Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänään/tai käytännössä huomenna saavat Qoren kesäkuun numeron hankkineet oman promootiokoodinsa, jolla avautuu Confrontationin beta-versio imuroitavaksi sinne Storen hyllylle.

We have some great news for you - the SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation public beta is scheduled to be available tomorrow afternoon (think 5:00 PM PST) to all that purchased Episode 01 of Qore and that became Qore Annual Subscribers as of Episode 01. Please note that you will not be able to download the SOCOM: Confrontation beta through the Episode 01 Download Center you can only gain access by using the SOCOM: Confrontation Beta Promotion Code that is being emailed to you tomorrow.

Lähde: http://socom.us.playstation.com/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Uutta päivitystä on luvassa piakkoin...
* Abnormally long network synchronization issues when some users in a game have a poor network connection. This issue causes 4-7 minute (or longer) load times when late joining a game.
* An issue where respawn game late joiners were sometimes stuck in spectator mode and could not respawn into the game.
* Remove the latency detection network test which is causing some users with poor network connections to receive the network latency icon (red X).

Lähde: http://www.gamersplatform.com/2008/09/11/new-socom-confrontation-beta-patch-coming-soon/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Remove the latency detection network test which is causing some users with poor network connections to receive the network latency icon (red X).
Tämän toimivuutta vähän epäilen, että onko toiminut yhtään niinkuin pitäisi.
Itselläni ei ole ollut tietääkseni ikinä mitään ongelmia yhteyksien kanssa ja usein hostannutkin matseja ja sitten yksi peli väittää että minulla on paskempi yhteys kuin monella englantilaisella.:eek::eek:

"Tunnettu" spämmerillä GB:n sivuilta nimimerkillä Hugecool ja asuinpaikkana Hollanti, jolla tiedän että on jonkinsortin huippu kuituyhteys, valittaa samasta ongelmasta kuin minäkin jolla on 2/512-yhteys.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tämän toimivuutta vähän epäilen, että onko toiminut yhtään niinkuin pitäisi.
Itselläni ei ole ollut tietääkseni ikinä mitään ongelmia yhteyksien kanssa ja usein hostannutkin matseja ja sitten yksi peli väittää että minulla on paskempi yhteys kuin monella englantilaisella.:eek::eek:

"Tunnettu" spämmerillä GB:n sivuilta nimimerkillä Hugecool ja asuinpaikkana Hollanti, jolla tiedän että on jonkinsortin huippu kuituyhteys, valittaa samasta ongelmasta kuin minäkin jolla on 2/512-yhteys.
Taitaa olla vaan Luisin kökkö yritys sälyttää syitä pelaajien "huonoihin" yhteyksiin pelin koodin ja serveriongelmien sijaan.

Samat X:t tuli kaikille, yhteyksistä riippumatta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

kun ostin toi Qoren kesäkuun niin tänään tuli se koodi minulle nyt vaam latamaan se
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

kun ostin toi Qoren kesäkuun niin tänään tuli se koodi minulle nyt vaam latamaan se

Hei! Sen koodin voi jakaa 2kertaa, eikö?

Viitsisitkö lähettää mullekkin koodin kun olet sen itse ladannut? Yksärillä vaikka :))
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Socom Eurooppalaisten koodia ei voi jakaa. Ja jos samaa koodia käyttää niin toinen ei voi pelata 24h sisällä siitä kun toinen on pelannut eli tulee aika häslinkiä. Tietääkseni QORE:nkaan socomia ei voi jakaa vaan se on rajoitettu Amerikassa pelin ennakkotilanneille.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko muitten Qoren ostajien kuin aritin laatikkoon kolahtanut betakoodia? Minulla ei ilmeisesti ole arpa osunut, vaikkei nämä olleet edes arpajaiset:(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Voi h3lvetti sentään....:( eikö noita koodeja voi saada enää mistään?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko muitten Qoren ostajien kuin aritin laatikkoon kolahtanut betakoodia? Minulla ei ilmeisesti ole arpa osunut, vaikkei nämä olleet edes arpajaiset:(
Tänne tuli myös. En ole täysin varma, johtuiko siitä, että ostin koko vuoden tilauksen, vai olisiko pelkkä ekan jakson ostaminen riittänyt. (Tosin huomautettakoon, että liityin Qore-tilaajaksi vasta kolmannen jakson kohdalla. Kaksi ensimmäistä ostin "irtonumeroina".)

Update! Sehän sanotaankin tuossa mailissa ihan selkeästi: "Thank you for purchasing Episode 01 of Qore(TM): Presented by the PLAYSTATION(R)Network, or for making the big leap and deciding to become an Annual Subscriber as of Episode 01." -- Eli ei tarvitse muuta kuin ostaa ensimmäinen jakso.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

tietääseen kun on ostanyt qore kesäkuussa, niin se koodi pitäisi tulla sinne sähköpostiin. mihin on se usa tili tehty vai olenko väärässä:)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

tietääseen kun on ostanyt qore kesäkuussa, niin se koodi pitäisi tulla sinne sähköpostiin. mihin on se usa tili tehty vai olenko väärässä:)
Kyllä, mailia tulee juuri siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on jenkki-PSN-tiliin ilmoitettu.

PS. Kannattaa myös katsoa, ettei viesti ole vahingossa vaikka joutunut spammin joukkoon.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo oli meikäläisen sähköpostiin tullu koodi ja peli latauksessa atm...

Missähän kunnossa on beta tällä hetkellä? Onko vaikeeta päästä servulle ja lagittaako hirveenä?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko kenenkään teiän koodin saaneiden mahdollista jakaa koodianne minulle??
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä, mailia tulee juuri siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on jenkki-PSN-tiliin ilmoitettu.

PS. Kannattaa myös katsoa, ettei viesti ole vahingossa vaikka joutunut spammin joukkoon.

Itselläni oli eri käyttäjätunnus(eli sähköpostiosoite) käytössä vielä silloin kun ko. Qore jakson ostin. Vaihdoin osoitetta jokin aikaa sitten, joten ei tule oikeen muuta mieleen kuin että listat ostajista on luotu jo ostohetkellä ja ilmoitus on minullakin mennyt tuohon, nyt jo olemattomaan osoitteeseen. Arvailuahan tämä vain on,mutta oli syy mikä tahansa niin ilman jäätiin:(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sulla on se koodi siellä vanhassa sähköpostiosoitteessa. Koodia ei ole luotu tunnuksesta, vaan on täysin anonyymi.

Jees, näin vähän arvelinkin, eli käytännössä koodi on emailien taivaassa:( Jospa sitten ens kerralla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

mulle tuli tänään qoren kautta koodi kun ostin qoren alkuviikosta, kaveri osti qoren eilen ja se ei saanut koodia.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom