Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SNK ja Playstation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Onkos kellään tietoa mitä pelejä SNK julkaisi Playstationille Euroopassa? Olisi mukava haalia nuo kasaan ihan näin ikäänkuin muistona upeasta pelitalosta.

Itselläni on ainakin King of Fighters 95 ja Real Bout: Fatal Fury sekä SNK:n julkaisema (muttei kehittämä) Koudelka. Netti osaa kertoa että lisäksi olisi julkaistu ainakin Samurai Shodown III (aika yllättys ainakin minulle) ja itseasiassa Ebay UK:ssa on tuota yksi kappale myynnissäkin.

Eli vastatkaapa minua viisaammat: mitä muita SNK:n pelejä on julkaistu Playstationille Euroopassa? (Saa myös tarjota ostettavaksi, varsinkin tuota Samurai Shodownia :))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Itselläni on ainakin King of Fighters 95 ja Real Bout: Fatal Fury

Myin kerran nuo kaksi peliä eräälle kaverille joka myi ne jollekkin niin isolla voitolla että oikein otti päähän. Mahdoitkohan olla sinä? :)
 
Hehheh, en valitettavasti :) Itse olen haalinut nuo vuosia sitten eri aikaan ja divarista.

Pieni surffailu kertoi että pelit taitavat olla noissa mainitsemissani, mutta en usko mihinkään vielä ennen rankempaa selvittelyä. GameFAQS väittää että Metal Slug X julkaistaisiin Euroopassa perjantaina ja se kuulostaa kyllä liian hyvältä ollakseen totta. Täytyypä selvitellä lisää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
GameFAQS väittää että Metal Slug X julkaistaisiin Euroopassa perjantaina ja se kuulostaa kyllä liian hyvältä ollakseen totta.
Metal Slug X:n on pitänyt tulla ulos Euroopassa jo yli puoli vuotta sitten, mutta on jostain kumman syystä myöhästynyt joka kerta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Metal Slug X:n on pitänyt tulla ulos Euroopassa jo yli puoli vuotta sitten, mutta on jostain kumman syystä myöhästynyt joka kerta.

Hemmetti, onhan täällä pari muutakin odottanut mun kanssa Metal Slug X:ää. Joo, oli jo joskus syyskuun alussa ainakin Funstationin sivuilla, mutta ei tullut ulos. Sitten kyselin Dosesta ja antoivat päivämäärän lokakuuhun ja aina katson onko esim. VPD:n sivuille tullut merkintää... tuntuu oudolta odottaa yhtä PSX-peliä:).
 
Tässä yksi: Fatal Fury Wild Ambition.

Viimeinen SNK:n peli PlayStationille taisi olla
King Of Fighters '99.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tony_N
Tässä yksi: Fatal Fury Wild Ambition.

Viimeinen SNK:n peli PlayStationille taisi olla
King Of Fighters '99.

Euroopassa? Ei kai ainakaan tuo KoF tullut täällä ulos. FFWA:sta en ole varma... omistatko itse ko. pelin?

SCEE:n saitti on muuten aika antoisa ja sieltä löytyy paljon tietoa, linkki tässä.
 
En omista pleikkaa.
Ehkä se sit ilmesty vain Euroopan ulkopuolella Playstationille se KOF '99. Mulla on kyl KOF '99 Neo-Geo CD:llä.
 
Joo, Japanissa ja Jenkeissä julkaistiin noita Koffeja enemmänkin, samoin Samurai Shodowneja ja Fatal Furyja.

Mites muuten Neo Geo CD, ovatko ne latausajat niin kauheita kun joka paikassa sanotaan? (kysyy kateudesta vihreänä :))

On itsekin pitänyt hommata joku Neo Geo -systeemi mutta on jäänyt Pocket Colorin tasolle homma... ehkä joskus... Pacdamhan luopuu kohtuuhintaan omastaan, vai ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
On itsekin pitänyt hommata joku Neo Geo -systeemi mutta on jäänyt Pocket Colorin tasolle homma... ehkä joskus... Pacdamhan luopuu kohtuuhintaan omastaan, vai ;)

Täällä aivan selvästi oletetaan, että luen kaikki viestit ... ei, en luovu. Neo Geo cart-systeemi on sen verran kiva omistaa, että en ihan hevillä luovu. CD-vehjekin oli, mutta se meni kaverille samoihin aikoihin, kun ostin tuon nykyisen itselleni. Sille oli muistaakseni n. 5-7 peliä sillekin. AES-cartteja on hyllyssä 9, Fatal Fury taitaapi olla ainoa mätkintä ...

-=Pacdam=-
 
Neo-Geo CD:n latausajat riippuu ihan pelistä.
KOF:eissa on ehkä pisimmät latausajat koko konsolilla koska ne on niin isoja ne KOF pelit, Fatal Furyissa on kuulemma aika nopeat lataukset.

Ainakin KOF '96 on siedettävät ajat.
KOF '99 en oo viel testannu, jouluna sitten, just nimittäin sain sen. Mulla on myös Samurai Showdown RPG, mutta sitä en oo pahemmin pelaillu kun en japania osaa sanaakaan.
Kyllä ne latausajat unohtuu jos peli on hyvä.

Ainahan voi hankkia Neo-Geo CDZ, siinä lataukset ovat hieman nopeampia, mutta tosta CDZ on tapauksia jolloin kone yilkuumenee oikein kunnolla ja hajoo ja saattaa myös hajottaa pelin. Tavallinen Neo-Geo CD on muuten todella kestävä kone, se ei hajoa.

www.neogeocd.com Sieltä lyötyy joidenkin pelien latausaikoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Myin kerran nuo kaksi peliä eräälle kaverille joka myi ne jollekkin niin isolla voitolla että oikein otti päähän. Mahdoitkohan olla sinä? :-)

No en ole kyllä myynnyt vielä kenellekään, eikä tunnu ketään kiinnostavan kyseiset pelit niin paljoa että niillä rikastuisi ;-)
 
Re: Re: SNK ja Playstation

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaptah
No en ole kyllä myynnyt vielä kenellekään, eikä tunnu ketään kiinnostavan kyseiset pelit niin paljoa että niillä rikastuisi ;-)

Jep, sekoitin vähän. Myit sen USA SNESin niin suurella voitolla että otti päähän :P
 
No se oli niin ruma etten jaksanut enää katsoa. Syytön olen minä jos joku onneton siitä niin paljon maksoi :-)
 
Ylös Bottom