Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Siinäpä olisi nostalgiaa kerrakseen ,,, Sujo , Fish Hook, Shadow Falls sekä Death Trap. Tietenkin yllämainittujen lisäksi , jokohan noilla heräisi viimeisetkin uinuvat Sukan ystävät ?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Ei heräisi, koska itse peli on täyttä paskaa. Ei siinä hyvät vanhat mapit auta mitään.

SOCOM 4 IS DEAD PART 2 - YouTube

Siinä taas Sukmyturbanilta settiä. Parhaat palat löytyy mielestäni väliltä 12 ja 13 minuuttia. Noista ehkä yksi tappo olisi voinut tapahtua Socom kakkosessa kerran tuhanteen tappoon. Mutta noin monta putkeen? Kertoo, kuinka totaalisen broken pelin rekyyli / hajonta + firerate + hitboxit on. Mielestäni yksi tärkeä seikka, joka unohtuu niiltä, jotka pyytävät vanhoja hyviä Socomeja takaisin ja tekevät satoja threadeja kertoen Zipperille, mikä nyky-Socomeissa mättää, on tuo aseiden firerate. Socom kakkosessa aseet ampuivat huomattavasti hitaammin, joka korosti sitä, ettei spreijaamalla pystynyt tappaamaan ja sihdin piti olla tasaisemmin kohdallaan. Muistelkaapa, kuinka kauan M4:n lipaskin kesti tyhjentyä, firerate oli varmaan puolet Confron ja S4:n vastaavasta. En muista kolmosta, olikohan sitä siinä jo nostettu?

Joka tapauksessa aika masentavaa tämä on. Miten Zipper on pystynyt kusemaan sarjan näin totaalisesti? Onko nelosessa enää ketään pelaajia? Klaanitoiminta taisi olla ainakin alusta asti aika kuollutta jopa GB:ssä, joka kyllä itsessäänkin kertoo aika paljon..

Saapa nähdä, nähdäänkö uutta Socomia enää koskaan. Veikkaan, että ei. Mutta jos nähdään, toivon, että Zipper sillä kertaa lukee pointti pointilta niitä feedback threadeja, joita porukka teki jo varmaan neljä vuotta ennenkuin nelonen oli edes julkistettu.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Saapa nähdä, nähdäänkö uutta Socomia enää koskaan. Veikkaan, että ei.

Miksi ei nähtäisi? Ei tunnettuja IP:itä ole tapana heittää ihan kokonaan roskikseen. Socom 4 tuskin oli myyntimenestys (Wikin mukaan olisi myynyt about 500k), mutta ainakin yksinpeli oli ihan hyvä ja siitä voi ponnistaa parempaan seuraavassa pelissä.

Mutta ymmärrän, että ketjussa puhutaan pääosin MP-puolesta.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

mites pelaako tätä enää kukaa? en kyseistä peliä omista mutta jos pelaajia on nii melkeempä vois ostaa. socom 2:sessa ja ca:s tuli joskus vähä pelleiltyä helarina :o osan nimistä täs ketjus tunnistinki :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Sukkaa olis kyllä taas hauska pitkästä aikaa pelailla, mutta ei hirveesti innosta hankkimaan kun lukee tällasta palautetta. Ehkä sitten joskus jos saadaan joku Socom2 HD editioni ulos nyt kun noita Classikkeja pukkaa ulos tasasta tahtia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Onhan tää paras peli mitä tällä hetkellä on pihalla, ja ei maksa ku 22,90e gigantin nettikaupassa. Ainoa miinus on hidas liikkuminen ja kaikki räjähteet.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Zipper Interactive jättää hyvästit pelisarjojensa faneille. Yksi aikakausi on ohitse, kun monet täälläkin konsoleiden verkkopeleihin ensikertaa saattanut SOCOM saa näin todennäköisen päätepisteensä. Playstation Vitalle ilmestynyt Unit 13 sai kunnian olla viimeinen peli heiltä näissä käsissä ja hyvä onkin.

