Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Päivitys tuli ja edelleen autot tippuu kärryn läpi...

mut asiasta toiseen. Ootteko huomannut, kun näppäinasettelua voi vaihtaa.
Asetus D:llä saa AWD:n ja lukot suoraan napista. Ei tarvi käyttää olkanäppäintä. Valot ja moottori hoituu myös ristinäppäimestä suoraan.
 
Päivitys tuli ja edelleen autot tippuu kärryn läpi...

mut asiasta toiseen. Ootteko huomannut, kun näppäinasettelua voi vaihtaa.
Asetus D:llä saa AWD:n ja lukot suoraan napista. Ei tarvi käyttää olkanäppäintä. Valot ja moottori hoituu myös ristinäppäimestä suoraan.
Joo,tuli toi asetus D napattua jo ekojen tuntien aikana käyttöön. Sopi omaan räpylään paremmin. Se tossa vaan on huono kun kässäri on B nappulassa ja vinssin irroitus samassa,toisaalta taas kun pc:llä pelaa,niin käppäri toimii myös spacesta,niin sen kanssa voi kyllä elää.
 
Joo,tuli toi asetus D napattua jo ekojen tuntien aikana käyttöön. Sopi omaan räpylään paremmin. Se tossa vaan on huono kun kässäri on B nappulassa ja vinssin irroitus samassa,toisaalta taas kun pc:llä pelaa,niin käppäri toimii myös spacesta,niin sen kanssa voi kyllä elää.
Tuota en ajatellutkaan. Samoin huomasin et lastaus alueella et voi laittaa lukkoja, kun menee siihen lasti valikkoon. Ehkä vaihdan takaisin oletukseen kun sillä jo noin 70h vetänyt.
 
Tuota en ajatellutkaan. Samoin huomasin et lastaus alueella et voi laittaa lukkoja, kun menee siihen lasti valikkoon. Ehkä vaihdan takaisin oletukseen kun sillä jo noin 70h vetänyt.
Tuon lastausalue ongelmankin saa kierrettyä näppis/pädi setillä,se tais olla Q tai E mistä menee näppiksellä lukot päälle,toisesta noista menee sitten AWD. En nyt muista kumpi oli kumpi.
 
Nyt kävi ihmeellinen katoaminen Navistarille. Laitoin recover kyseiselle rekalle ja sen jälkeen katos kun tuhka tuuleen. Truck shopissa kyllä näyttää että mulla olisi 1kpl mutta ei löydy mistään. Tosin garagessa on nyt 2 identtistä Fleetstaria.
 
Nyt kävi ihmeellinen katoaminen Navistarille. Laitoin recover kyseiselle rekalle ja sen jälkeen katos kun tuhka tuuleen. Truck shopissa kyllä näyttää että mulla olisi 1kpl mutta ei löydy mistään. Tosin garagessa on nyt 2 identtistä Fleetstaria.
Multaki puuttuu pari modi autoa, vaikka shop näyttää et siellä ne on. Kyl siinä jotain bugia vaa on. :(

Edit: mistä löytyy Venäjällä se Lost in the woods tehtävä, josta saa sen Dan:n auki? Mulla kun ei tehtävää näy ja siellä missä YouTuben mukaan kyseinen auto on, ei ole autoa.
 
.....
Edit: mistä löytyy Venäjällä se Lost in the woods tehtävä, josta saa sen Dan:n auki? Mulla kun ei tehtävää näy ja siellä missä YouTuben mukaan kyseinen auto on, ei ole autoa.
Siinä auton vieressä se on. Itsellä puuttuu alaskasta yksi tehtävä. Ei vaan ole kartalla missä pitäisi.
 
Onkos teillä ollut ongelmia PS4:n co-opin kanssa? Lähes yksinomaan sen takia pelin hankin kaverin kanssa ja nyt en pääse ollenkaan pelaamaan. Herjaa vain joka kerta: "Your NAT type is STRICT, so you cannot use online features."
Toiveet oli korkealla uusimman päivityksen jälkeen, mikään ei kuitenkaan muuttunut. Kaikki muut pelit on tähän asti toimineet.
 
Osaako joku sanoa miksi kuvassa näkyvää tehtävää ei voi ottaa aktiiviseksi? Ei tule sitä show task promptia ollenkaan. Alaskan eka alue ja ihan garagen läheltä löytyy.

4201C2E4-E90F-45BF-B86F-557123D787AF.jpeg
 
Onkos teillä ollut ongelmia PS4:n co-opin kanssa? Lähes yksinomaan sen takia pelin hankin kaverin kanssa ja nyt en pääse ollenkaan pelaamaan. Herjaa vain joka kerta: "Your NAT type is STRICT, so you cannot use online features."
Toiveet oli korkealla uusimman päivityksen jälkeen, mikään ei kuitenkaan muuttunut. Kaikki muut pelit on tähän asti toimineet.
Siis eihän nyt mitkään pelin päivitykset verkkoyhteyden nat-asetuksia muuta.
Jos käytät puhelintasi tukiasemana, ei mitään ole tehtävissä.
Jos käytät 4g-reititintä, täytyy operaattorilta tilata julkinen ip-palvelu ja vaihtaa reitittimen APN-asetukset, jolloin nat muuttuu kolmosesta(strict) kakkoseen(open).
 
Jaahas..ei tarvii pelata enää. Päivityksen jälkeen kun menen karttaan ja yritän vaihtaa toiseen karttaan, ruutu menee mustaksi ja jää siihen..
 
Mulla on päivityksen jälkeen juminu garageen niin ettei sieltä pääse pois muuten kuin sammuttamalla pelin. Ei reagoi valintoihin siellä. Tämä muutaman kerran tapahtuneena.

Tehtävien resetointi tuntuu bugittavan myös joissakin, samoin muutama tehtävä ihan itsessään.
 
Mulla on päivityksen jälkeen juminu garageen niin ettei sieltä pääse pois muuten kuin sammuttamalla pelin. Ei reagoi valintoihin siellä. Tämä muutaman kerran tapahtuneena.

Tehtävien resetointi tuntuu bugittavan myös joissakin, samoin muutama tehtävä ihan itsessään.

Mulla kans kaks kertaa juminu samalla tapaa. Päävalikkoon meno autto kans. Liittyy jollain tapaa minusta recoverin käyttöön.
 
Kyllä tää peli on aivan täys bugeja... Jos bugeja ei olis niin olis loistavaa viihdettä. Nyt aina kun avaat kartan niin jättää sydän lyönnin välistä kun pelko perseessä seuraat kaatuuko peli kartasta poistuttaessa. Peliä nyt takana 18 tuntia ja tämä tapahtunut jo lukemattomia kertoja... Syö meinaan hitusen peli-intoa tämä...
 
Minulla ei Xboxilla semmosen vajaan 30h aikana ole tullut muita bugeja vastaan, kun tuo uusi, että ei enään päästä tallista mihinkään. Käynyt varmaan vain uskomattoman hyvä mäihä. Sääli kyllä, että tähän on päässyt noin paljon bugeja, muuten on kyllä aivan mahtava peli!
 
Ylös Bottom