Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Snoukkapelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tukkajeesus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tukkajeesus

New Member
Mitä snoukkapeliä suosittelisitte, kun olen saanut tässä talven kynnyksellä sellaisen päähänpiston, että yksi sellainen olisi saatava?

Jos olet lumilautailija, et varmaankaan pidä SSX:istä. Itse en ainakaan pidä niistä yhtään, koska ne ovat niin arcademaisia.
Kohta ilmestyy shaun palmer 2. se saattaa olla hyvä.
Lumilautailupelien osalta x-boxin omistajilla on pullat hyvin uunissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jake
Jos olet lumilautailija, et varmaankaan pidä SSX:istä. Itse en ainakaan pidä niistä yhtään, koska ne ovat niin arcademaisia.
Kohta ilmestyy shaun palmer 2. se saattaa olla hyvä.
Lumilautailupelien osalta x-boxin omistajilla on pullat hyvin uunissa.
Hah, hah, aja tripla HAH!
Palmerhan on kuuluisa niistä rodeo seiskoista+manual+noseslide+double backflip tempuista. :D

SSX olisi oma valinta, ehkä Tricky.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Hah, hah, aja tripla HAH!
Palmerhan on kuuluisa niistä rodeo seiskoista+manual+noseslide+double backflip tempuista. :D

SSX olisi oma valinta, ehkä Tricky.

Vertaa ssx:n ja Palmerin "ratoja."
Kyllähän palmerissa voi vetää täysin liioteltuja juttuja, mutta se on silti 100 kertaa realistisempi kuin ssx. Vaikka ei SPPS silti mikään erityisen hyvä lumilautailupeli olekkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
SSX:n ei olekaan tarkoitus olla realistinen.
Was? You mock my Übertrick? Kyllä mulla onnaa kaikki ne temput IRL.

Niijuu, sä tarkoitat niitä ratoja, no onhan ne jotkut hieman epärealistisia. Ei oikeissa radoissa ole lasiseiniä ja putkistoja läpi mäen.

Shaun Palmer 2 tulee vissiin joskus tammi-helmikuun tietämillä... eli luultavasti myöhästyy vähintään maaliskuulle niinkuin tapana tällä alalla on.

Onko kellään kokemuksia Konamin lumilautapelistä? Nimeä en nyt muista mutta se sai jostain aika hyvät arvostelut joskus. Transworld Snowboardingia en muuten suosittele lautailijoille. Ampedia ennemmin, jos puhutaan x laation snoukkapeleistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Onko kellään kokemuksia Konamin lumilautapelistä? Nimeä en nyt muista mutta se sai jostain aika hyvät arvostelut joskus. Transworld Snowboardingia en muuten suosittele lautailijoille. Ampedia ennemmin, jos puhutaan x laation snoukkapeleistä.

Konami on julkaissut PS2:lle kaksi lumilautapeliä; ESPN X-Games Snowboarding ja sille jatko-osan. Ensimmäistä peliä olen pelannut ja oli ihan jees. Joskus sekin on vaan tullut myytyä ja kieltämättä harmittaa aina välillä, tarjosi se sentään realistista lautailua johonkin SSX:ään verrattuna.

Xboxin Ampedista on myös kokemusta ja miellän sen realistiseksi lumilautapeliksi myös. TWS jäi testaamatta Xboxin myynnin takia.

Ylös Bottom