Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Confrontation BETA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuska75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Confrontation BETA

Ei ainakaan vielä, mutta kutsu pitäisi kyllä saapua. Ja tässä sitten voitaisiin ottaa pappa huone silloin tällöin käyttöön. Säännöllisen epäsäännöllisesti.

Ei ainakaan vielä, mutta kutsu pitäisi kyllä saapua. Ja tässä sitten voitaisiin ottaa pappa huone silloin tällöin käyttöön. Säännöllisen epäsäännöllisesti.

Missä tähän voisi liittyä? Voiko joku laittaa linkkiä jos on joku lista jo olemassa jolla voi hakea?

Tässä on yksi toivon kipinä. En tiedä saako tuolla välttämättä koodeja, mutta kannattaa ainakin yrittää.

Tässä on yksi toivon kipinä. En tiedä saako tuolla välttämättä koodeja, mutta kannattaa ainakin yrittää.

Varsinainen toivokipinä; Numero hyppää 265:stä 366:een, eikä esim mun nimeä taaskaan ole, vaikka kerran jo laitoin sen uudestaan..:D

Varsinainen toivokipinä; Numero hyppää 265:stä 366:een, eikä esim mun nimeä taaskaan ole, vaikka kerran jo laitoin sen uudestaan..:D

Johan on perkele! Joku on tosiaan karsinut 100 käyttäjää pois ja juuri siinä kohtaa oli omakin nikki. Lisäsin Foxin nimen omalla vuorollani, kun edellinen urvelo oli sen jättänyt huomiotta.

Edit: Nimimerkki Espionage näkyy olevan kyseinen runkkari sivulla 27, kopioinut vain 146 nimeä edellisestä listasta ja lisännyt sitten itsensä. Sen jälkeen on kaikki sekaisin.

Edit 2: Editoin nuo puuttuvat 100 nimeä uusimpaan viestiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olisit hakenut aikoinaan betatestaajaksi, niin ei tarvitsisi olla toivon varassa :D

Onneksi joku oli korjannut listan, mulla oli nimi just siinä puuttuvassa kohdassa. Socomin takia ps3 tuli hankittua ja on ehdottomasti paras netti peli konsoli maailmassa. Kavereitten kanssa tuli pahimmassa tapauksessa keskellä viikkoa pelattua socom 2 aamu yöhön asti. Paras tapaus oli kun klo 3:00 yks sanoi et otetaan viel yks erä ja äijä lähti kuudeks töihin. Kyllähän se muistaakseen tunnil myöhästy.

noita herrojen viestejä kun lukee, mulle tuli pelko persiisii, ettei mun nimeä löydy, mut siellähän se majailee sijalla 187 hienosti :D

Onneksi joku oli korjannut listan

:cool:

Pistää vaan miettimään, että kuka oikeasti jaksaa kirjoittaa nuo sadat nimet tuosta muistiin Betaa varten? Ei kannata liikaa toiveita elätellä sen suhteen. Tällä hetkellä jo kahdeksas satanen rullaamaassa ja viivästymisen myötä päästään varmasti yli tuhannen.

:cool:

Pistää vaan miettimään, että kuka oikeasti jaksaa kirjoittaa nuo sadat nimet tuosta muistiin Betaa varten? Ei kannata liikaa toiveita elätellä sen suhteen. Tällä hetkellä jo kahdeksas satanen rullaamaassa ja viivästymisen myötä päästään varmasti yli tuhannen.

kaippa ne kattoo ekat 178 nimeä ja lähettää koodin niille... Siis mä oon vika sitten :D

Tuo pieni betan toivonkipinä, betaan ilmoittautumislistan linkki ei enää toimi. Siis linkki tuossa muutama viesti yläpuolella. Itse en myöskään löytänyt playstation network sivustolta enää mitään ilmoittautumislistaa. Tästä kai voi koettaa päätellä, että ilmoittautuminen on päättynyt, ja tässä joskus voi odotella viestiä siitä saako koodia, vai oliko koko lista jotakin ihme hypetystä vaan.

Don't Believe the Hype

Edit; koetin selkeyttää tekstiä, kun ei ensimäisellä kerralla osaa kirjoittaa sujuvasti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

onks kukaan saanut koodeja ton ilmoittautumis linkin kautta. Alkaa vaikuttamaan aika toivottomalta päästä pelaaman beettaa. ps3 asiakaspalveluun kun soitin niin sielt ei ainakaan koodeista tiedetty mitään, vaikka uhkasinkin vaihtaa ps3 xboxiin.:D

onks kukaan saanut koodeja ton ilmoittautumis linkin kautta. Alkaa vaikuttamaan aika toivottomalta päästä pelaaman beettaa. ps3 asiakaspalveluun kun soitin niin sielt ei ainakaan koodeista tiedetty mitään, vaikka uhkasinkin vaihtaa ps3 xboxiin.:D

Noh, kai se sitten on vaan niin, että maltti on valttia. Pelaat lokakuussa sitten. Ite en oo varma kuinka tuo uhkailu xboxilla/wänkkilaitteella toimii yrityksiin. Jos omaisit jotakin tärkeää tietoa, niin voisit kiristää. Kuitenkin, parhainpana vaihtoehtona näkisin jahjonnan, tai sen yrityksen..

Ei oo koodeja, ei.

Allekirjoittaneelta ainakin.
Taitaa mennä vaan huomisen puolelle, ennen kuin pääsee kunnolla testaa.
Eilen lagitti niin paljon, että ei oikeen jaksanu kauheesti kokeilla.
En ole aikaisemmin Socomia pelaillut, mutta sen mitä eilen pääs kokeilemaan niin ihan kohtalaisen hyvältä vaikutti.

No teen tänään 22:00 alkaen priva huoneen, niin jos ette ole kaverilistallani, niin heittäkää kutsua. Siis Socom papat.

FL porukka osittain tulee mukaan ja jokainen kyllä sitten omalta kaverilistalta pystyy porukkaa kutsumaan lisää.

Hey dudessonit, täällä kyselymonttu tylsyyksissään.

Miten tämä menee. Voinko enää saada koodia jos tilaan jonkun, (minkä kuun), Qoren numeron u.s storesta?

Prk###leen hehkuttajat...:o

Ylös Bottom