Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Combined Assault

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Combined Assault

Blackdawn sanoi:
Jeps, nyt löytyy CA ja on verkkopelit sisään ajettu eilen :D
Mä voin tulla palkkakuolijax. SOCOM 3 jäljiltä tappo/kuolema statsit 1/3 suhteella :D
PS2:lla gametagi on: Blackdawn

Tervetuloa, laittelen kutsua kun kerkeen.

Juu ei munkaan statsit ole kehuttavat, mutta pääasia attä on mukavaa. Nut PS2 pelatessa, tähtäin heiluu kuin heinämies.

Ja olen tuossa klaanissa nimellä Kimmoke, niin etet ihmettele. XShava nyt toistaiseksi pysyy FL tagin alla.

Laitoin eilen illalla kutsun ja vaihdoin Kimmokkeen pois. Ja nyt pelaan tutulla ja turvallisella XShava -nimellä.

Voiko tätä peliä pelata offlinessä co-oppina? Tänään alkaisi vajaan 3 viikon kesäloma joten hankinta voisi tulla kyseeseen. Senverta vielä lisäksi että onko tämä SOCOM 3 eli tämän
http://www.gamelife.fi/?viewproduct=5328&p=1&c=6# jatko-osa? Ja mitä maksaa, ainakaan tuolta Gamelifestä ei pikaisesti etsien löytynyt kyseistä (CA) peliä.

Editzor: Tjah tilt.fi näköjään hinta 55e. Kallista, pitää kävästä tsekkaan josko tuota löytyis jostain halvemmalla tai peräti käytettynä (tuskin).

Rixa sanoi:
Voiko tätä peliä pelata offlinessä co-oppina? Tänään alkaisi vajaan 3 viikon kesäloma joten hankinta voisi tulla kyseeseen. Senverta vielä lisäksi että onko tämä SOCOM 3 eli tämän
http://www.gamelife.fi/?viewproduct=5328&p=1&c=6# jatko-osa? Ja mitä maksaa, ainakaan tuolta Gamelifestä ei pikaisesti etsien löytynyt kyseistä (CA) peliä.

Editzor: Tjah tilt.fi näköjään hinta 55e. Kallista, pitää kävästä tsekkaan josko tuota löytyis jostain halvemmalla tai peräti käytettynä (tuskin).
Onlinessa ainakin co-op onnistuu. Socom CA on Socom 3:n jatko-osa monessakin mielessä, mutta erityisesti siksi, että sillä pääsee onlinessa pelaamaan myös Socom 3:n karttoja. Pieniä lisäyksiä/parannuksia on tehty ja tietysti kasa uusia karttoja. Itse kyllä pidän CA:sta Confrontationia (joka sekin on ilmeisesti "HD-väliosa") odotellessa.

Rixa sanoi:

Hommaa ihmeessä :) Klaani paikkakin olisi tarjolla heti ;)

Kojo sanoi:
Näköjään sivusto alhaalla/hakkeroitu.:D
:confused: Minulla ainakin toimii ihan hyvin...

EDIT: Eipä enää toimikaan :(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Myyn roinan pois...kuva liian surkea verkkokarkeloihin :(
Eiköhän kesän jälkeen ole jo parempaa pelattavaa.

Pako sanoi:
Myyn roinan pois...kuva liian surkea verkkokarkeloihin :(
Eiköhän kesän jälkeen ole jo parempaa pelattavaa.
Ota ne skaalaukset jne. kuvanparannukset pois niin johan kuva paranee ;) Itsellä ainakin kuva muuttui kaurapuurosta mannavelliksi :)

Psyko sanoi:
Ota ne skaalaukset jne. kuvanparannukset pois niin johan kuva paranee ;) Itsellä ainakin kuva muuttui kaurapuurosta mannavelliksi :)
kyllä mä jotain säätöjä tein XShavan ohjeiden mukaan...olin lukevinani jostain että säädöt eivät pysy päällä useampaa pelikertaa...oliko niin?
(jos ei parannukset onnistu niin ei tuossa puurossa ole mitään järkeä pelata....nyt vituttaa kun tuon hankin :mad: )

Pako sanoi:
kyllä mä jotain säätöjä tein XShavan ohjeiden mukaan...olin lukevinani jostain että säädöt eivät pysy päällä useampaa pelikertaa...oliko niin?
(jos ei parannukset onnistu niin ei tuossa puurossa ole mitään järkeä pelata....nyt vituttaa kun tuon hankin :mad: )
Viimeisin päivitys korjasi tuon muistiongelman. Mutta, itselläni siis kuva on aivan järkyttävän epäselvää puuroa nimenomaan niillä "kuvanparannuksilla", eli skaalaus ja pehemnnys ja täysi RGB ja mitä niitä onkaan. Kun otin nuo kaikki pois päältä, kuva oli ihan ok, eli samanlainen kuin PS2:lla. Se PS2-skaalain ja kuvanpehmennys mielestäni pilaavat ainakin CA:n kuvan totaalisesti: epäselvää pehmeää mössöä, josta ei saa Erkkikään selvää.

Psyko sanoi:
Viimeisin päivitys korjasi tuon muistiongelman. Mutta, itselläni siis kuva on aivan järkyttävän epäselvää puuroa nimenomaan niillä "kuvanparannuksilla", eli skaalaus ja pehemnnys ja täysi RGB ja mitä niitä onkaan. Kun otin nuo kaikki pois päältä, kuva oli ihan ok, eli samanlainen kuin PS2:lla. Se PS2-skaalain ja kuvanpehmennys mielestäni pilaavat ainakin CA:n kuvan totaalisesti: epäselvää pehmeää mössöä, josta ei saa Erkkikään selvää.

Mulla taas hyvä kuva noilla skaalaimilla ja pehmennyksillä.

Mutta taitaa tässä olla mukana nyt jo vanhuutta, kun alkaa tottumaan PS3 -peleihin. Niin huonompi graffaset pelit ei oikein jaksa innostaa, vaikka hyviä pelejä olisivat.

XShava sanoi:
Mutta taitaa tässä olla mukana nyt jo vanhuutta, kun alkaa tottumaan PS3 -peleihin. Niin huonompi graffaset pelit ei oikein jaksa innostaa, vaikka hyviä pelejä olisivat.
Niin, harmi että se Confrontation tulee vasta sitten joskus. Siihen asti kuitenkin jaksan pelata CA:ta. Olen jo vähän kyllästynyt PS3-peleihini, vaikka upeilta näyttävätkin *seuraavia odotellessa*

Ylös Bottom