Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
SOCOM: Confrontation Public Beta 1.10 Patch and Server update
Posted by Seth Luisi
We will be performing server maintenance and rolling out a new patch on September 9th at 5am PDT, 1200 GMT. The SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation game servers will be unavailable during the maintenance. The server maintenance is not expected to last longer than 1 1/2 hours.
SOCOM: Confrontation Public Beta 1.10 Patch
Regards,
- Adds support for European EULAs.
- Adds support for dedicated servers located in Europe and Australia.
- Addresses a number of stability and late joining issues.
- Reduce the volume of the proximity chat by 50%.
- The server maintenance and patch are not meant to address all issues. We will have more updates to both the server and client in the future.
SOCOM Confrontation Online Team
Tänään päivitys versioon 1.1.
liikkuminen on kuin tervassa, joku saamarin laatikko napsahtaa eteen väärään aikaan juostessa niin menee tovi ennenkuin hahmo reagoi napinpainallukseen, ja kranut on maailman suurin vitsi. Ehkä pelisarjan pitkäaikaisille pelaajille tämä on sitä itteensä,
Olipas kerrankin nopeaa toimintaa. Yleensä kehitystiimit aika laiskasti julkaisevat noita korjauspäivityksiä (ottaen huomioon, ettei BF BC:n ongelmista ole korjattu vielä yhtäkään sitten julkaisun..).
September 9th at 5am PDT, 1200 GMT.
Mitäs tämä muuten on sitten paikallista aikaa?
Ilman syvempää tarkastusta, toi 1200 GMT voisi olla meillä klo 14.00?
Kertokaas nyt auttoiko toi hurjasti latausaikoihin ja mitä muuta on korjattu/yritetty korjata.
Aika paljon olen kuullut valitusta naateista, mutta kyllä ne mulla itsellä on lentänyt helposti tarkoitettuun paikkaan ja paljon oon niillä tappoja saanu.
Pätsi on jo ladattavissa.
Kojon sanojen mukaan oli tullu jo, mutta tämä taisi sitten olla eri pätsi
Pätsi kyllä tuli ja sen pystyi lataamaaqn, mutta itse serverit eivät päällä. Eli päivittivät koodin jokaisen konsolilla + serverillä olevan koodin + vissiin servereitä lisää.
jaajaa, selvä. Kestikö pätsin lataamisessa kauan?