ylös Bottom