Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

kai muillaki on silti pelin nykimistä? yhtäkkiä jumii... prkl rasittavaa just sillo ku porukkaa lappaa luotie ees, tai sit se on vaa tää uus 80gb pleikka. omasta mielestä hiljasempi ku 40gb.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Potentiaalia tässä pelissä on kyllä, mutta ei tämä nyt mikään sateentekijä räiskintätaivaalle tällä menolla ole, ei edes lähellä sellaista. Nettikoodi on yhtä katastrofia mutta luultavasti se siitä korjaantuu pelin julkaisuun mennessä, liikkuminen on kuin tervassa, joku saamarin laatikko napsahtaa eteen väärään aikaan juostessa niin menee tovi ennenkuin hahmo reagoi napinpainallukseen, ja kranut on maailman suurin vitsi. Ehkä pelisarjan pitkäaikaisille pelaajille tämä on sitä itteensä, mutta jos sarjaan ei ennen ole tutustunut niin vähän mjaah-olo tästä jää käteen. Jotain GRAWin ja CODin välimaastosta, tällä hetkellä ainakin paljon huonommin toteutettuna. Kaiken tämän vuodatuksen jälkeen kuitenkin ihan positiivinen fiilis pelistä jäi, odotin että peli olisi heikompi (pessimisti ei pety). Jos tuota ps-mikkiä ei saa erikseen hankittua niin eiköhän tämä tule ostettua.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänään päivitys versioon 1.1.

SOCOM: Confrontation Public Beta 1.10 Patch and Server update

Posted by Seth Luisi

We will be performing server maintenance and rolling out a new patch on September 9th at 5am PDT, 1200 GMT. The SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation game servers will be unavailable during the maintenance. The server maintenance is not expected to last longer than 1 1/2 hours.

SOCOM: Confrontation Public Beta 1.10 Patch

  • Adds support for European EULAs.
  • Adds support for dedicated servers located in Europe and Australia.
  • Addresses a number of stability and late joining issues.
  • Reduce the volume of the proximity chat by 50%.
  • The server maintenance and patch are not meant to address all issues. We will have more updates to both the server and client in the future.
Regards,
SOCOM Confrontation Online Team

Lähde: http://socom.us.playstation.com/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Loistavaa. Jos ne sais kunnolla korjailtua noi latausajat niin sitten tätä pelaa enemmän kuin mielellään. Todella hyvä peli, mutta voin kuvitella mikä aseidenbännimisjuhla tästäkin tulee.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänään päivitys versioon 1.1.

Olipas kerrankin nopeaa toimintaa. Yleensä kehitystiimit aika laiskasti julkaisevat noita korjauspäivityksiä (ottaen huomioon, ettei BF BC:n ongelmista ole korjattu vielä yhtäkään sitten julkaisun..).
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

liikkuminen on kuin tervassa, joku saamarin laatikko napsahtaa eteen väärään aikaan juostessa niin menee tovi ennenkuin hahmo reagoi napinpainallukseen, ja kranut on maailman suurin vitsi. Ehkä pelisarjan pitkäaikaisille pelaajille tämä on sitä itteensä,

Kyllä tämän Fanina Socomiksi tunnistaa, mutta allekirjoitan nuo kommenttisi. Tuollaisen laatikon yli pääsemisessä itsellänikin ongelma ja jää jumittamaan. Kranut eivät myöskään lennä, kuten aikaisemmissa osissa. Varmaan tulee kranutettua omia entistä enemmän, kun eivät senkään verran lennä omien yli :eek:

Mutta kyllä tuo silti hyvältä tuntuu, kunhan nyt yhteydet rupee toimimaan ja pääsee alle tunnissa pelaamaan :D




Olipas kerrankin nopeaa toimintaa. Yleensä kehitystiimit aika laiskasti julkaisevat noita korjauspäivityksiä (ottaen huomioon, ettei BF BC:n ongelmista ole korjattu vielä yhtäkään sitten julkaisun..).

Socom on kuitenkin Sonylle aika tärkeä titteli. Jenkeissä suosittu sarja ja moni ostaa siellä PS3 tämän pelin takia. Ja näyttäisi siltä, että yrittävät kaikkensa tehdä että pelaajille tulee hyvä kokemus, jopa tälleen betassa. Sekin kerto panostuksen, kun ottivat Socom sarjan fanit kehitys vaiheessa huomioon, kuten aluksi puuttuneet kamerakulman lisäyksen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mitäs tämä muuten on sitten paikallista aikaa?

Ilman syvempää tarkastusta, toi 1200 GMT voisi olla meillä klo 14.00?

Edit: Oliver jo uutisessa ajan korjasikin, eli klo 15 alkaa. Normaaliaika ja kesäaika menee usein näissä vähän hämäräksi :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kertokaas nyt auttoiko toi hurjasti latausaikoihin ja mitä muuta on korjattu/yritetty korjata.

Aika paljon olen kuullut valitusta naateista, mutta kyllä ne mulla itsellä on lentänyt helposti tarkoitettuun paikkaan ja paljon oon niillä tappoja saanu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kertokaas nyt auttoiko toi hurjasti latausaikoihin ja mitä muuta on korjattu/yritetty korjata.

Aika paljon olen kuullut valitusta naateista, mutta kyllä ne mulla itsellä on lentänyt helposti tarkoitettuun paikkaan ja paljon oon niillä tappoja saanu.

15:00 alkoi servujen päivitys ja kestää 1,5h. Sen jälkeen vasta näkee, mitä tapahtu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ilmoittakaapas täällä heti kun serverit ovat taas pystyssä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

jääny kyl kaipaa first personia ku sillä oli nii kätevä ampua ikkunoista... sit ois ihana syöksyä naateilta piiloo mut ei makeaa mahan täydeltä... :S
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kojon sanojen mukaan oli tullu jo, mutta tämä taisi sitten olla eri pätsi :D

Pätsi kyllä tuli ja sen pystyi lataamaaqn, mutta itse serverit eivät päällä. Eli päivittivät koodin jokaisen konsolilla + servereillä olevan koodin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pätsi kyllä tuli ja sen pystyi lataamaaqn, mutta itse serverit eivät päällä. Eli päivittivät koodin jokaisen konsolilla + serverillä olevan koodin + vissiin servereitä lisää.

jaajaa, selvä. Kestikö pätsin lataamisessa kauan?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kommenttia toimiiko pelien alkaminen nopeammin...
 
Ylös Bottom