Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]
Mulla meni kyl täysin osto halu tähän. Ei vaan nappaa TPS ja oli ihan saamarin buginen. En välttämättä suosittelisi kuin niille, jotka on hakannu sukkaa ennestään.
Buginen niinku betat yleensäkkin... Jos saan udella niin miks et suosittele ku vanhoille sukka pelaajille ?
Itse taas suosittelen pelin ostoa jos bugit todella on saatu kuntoon. Jopa bugien kanssa mielestäni 100x parempi ku mikään muu online peli ps3:sella tällä hetkellä, ja luultavasti vielä pitemmän aikaakin.
Itselle ei oikeen nappaa örkki listimis, respawn painotteissuuden tai aim assistin omaavat pelit.
Paremman puutteessa nekin testattu...
FPS peleissä ei ole mitään vikaa, mutta itse pidän TPS peleistä enemmän... Ehkä koska pelannut erittäin paljon socomeita ja tottunut pelaamaan kolmannesta persoonasta. OTSia en viittsisi edes katsella.
Socomeissa on aina ollut: Mahtava lobby systeemi, penteleen hyvät pelit suomalaisten kesken (eli ei tarvi katella pahemmin mikkiin rääkyviä persläpiä.) Ja älyttömän monia hyviä klaani matseja... Itse pelannut kumminkin matseja jo parissa pelissä, mm. Resistance. CoD4 ja Socom 1,2,3 ja nyt tässä Confrontationissa. Ja ehdottamasti mielestäni parhaimmat klaani pelit on ollut socomeissa.
Klaani pelit ovat ehdottomasti online shootter pelien suola, Jos niitä ei ole vielä päässyt pelailemaan suosittelen lämpimästi ainakin kokeilemaan, kaikille tämä ei tietenkään voi sopia.
Socomissa on monta eri pelimuota joihin kaikkiin tarvitsee monia erinlaisia taktiikoita, joka on täydellinnen juttu jos pitää taktisesta pelistä jolta vielä odottaa hyviä klaani pelejä. Tosin voisin kyllä kuvitella että jos itse joutuisin aloittamaan pelaamisen peli sarjan viidennestä osasta ja monet on hakannut sarjaa jo monet vuodet, voisi se syödä miestä kun pataan tulisi rankasti aluksi... Mutta kaiken oppii jos jaksaa innostusta riittää.
Tosiaan socomissa on ollut hyvä yhteisö lobby tsydeemin takia on ollut suomi servuja joka on helpottanut paljon aloittavia suomalaisia pelaajia aloittamaan pelin pelailun ja sielä on ollut helppo kertoa socomiin sijoituvista sivustoista ja ohjeistaa muutenkin. Eli aina ollut helppo löytää suomalaista seuraa pelaamista piristämään. Eikä mitään moni mutkaisia party hommeleita.
Täytyy vielä sanoo kyllä että mielestäni aikasemmis socomeissa mappi suunnittelu on ollut erittäin toimivaa, ja sitä toivon näkeväni tässäkin osassa.
Huoh mitäköhän sitä on nyt tullu kirjoteltua... Ei muista enään ku katsellu samalla Ultimate Fighteria ja lopun kirjotellu hurjalla kiirellä ku nukkumaan pitäs mennä. Noh... kattoon sit huomenna ja korjailen virheitä.