Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Maan alla oli kyllä melko pahhee haleksi kammo kun siellä oli niitä syvennyksiä. Naateilla tosin mentiin kyseinen mappi läpi. Ja sitten kun tulikin tilanne että vihut ettii toisiaan oli kyllä melko hermoja piinaava tilanne kun tilanne oli 2 vs 1. Siinä olikin camppimista HK sinisten kanssa.:D En nyt itse ole kauhean innostunut mutta tuo Dessun laajennus taas kiinnostaa enemmän. Tulis vaikka se viidakko mappi mikä meni aina camping juhlaksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Maan alla oli kyllä melko pahhee haleksi kammo kun siellä oli niitä syvennyksiä. Naateilla tosin mentiin kyseinen mappi läpi. Ja sitten kun tulikin tilanne että vihut ettii toisiaan oli kyllä melko hermoja piinaava tilanne kun tilanne oli 2 vs 1. Siinä olikin camppimista HK sinisten kanssa.:D En nyt itse ole kauhean innostunut mutta tuo Dessun laajennus taas kiinnostaa enemmän. Tulis vaikka se viidakko mappi mikä meni aina camping juhlaksi.

Tarkotatko Shadowfallsissa missä monet matsit F.G vs SUN jossa istuttiin melkein tarkotuksella aina se väh.15 rundia ja joka rundi melki loppuun asti ja jauhettiin schaissee ja juotiin ilolientä...oi niitä aikoja...(haasteessa huonot mapit ja ku mietitään mitä pelataan ni ronja aina huutaa 3x shadowfalls)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tarkotatko Shadowfallsissa missä monet matsit F.G vs SUN jossa istuttiin melkein tarkotuksella aina se väh.15 rundia ja joka rundi melki loppuun asti ja jauhettiin schaissee ja juotiin ilolientä...oi niitä aikoja...(haasteessa huonot mapit ja ku mietitään mitä pelataan ni ronja aina huutaa 3x shadowfalls)

Sepä se olikin, kiva kun joku sentään muisti nimen. Olisin itse halunut tutustua itse kyseiseen mappiin paremmin mutta porukka tuuppas kampittaa urakalla, hyvä mappi kaatu itsepäisiin suomalaisiin :p.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sepä se olikin, kiva kun joku sentään muisti nimen. Olisin itse halunut tutustua itse kyseiseen mappiin paremmin mutta porukka tuuppas kampittaa urakalla, hyvä mappi kaatu itsepäisiin suomalaisiin :p.

Täältä yksi jeij Shadowille. Pirun hauska mappi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tulipahan mieleeni, että kyllä noista vanhoista mapeista kannattaa parkua. Toivotaan, että saadaan ne sitten ladattavana jäkeen päin, jos ei muuten...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itse olisin toivonut vanhaa kunnon Bitter Junglea ainakin toiseksi mapiksi , niin pitkä aika kun viimeksi päässyt sitä vääntämään.
Jep, myös Blood Lake ja Death Trap olivat mannaa, sekä tietysti Ruins, Abaa unohtamatta. Oi niitä aikoja. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei S2:ssa kovin montaa huonoa mappia ollut. Kaikki vaan uusintaversioiksi! No okei, Enowapi oli aika läppä...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tosta singon kanssa kävelemisestä ja autoscopesta tuli mieleen, että eikö mitään muuta ole opittu socom kolmosesta kuin et mapit ei toimi jos niiden läpi juoksemiseen kuluu yhtä kauan kuin rundi kestää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Enowapi oli ainut heikko mappi kakkosessa ja senkin idea oli hyvä. Toteutus vain oli vähän "sieltä".

Ja totta puhut Koala.. kyllähän kehittäjät parhaansa tekee, mutta ei ne siltikään varmasti tiedä eikä ymmärrä kaikkien yksityiskohtien vaikutusta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Dev Q&A 03

Have any measures been taken to keep laggy players out of ranked rooms?

Allen: One of the benefits of an auto match system is the ability to reduce latency dramatically by matching up individuals that have good connections to one another. We also have network infrastructure that will identify and drop high latency individuals that start lagging once a match is in play.

Will there be individual rank? If so, Will rank be based on experience or skill?

Allen: In SOCOM Confrontation all players will have a Confrontation Rating which based on skill level. We use the Confrontation Rating to help match up players with equal skilled opponents. Once a player joins a clan they will start to earn Rank. Ranks within the clans are experienced based and are earned by playing ranked games. Wouldnt it be cool if each Special Forces had their own icons for Ranks? I think so.

Did they bring back the sureshot pre-set from socom 1/2 ?..... or..... Did they make all the buttons on the controller customizable ?

Seth: Unfortunately, it looks like Sure shot is not going to make it. It requires too many buttons to make it exactly the same as it was in SOCOM and SOCOM II.

However, we are going to allow players to custom assign buttons for the first time in SOCOM history. This is something that I have wanted to implement for some time and I am really excited to have it in SOCOM Confrontation.

I was wondering what the Mercenaries get out of this whole customization thing? Do you get to customize a Merc? Will clan wars be commando vs commando???

Seth: Yes, you can customize both your Commando character and your Mercenary character. A new feature in SOCOM: Confrontation is that the teams will automatically switch sides mid-way through the match. For ranked games and clan games you will need to play both sides on a given map in order to make sure it is a fair fight.

Ei mitään ihmeellistä, mutta ainakin jotain uutta tietoa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Elikkä nappien customointi (hyvä juttu!!), ja uusi rankkisysteemi kun liityt klaaniin (hyvä..?) on uusia asioita. Eipä tuohon niin tarviikkaan, kun saisivat kerrankin pyörimään sulavasti jollain taikatempulla.
Nyt kun saisi vielä vihiä, mitkä kartat tarkalleen Kakkosesta tulee mukaan, ja mitä uusia..:rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Elikkä nappien customointi (hyvä juttu!!), ja uusi rankkisysteemi kun liityt klaaniin (hyvä..?) on uusia asioita. Eipä tuohon niin tarviikkaan, kun saisivat kerrankin pyörimään sulavasti jollain taikatempulla.
Nyt kun saisi vielä vihiä, mitkä kartat tarkalleen Kakkosesta tulee mukaan, ja mitä uusia..:rolleyes:
Axun boldit on postattu tänne jo aiemmin, kuten myös vastaus Foxin kysymykseen. ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Toiveita, haaveita, arvauksia löysin kyllä. Muuta en.

No tän löysin muualta..


http://www.destructoid.com/sony-gamers-day-2007-socom-confrontation-31579.phtml

Juu, tuo on vuoden vanhaa tietoa. Tällä hetkellä foorumeilla kohistaan siitä, että jotkut väittävät jo nähneensä Playstation Magazinen heinäkuun numeron, jossa kerrotaan come-backin tekevien karttojen olevan FF ja DG. No se siitä ja totuus valkenee viimeistään kun lehti julkaistaan.

Dev Q&A 03

Have any measures been taken to keep laggy players out of ranked rooms?

Allen: ... We also have network infrastructure that will identify and drop high latency individuals that start lagging once a match is in play.
Tämä on mielenkiintoista ja olisi kerrassaan loistavaa jos se toimisi kunnolla. Hieman skeptinen kuitenkin olen tuon suhteen. Toiminnon on mielestäni väitetty olleen pelissä jo ennenkin, mutta en kyllä ole huomannut, tai sitten filtteri on ollut ruuvattu todella löysäksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuonhan väitettiin olleen jo S3:ssa... Ei oikein skulannu :D
 
Ylös Bottom