@Zipper
After 17 years it’s time to head off into the sunset. A sincere thank you to all our fans for everything you've done for us. Farewell.

Lähde: https://twitter.com/#!/Zipper/status/185863537443340288
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Jep jep, näin tässä kävi, mitä vähän osasi odottaakin. MAGin puolesta sääli, Socomin Zipper kusi ja tuhosi samalla studion.

Tässä yhden Zipperillä ainakin MAGin parissa työskennelleen kommentit Neogafista, vastaten henkilölle, joka syytti Sonyä:

Eh, that would be ill directed for the most part. There were PLENTY of internally driven mishaps... place was a case study of mismanagement.

S4 was a disaster, and I often wonder what would have happened if the full resources of the studio were steered towards MAG...

That said, I truly sympathize with those losing their jobs and wish them all the best!

"Place was a case study of mismanagement". Aika syvältä. Olisi hauska päästä ajassa taaksepäin ja kulisseihin näkemään, miksi Socom nelosesta tuli sellainen kuin tuli. Kuka teki päätökset, miten ja milloin. Ja mitä mieltä nämä päättäjät olivat, kun karu totuus paljastui ja käytännössä kukaan ei pitänyt pelistä.

Toistan jo ketjussa sanomaani: saapa nähdä, nähdäänkö uutta Socomia enää koskaan. Eihän tämä välttämättä tarkoita sitä, etteikö vielä Socomia julkaistaisi isollakin profiililla, vaikka Zipper suljettiin.

Muutamia huhuja ja kommentteja yhdistellen itselläni on ainakin suht vahva fiilis, että Socom 2 HD saatetaan vielä nähdä. Se olisi aika helvetin eeppistä.

Joka tapauksessa, kokonaisfiilis on se, että ottaa päähän, mutta toisaalta minkäs teet, Zipper mokasi helpon homman niin totaalisesti, ettei totaalisemmin voi ja elämä on kovaa, työpaikat meni.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Toistan jo ketjussa sanomaani: saapa nähdä, nähdäänkö uutta Socomia enää koskaan. Eihän tämä välttämättä tarkoita sitä, etteikö vielä Socomia julkaistaisi isollakin profiililla, vaikka Zipper suljettiin.

Minäkin toistan sanomaani: SOCOM Special Forcesin yksinpeli on mainettaan parempi - aivan hyvää peruskamaa (joskaan ei varsinaisesti sen enempää). Moninpeliä en ole pelaillut ja se lienee monen veteraanin mielestä pielessä.

Tuskin Socom-sarja Zipperiin kaatuu. Harmi että Sonyn yksi studioista suljetaan, mutta jossain vaiheessa taas Socom palaa takaisin. Vaikeaa millään shooterilla on kilpailla CoDin ja Battlefieldin kanssa.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Minäkin toistan sanomaani: SOCOM Special Forcesin yksinpeli on mainettaan parempi - aivan hyvää peruskamaa (joskaan ei varsinaisesti sen enempää).

Tuon voin hyvin uskoa. Co-oppikin näyttää ihan hyvältä. Moninpeli on vain ollut Socomin kantava voima ja sen kanssa tehtiin todella raskaita virheitä. CoDin kanssa ei pysty kilpailemaan, siksi ei kannatakaan edes pyrkiä CoDin suuntaan, vaan pelata omilla vahvuuksilla ja pyrkiä erottumaan. Tätä Zipper ei vain tajunnut. Heillä oli laaja fanikunta, joka odotti hulluna peliä ja lopullinen tuotos oli jotain täysin muuta kuin mitä oli odotettu. Toki Confro teki jo damagea ennen nelosta, mutta nelosella Zipper oli silti saamassa anteeksi vanhoja sekoiluja ja Slant Sixin harhailuja, kunnes pelin luonne selvisi. Confro myi vielä melko hyvin vanhoilla meriiteillä, mutta nelosella ei enää onnistuttu harhauttamaan Socomin nimellä, vaan pelin olisi pitänyt olla oikeasti paluu sinne kakkosen menoon kaikin puolin ja nyt se ei oikeastaan ollut siellä millään tapaa.
 
Miksi ei nähtäisi? Ei tunnettuja IP:itä ole tapana heittää ihan kokonaan roskikseen.
Jokseenkin samat virret kuin Resistance sarjan kanssa, mistä aiemmin keskustelimme. Se mikä aikoinaan oli kuuma hottia on nykypäivänä taskulämmintä.

Katsotaan suuntaa antavia myyntilukuja:
SOCOM II: U.S. Navy SEALs: 2.94
SOCOM 3: U.S. Navy SEALs: 1.69
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation: 1.14
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs: 0.68

Seuraavaksi arvostelumenestys:
SOCOM II: U.S. Navy SEALs: 87/9.1 (kriitikot/pelaajat)
SOCOM 3: U.S. Navy SEALs: 82/8.8
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation: 63/6.9
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs: 67/6.1

Kaikki on mahdollista, mutta hankala kuvitella kuinka Sony herättäisi Socomin vielä kerran eloon (HD remake on asia erikseen). Maksimissaan käsikonsolin puolella kevyemmällä budjetilla. Kyseinen sarja on jäännyt itseltä kokematta, mutta MAG oli henk. koht. tasolla lähes uskonnollinen kokemus, joten taktisempi TPS kelpaisi vallan mainiosti. Täytyy vain toivoa että PS4:n pelikirjastosta löytyisi samankaltaista meininkiä mitä MAG ja PS2:n Socomit tarjosivat.

Tuskin Socom-sarja Zipperiin kaatuu. Harmi että Sonyn yksi studioista suljetaan, mutta jossain vaiheessa taas Socom palaa takaisin.
Minkä takia sarja näkisi päivänvaloa? Myynnit ovat olleet laskussa viimeiset seitsemän(?) vuotta, samoin pelaajien luottamus sarjaa kohtaan ja kilpailu sen kun kiristyy rintamalla ettei peruskauralla pitkälle pötkitä.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Minkä takia sarja näkisi päivänvaloa? Myynnit ovat olleet laskussa viimeiset seitsemän(?) vuotta, samoin pelaajien luottamus sarjaa kohtaan ja kilpailu sen kun kiristyy rintamalla ettei peruskauralla pitkälle pötkitä.

Minkä takia ei? Siksi ettei viimeisin Socom myynyt tarpeeksi hyvin?

Leffojen ja pelien kanssa kaiken A ja O on IP, eli brändi. Kun se saadaan rakennettua (ts. se sarjan eka peli menestyy, tai trilogia), niin ei sitä hevillä täysin alas ajeta. On huomattavasti riskittömämpää julkaista parin vuoden päästä vaikka uusi Socom, kuin tuoda joku täysin uusi shooter IP todella kilpailuille markkinoille. Socom on edelleen aito brändi, joka on Sonyn oma. Mutta varmaan pieni tuumaustauko sarjalle tulee.

Ja tästähän voi nähdä myös positiivisen puolen. Sony ja kehittäjät näkivät nyt mitä sen ei ehkä kannata Socomin kanssa tehdä (ei ainakaan "CoDistaa" sitä), eli markkinoita saatiin testattua vaikka myynti tökkikin.

Muutenkin pitäisi vähän avata että mitä "peruskaura" tarkoittaa shooterpeleissä? Suurin osahan on puhdasta "peruskauraa" pienillä kikkailuilla ja mukamas uusilla kuorrutuksilla. Ilmeisesti Halo 4, Call Of Duty 4 tai Black Ops 2 tulevat sitten olemaan jotain täysin uutta? Yeah, right.

Shooterpelit ovat oman lajinsa ja kaikki ovat perustaltaan aika samanlaista. Vihuja tulee - pum pum. Ei se ole rakettitiedettä. Go Socom!
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Leffojen ja pelien kanssa kaiken A ja O on IP, eli brändi. Kun se saadaan rakennettua (ts. se sarjan eka peli menestyy, tai trilogia), niin ei sitä hevillä täysin alas ajeta.
Itselle tulee useampikin brändi mieleen, jotka on ns. ajettu alas. Oli kyseessä muutokset markkinoissa, kannattavuudessa, etc.

On huomattavasti riskittömämpää julkaista parin vuoden päästä vaikka uusi Socom, kuin tuoda joku täysin uusi shooter IP todella kilpailuille markkinoille. Socom on edelleen aito brändi, joka on Sonyn oma.
Ironisesti tällä kertaa "riskittömämmän" vaihtoehdon johdosta Zipper pisti yrityksen pillit pussiin. Mitä tarkoittaa "aito brändi"? Entä "teeskentelevä brändi"?

Miten Socomin IP oikeudet liittyvät aiheeseen? Sony omistaa Socomin eli.. (?) Jokainen konsolivalmistaja omistaa liudan oikeuksia jotka ovat jääneet unholaan. Välittömästi tulee mieleen Microsoftin Blinx ja Conker.

Ja tästähän voi nähdä myös positiivisen puolen. Sony ja kehittäjät näkivät nyt mitä sen ei ehkä kannata Socomin kanssa tehdä (ei ainakaan "CoDistaa" sitä), eli markkinoita saatiin testattua vaikka myynti tökkikin.
Miten ne viron reissut kuulostavat samalta. "Kallis reissu, mutta tulipahan tehtyä!" :D Voin kuvitella kuinka neljännen osan tuotantokaari oli yhtä katastrofia alusta loppuun. Pelkkä myyntipuhe "Socom meet COD" kuulostaa niin absurdilta eli jos Zipper todella tähtäsi tähän rakoon, niin syystäkin firma meni alta.

Muutenkin pitäisi vähän avata että mitä "peruskaura" tarkoittaa shooterpeleissä? Suurin osahan on puhdasta "peruskauraa" pienillä kikkailuilla ja mukamas uusilla kuorrutuksilla. Ilmeisesti Halo 4, Call Of Duty 4 tai Black Ops 2 tulevat sitten olemaan jotain täysin uutta? Yeah, right.
Kerro sinä. Mainitsit kuinka yksinpeli tarjoaa "peruskamaa", jos koet tarvetta avata sisältöä en estele. Kuka puhui konseptin uudistamisesta?

Shooterpelit ovat oman lajinsa ja kaikki ovat perustaltaan aika samanlaista. Vihuja tulee - pum pum. Ei se ole rakettitiedettä. Go Socom!
Jos asianlaita on näinkin yksinkertainen miksi PS3:n Socomit ovat olleet kaukana siitä mitä fanit odottivat?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Ironisesti tällä kertaa "riskittömämmän" vaihtoehdon johdosta Zipper pisti yrityksen pillit pussiin. Mitä tarkoittaa "aito brändi"? Entä "teeskentelevä brändi"?

Zipper teki kaksi kohtuu isoa satsausta, eli MAGin ja Socom 4:n PS3:lle. Firma meni varmaan nurin koska kumpikaan ei myynyt tarpeeksi. Ja kukapa tietää Sonyn suunnitelmista tarkemmin, ehkä Zipper oli vain osa isompaa kokonaisuutta ja lakkautus johtui monesta muustakin tekijästä. Zipper teki 10 vuotta pelkästään Socom-pelejä (PS2/3/PSP) joten eipä firmalla ollut mielettömästi näyttöä muista peleistä tai genreistä.

Mutta sohvaperunat osaavat yleensä nämä bisnesanalyysit niin hyvin näillä peliforumeilla, että tuskinpa näitä sen kummemmin tarvitsee spekuloida.

"Aito brändi" tarkoittaa jotakin, mikä on todistettavasti menestynyt ja myynyt hyvin (kuten PS2-ajan Socomit) ja jonka maine on edes tietyllä tavalla sementoitunut. Kuten sanoin, niin ei Sony tuota IP:tä täysin alas aja, homma vain menee mietintämyssyn alle ja jossain vaiheessa kuullaan sarjasta lisää. Seuraava voi tulla vaikka Vitalle tms - johan kaksi on tehty PSP:lle.

