Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Fireteam Bravo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Minä tulen myös 21.00 bravoon.

PS: En pysty Kojo puhumaan edelleenkään. Enkä pääse modeemia sorkkimaan, joten saat autella kun seuraavaksi pistäännyt :o

Napsahti vähän tärkeämpää tekemistä, joten en ainakaan ysiksi kerkeä.:o

Koitan tulla hieman myöhemmin...

Ihan hyvät pelit meillä oli, vaikka aika myöhään aloitettiin ja porukkaa tuli yllättävän paljon:) .
Itselläni mikki reistaili ja ei toiminut kunnolla pelissä, mutta nyt sain kuntoon. Toivottavasti voimme taas piakkoin ottaa uusiksi ja joku jo kyselikin, että olisi mukava saada lisää suomalaisia pelaajia, joten mietien, että esim. Tiltin foorumeilta saataisiin ehkä muutama pelaaja lisää:)

T-Man sanoi:
Ihan hyvät pelit meillä oli, vaikka aika myöhään aloitettiin ja porukkaa tuli yllättävän paljon:) .
Itselläni mikki reistaili ja ei toiminut kunnolla pelissä, mutta nyt sain kuntoon. Toivottavasti voimme taas piakkoin ottaa uusiksi ja joku jo kyselikin, että olisi mukava saada lisää suomalaisia pelaajia, joten mietien, että esim. Tiltin foorumeilta saataisiin ehkä muutama pelaaja lisää:)

Millä nimimerkillä pelasit?

Juu ihan kivaa oli, otetaan joskus uusiksi. Mulla loppu akku siinä yhdessä vaiheessa, siksi nopea lähteminen.

On tullut pelailuta aika vähän, mennyt vähä muissa merkeissä nyt eteenpäin asiat... Pitää tulla tässä mukaan kunhan kerkeää. Mutta hauskaa on ollut joka kerta kun on pelannut verkossa, en ole törmännyt vielä näillä about kymmenellä kerralla vielä mihinkään erikoiseen mulkeroonkaan.

Itse olin pelailemassa samaan aikaan, kun teillä oli tuo peli käynnissä. Ikävä kyllä en tinnyt salasanaa, joten päätin nyt sitten rekisteröityä tänne ja samalla ilmottaudun seuraavaan peliin mukaan.

osku FIN sanoi:
Itse olin pelailemassa samaan aikaan, kun teillä oli tuo peli käynnissä. Ikävä kyllä en tinnyt salasanaa, joten päätin nyt sitten rekisteröityä tänne ja samalla ilmottaudun seuraavaan peliin mukaan.

Hyvä nii saadaan lisää porukkaa ja terevetuloa. :D

Omat lauantai suunnitelmat siirtyi ja pääsisin jälleen pelaamaan, joten onko ketään, joka haluaisi pitää servua?
Riippuuhan se siitäkin, että onko kukaan tulossa lauantaina pelailemaan.

Thunder Fin sanoi:
Omat lauantai suunnitelmat siirtyi ja pääsisin jälleen pelaamaan, joten onko ketään, joka haluaisi pitää servua?
Riippuuhan se siitäkin, että onko kukaan tulossa lauantaina pelailemaan.

No mä ainakin olen tulossa ja voin kyllä pitää servua...

minäkin tulen pelaamaan varmasti. sovitaan vaan aika.

Vastaus tuohon ALLA olevaan. aika käy mulle ja kenttä toiveina olis ainakin thin ice ja rift muulla ei sitten ole ainakaan mulle suurempaa merkitystä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

osku FIN sanoi:
minäkin tulen pelaamaan varmasti. sovitaan vaan aika

Käviskö lauantaina klo 20:30 servu: konsolifin ja password: aasi

EDIT: Laitanko samat kentät, kuin viimeksi..?

Ylös Bottom