Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei niitä voi jakaa monen kesken, niin kuin normaalia download kamaa. Voit regata toisen tilillä ja imuttaa sen, mutta et voi pelata sitä kuin sillä kaverisi tilillä. Joten homma vesittyy vähän niin kuin siihen...
Riippuu kyl koodista...Gamestopin koodia kyl pysty jakaan, tälläkin hetkellä mun koodi on parilla käytössä samaan aikaan...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos joku ihana hanipuppeli antaisi koodin olisin ikuisesti velkaa!!.
Ps:Hot Killer/Sultan O
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nopeet syö hitaat eli toivottavasti minä saisin ennemmin kuin sinä :cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nykyään se on sun pikkuveljes joka sinne mikkiin huutelee törkeitä. Niin ne vuodet vierii :D iGayi lopetas ny jo, jos sua kukaa ei tunne ni tuskin antaa sulle koodia. Ainakaan jos oot noin helvetin ärsyttävä jo kun kinuat sitä.

Ite reggasin tonne us.playstationiin, mutta eipä mitään ole näkynyt. Voi olla, että ne jakelee noita koodeja nyt lisää kun tuli tuo 1.3 päivitys. Ehkä haluavat lisää kuormaa servuille ja näin ollen testattua betaa paremmin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Täällä olisi yksi vapaa betakoodi. Eka joka sanoo Hep! saa sen. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Harva varmaan antaa socom koodinsa tuntemattomille... Joten suosittelen kyttäämään uutisia, koska ilmaiskoodit ovat parhaat mahiksenne... Tosin poikkeuksiakin löytyy :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ite reggasin tonne us.playstationiin, mutta eipä mitään ole näkynyt. Voi olla, että ne jakelee noita koodeja nyt lisää kun tuli tuo 1.3 päivitys. Ehkä haluavat lisää kuormaa servuille ja näin ollen testattua betaa paremmin.

Hmm.. Mulle tais tulla koodi tuolta. Tosin epähuomiossani poistin kyseisen viestin eli sinne meni se koodi... :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kaikki Socom HQ jätkät on saanu kai koodin.. Mä ainakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo eli mullakin yks koodi tuol viel nii annan sen jollekki... jos kiinnostaapi. Laitan koodin tulemaan sitä tarvitsevalle huomenna kahden aikoihin kun töistä pääsen.
 
Ylös Bottom