Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

HTML:
VPD:
SOCOM Confrontation PS3
Hinta: 63.90 
Takuu: 1 kk
Koko: Kirje
Saatavilla: 14.02.2008
Olisihan tuo julkaisupäivä kiva, mutta eiköhän se ole aika vanhasta hatunrevohkasta repäisty.

Jotenkin tuossa epäilyttää myös tuo hinta, pelihän on Warhawkin tyyliin multiplayer only ni en jaksa uskoa että täyttä hintaa tuosta pyytäisivät...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jotenkin tuossa epäilyttää myös tuo hinta, pelihän on Warhawkin tyyliin multiplayer only ni en jaksa uskoa että täyttä hintaa tuosta pyytäisivät...

Olen ymmärtänyt että pelin mukana tulee BT-headsetti joka tuo hintaa lisää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tää on kans just sellanen peli että ei voi tehä muuta, kuin kuvitella kuinka kauan tän julkasua joutuu "odottamaan".
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Oma veikkaus on, että julkasu tapahtuu joskus syksyn tienoilla. Ellei sitten tietty tule jostain ihan nurkan takaa ens storepäivityksessä :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Minä en edes mene väittämään etten pelaisi missään ajan jaksossa sillä pelaaminen on minulla semmonen harrastus että en minä sitä mene kieltämään tai vaimentamaan. En kyllä mene levittämään mitään pelin sanomaa maailmalle kuitenkaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Aah. On tätä haikailtukin.

Toivottavasti peli lunastaa odotukseni: pelattavuus niinkuin ennenkin, mutta paremmalla hit-detectionilla ja graffoilla, sekä sulavammalla nettikoodilla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jääkö sitten teillä Cod4 historiaan? :)

PS. melko hyvä peli mikäs on julkaisupäivä tällä pelillä?
Eiköhän se täällä lukisi jos tiedettäisiin. Kesäksi pitäisi tulla, tarkempaa julkaisupäivää en osaa sanoa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jääkö sitten teillä Cod4 historiaan? :)
jos ei pätsiä näy, niin kyllä COD joutuu myyntipalstalle. :)

toivottavasti muuten M16 on saatu realistisemmaksi, ettei taas tapa kilometrin päähän paremmin kuin sniput.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

jos ei pätsiä näy, niin kyllä COD joutuu myyntipalstalle. :)

toivottavasti muuten M16 on saatu realistisemmaksi, ettei taas tapa kilometrin päähän paremmin kuin sniput.
ok

PS. Vinnie vastaisitko ystävällisesti yv:seen ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jääkö sitten teillä Cod4 historiaan? :)

Aika monella taitaa jäädä. Jos vaan Comfrontationissa on kaikki kohdallaan ja homma pelittää kuten edellisissä Socomeissa. Niin tätä tulee pelattua kyllä aktiivisesti Socom 4 asti todennäköisesti aika kiitettävästi ja CoD4 jää pölyttymään. No itselläni tuo nyt muutenkin on pölyttynyt.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Siis anteeksi, onko minulta nyt lipsunut ohi jotakin ja paljon? Onko tälle pelille jo kerottu joku julkkari?:confused:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom