Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ihan hyvältä vaikuttaa.

Lisää kommentteja luvassa sitten kun peli on kädessä ja itse tesmattu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Noniin, pitkä odotus on päättynyt. Tietääpähän ettei tarvii PS3:sta tuon takia hankkia. 32 pelaajaa ja megaspreijaavia aseita taas luvassa, hp Zipper.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo, ei vittu tästä tulee vissiinki paska peli. Crossi, 32 pelaajaa ja S3mainen tähtäys systeemi?

Enpähän olisi uskonut edes zipperin tekevän mitään NOIN typerää. Itse en odota tätä tekelettä yhtään ja näyttääkin siltä että PS3:lle ei tule olemaan mitään kelvollista online-räiskintää vielä pitkiin akoihin.

Ja sinä juntti joka olet juuri postaamassa listaa tulevista resistancen jatko-osista, jätä ihmeessä postaamatta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Karma sanoi:
Aijaa? Sä varmaan tykkäät että fillariakin pitäisi ajaa ilman apupyöriä? :p

Jeps.. Ja oletan että jengi osaa jauhaa purkkaa ja kävellä samaan aikaan. Sitten on pro jos osaa ajatella samalla. ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Noniin, pitkä odotus on päättynyt. Tietääpähän ettei tarvii PS3:sta tuon takia hankkia. 32 pelaajaa ja megaspreijaavia aseita taas luvassa, hp Zipper.
No enpä huomannu lukea tätä viestiä enne postaamista. Ollaan samoilla linjoilla filo!

Ei ole zipperin tekemä btw.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu sanoi:
''The same great SOCOM you know and love is going next-gen!''

Toivottavasti S2 kaltainen, crossroads näytti ihan hyvältä:p

Ei perkele nyt mitään re-make peliä. Uudet tuulet puhaltakoon.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu sanoi:
''The same great SOCOM you know and love is going next-gen!''

Toivottavasti S2 kaltainen, crossroads näytti ihan hyvältä:p
Same great socom... Siis Socom 3.

Mikä tossa pelissä sun mielestä viittaa vähänkään siihen että se tulee olemaan S2 tyylinen?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Saa vaan nähdä onko kaiken muun hyvän lisäksi S3 hyppyscopeilu mukana tässä. Koska sehän oli TODELLA siistiä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Heh.. peli on kuollut ja kuopattu ennenkuin on julkaisu päivääkään tiedossa..:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

TsukkariKettu sanoi:
Enpähän olisi uskonut edes zipperin tekevän mitään NOIN typerää. Itse en odota tätä tekelettä yhtään ja näyttääkin siltä että PS3:lle ei tule olemaan mitään kelvollista online-räiskintää vielä pitkiin akoihin.
Jotkut tuntuvat pitävän GRAW2:sta ja R6: Vegasista, joten niistä saa varmaan jotain hupia aikaiseksi jo kuukauden parin sisällä (vaikka nyt multiplattareita ovatkin). Syksyllähän julkaistaan sitten Killzone, joka voi olla tai voi olla olematta erinomainen peli niin yksin- kuin moninpelinäkin.

Enpä myöskään unohtaisi Warhawkia, vaikkei se nyt ihan sitä kaikkein realistisinta räiskintää ole ja se sekoittaa soppaan myös lentohärveleitä yms. Varmasti on kuitenkin laadukas peli, onhan pelin kehittäjä tehnyt sellaisia loistavia moninpelipläjäyksiä kuin Twisted Metal: Black ja War of the Monsters.

Vaikkeivat nuo sinua kiinnostaisikaan, ei se tarkoita etteikö PS3:lla olisi yhtään hyvää nettiräiskintää. Omapa on häpeäsi jos sinulla on niin rajoittunut pelimaku, ettei mikään muu kuin tietynlainen SOCOM tmsp. kiinnosta. :rolleyes: Sinua ei kiinnosta =/= paska. Minäkin kyllä myönnän, että Pro Evot ovat varmasti ihan laadukkaita jalkapallopelejä, vaikka urheilupelit eivät kiinnosta minua paskan vertaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Foxi sanoi:
Heh.. peli on kuollut ja kuopattu ennenkuin on julkaisu päivääkään tiedossa..:D
Jep. Tämän takia en itse aiokkaan tehdä yhtään minkäänlaisia johtopäätöksiä parin esittelyn perusteella.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Wiggers sanoi:
Jep. Tämän takia en itse aiokkaan tehdä yhtään minkäänlaisia johtopäätöksiä parin esittelyn perusteella.
Kyllähän socom 3:n ensimmäisistä pelikuvistakin jo näki että kyseessä on aivan järkyttävän huono peli. Miksei nyt?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Kyllähän socom 3:n ensimmäisistä pelikuvistakin jo näki että kyseessä on aivan järkyttävän huono peli. Miksei nyt?
Minusta S2 ja S3 olivat kummatkin hyviä pelejä, miksei olisi tämäkin. Kieltämättä varmasti ikäviä uutisia niille, jotka eivät pitäneet Socom3:sta ja osaavat lukea, millainen peli kyseessä yhden minuutinmittaisen trailerin perusteella.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom