Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun mielestä se on taas hyvä juttu että Zipper ei ole tekemässä tätä.jaa'a toivottavasti tulee hyvä peli, ei ole zipperin kehittämä joten sinänsä ei odotukset mitenkään korkealla.
Mun mielestä se on taas hyvä juttu että Zipper ei ole tekemässä tätä.
Kaksi viimeisintä osaa oli aika heikkoja esityksiä, joten nyt juuri tarvitaan uutta verta Socomin tekijätiimeihin että Zipper voi tehdä jotain muuta.
Mun mielestä se on taas hyvä juttu että Zipper ei ole tekemässä tätä.
Kaksi viimeisintä osaa oli aika heikkoja esityksiä, joten nyt juuri tarvitaan uutta verta Socomin tekijätiimeihin että Zipper voi tehdä jotain muuta.
Niin, onhan noita yhden tai kahden hitin ihmeitä musamaailmakin täynnä.Komppaan... Välillä tuntuu että Zipper onnistu S1:ssä ja S2:ssa vaan munkilla vetään kaikki oikein.
jos pelistä vaan tulee hyvä niin voi olla että laittelen nBk:n pystyyn myös
jos pelistä vaan tulee hyvä niin voi olla että laittelen nBk:n pystyyn myös
Ai minut?KIA houkuttelee sitten Artunkin PS3-ostoksille...
Lisämappeja on luvattu DLC:nä, mutta äänestyksestä ei ole puhuttu. Socom.comissa kuitenkin näyttävät huomioivan äänestykset aika hyvin (mm. äänestys uuden kartan nimestä), eli toivoa on..DLC-materiaaleina voisi muutenkin tulla lisämappeja, vaikka äänestäen..
muutama S3-mappi nimittäin kelpaisi ihan loistavasti (ilman kulkineita..).
DLC-materiaaleina voisi muutenkin tulla lisämappeja, vaikka äänestäen.. muutama S3-mappi nimittäin kelpaisi ihan loistavasti (ilman kulkineita..).
SOCOM-betasta ei saadakaan tietoa vielä tänään, sillä joissain Euroopan maissa on tänään joku juhlapyhä, joten tiedotetta ei kuulema saatu käännettyä kaikille tarvittaville kielille.
Tiedotetta ei haluta julkaista vain englanniksi ja SCEE ei anna julkaista kuin hyväksytyillä tahoilla käännettyjä tiedotteita.
Eli maanataille menee...