No ei kyllä oleOn valmiina tallissa storagessa.Näytä liitetiedosto 3151
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ei kyllä oleOn valmiina tallissa storagessa.Näytä liitetiedosto 3151
Navistar oli vain ennakkotilaajille, muut joutuu ostamaan.No ei kyllä oleEi ollut Navistaria, sen jouduin ostamaan erikseen Storesta(no se ei ollut kallis) eikä nyt ole tätä Khan 39 autoa. Joutuuko senkin hankkimaan storesta vaikka omistaa season passin. Se sentään maksaa jo 3,9e. Ei viittis maksaa kun pitäisi olla jo maksettu siitä kun premium edition löytyy.
Jahas päivityksen jälkeen mulla grafiikkat sumeet ja pikseli mössöä. Alusta ps4. Nooh peilit toimii.
No en näköjään ollut, hitto olen tyhmäOletko ladannut season passin pleikalle?
Joo siis mulla fps nousi 80:stä(joka tippui jopa alle 40:n) 140fps:ään ultra grafiikoilla. Ero olisi siis ihan älytön. Mutta kun ruutu repeilee niin älyttömän paljon, että luonnollisesti tv kyljessä pelatessa on pakko pitää vsync päällä ja sen kanssa ei olekaan lukittu 60fps, vaan heittelyä on 50-60 välissä ellei tiputa graffan asetuksia alaspäin. Toki parempi kuin se vanha, mutta ihan käsittämätöntä ettei se pysy 60:ssä. GPU kuorma jatkuvasti alle 70% kaikenlisäksi vaikka olisi ultra asetukset.Omalla vanhalla raudalla pelin suorituskyky parani huomattavasti. Suuret fps-vaihtelut ovat poissa ja fps on muutenkin noussut. Täytyy nyt kokeilla tiputtaa asetuksia, jos peli pyörisi vakaasti. Ennen päivitystä oli ihan sama mitä asetuksia oli päällä, kun fps heitteli niin rajusti.
Miten sen voi muuttaa?Nyt PS4 Prolla pyörii paljon paremmin, mutta myös ohjaus muutettu keskittäväksi, eli samaksi kuin pc:llä.
Ei mitään hajua.Miten sen voi muuttaa?
Isopyöräisellä rekalla pääsee aika mukavasti avaan karttaa, esim P12:sella. Eikä kuluta hirveästi.Aika ylivoimainen tuo Khan 39 scoutti. Mutta alun Chevylla tai Hummerilla ei pääse Alaskassa mihinkään vaikka kaikki mahdolliset upgradet tehty. Tai pääsee mutta älyttömän hitaasti
Miten sen voi muuttaa?
Ei siellä kyllä mun mielestä ole mitään keskittämis hommaa.pelin pause valikossa menee asetuksiin ja siellä on se ohjauksen välilehti, muuta ei ole tarjota kun viimeksi niissä seilannu sillon kun päivitykset tuli.![]()
Juu siis tää on seuraavan päivityksen sisältö, samat siis tulee molemmille alustoille.^Tuleeko nuo samat jutut siis konsolipuolelle vai miten? Jään rikkoutuminen on kyllä iso plussa. Ei sellaista Alskassa tapahtunut minunkaan mielestä.
Sellaisen jutun saisivat korjata konsoleilla että kun laittaa valot päälle niin ne myös syttyvät eikä vaan valo tule jostain. Pieni juttu mutta itseään ärsyttää suunnattomasti.
Ihan minne vaan. Tehoton moottori siinä on, joten hitaasti paikoitellen, mutta se on ku diesel juna joka vaan puksuttaa eteenpäin.miten ford menee maastossa?