Sinun pointtisi on että Socom on "finished". Minusta vielä kaukana siitä. Tulevina vuosina nähdään kumpi oli oikeassa.

Miten Socomin IP oikeudet liittyvät aiheeseen? Sony omistaa Socomin eli.. (?) Jokainen konsolivalmistaja omistaa liudan oikeuksia jotka ovat jääneet unholaan. Välittömästi tulee mieleen Microsoftin Blinx ja Conker.

Nämä MS/Nintendon (=oikeudet siirtyivät jossain vaiheessa MS:lle) tasohyppelyt ovat enemmän marginaalikamaa nykytilanteessa. Isoja AA-luokan tasohyppelyitä ei enää tee kuin Nintendo ja Sony LbP-peleillään (ja Ratchet & Clank, jos se lasketaan). Kun nyt mainitsit MS:n, niin sitä ei tunnu kiinnostavan kuin Kinect, Halo, Gears, Forza ja Fable. Järjestys vain vähän muuttuu.

Latauspelit ovat tietysti asia erikseen.

Voin kuvitella kuinka neljännen osan tuotantokaari oli yhtä katastrofia alusta loppuun. Pelkkä myyntipuhe "Socom meet COD" kuulostaa niin absurdilta eli jos Zipper todella tähtäsi tähän rakoon, niin syystäkin firma meni alta.

Paino todellakin sanalla "kuvitella". Faktoja noista katastrofisista kuvioista sulla tuskin on. On vain metacritic ja arvioidut (ei varmistetut) myyntimäärät, joihin näissä keskuteluissa yleensä nojataan.

Mainitsit kuinka yksinpeli tarjoaa "peruskamaa", jos koet tarvetta avata sisältöä en estele.

"Peruskama" on itselle yleensä juuri esim. shooterpeli, joka voi olla viihdyttävä ja jossa on esim. useita hyviä jaksoja - mutta joka ei kokonaisuutena nouse parhaiden tasolle. Sellainen "3/5" tähteä jos leffakieltä käytetään. Hyvin aika kuluu tuon 10+ tuntia yksinpelissä (tai pari tuntia leffassa), mutta ei sen enempää.

Jos asianlaita on näinkin yksinkertainen miksi PS3:n Socomit ovat olleet kaukana siitä mitä fanit odottivat?

Sitä pitää kysyä "faneilta" joilta tässä ketjussa onkin tullut jo noottia lähinnä moninpelistä. Itse puhun kokoajan yksinpelin pelanneena henkilönä, joka ei ole mikään Socom-fani tahi veteraani. Käsittääkseni näitä pelejä tehdään kuitenkin muillekin kuin tietyn pelisarjan tai genren faneille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

pidin todella paljon ps2 socomeista.. eli kysymys kuuluu, kannattaako tätä ostaa?? Nettipeliä lähinnä ajattelen, olen katsonut videoita netistä ja näyttää menneen suoraviivaisempaan suuntaan.. Ja toinen kysymys, jos ostan, niin onko tällä vielä pelaajia ettei tarvi mitään 5vs5 matseja pelata??
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

pidin todella paljon ps2 socomeista.. eli kysymys kuuluu, kannattaako tätä ostaa?? Nettipeliä lähinnä ajattelen, olen katsonut videoita netistä ja näyttää menneen suoraviivaisempaan suuntaan.. Ja toinen kysymys, jos ostan, niin onko tällä vielä pelaajia ettei tarvi mitään 5vs5 matseja pelata??

Ei kannata. Viimeksi kun koitin n. kuukausi sitten en edes onnistunut löytämään servereitä joten melko kuollut on. Jos nextgen "socomin" haluat niin osta Socom Confrontation jostain alekorista parilla eurolla, sieltä löytyy vielä pelaajia ja pelinäkin IMO yksi parhaista PS3 nettipeleistä ...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Ei kannata. Viimeksi kun koitin n. kuukausi sitten en edes onnistunut löytämään servereitä joten melko kuollut on. Jos nextgen "socomin" haluat niin osta Socom Confrontation jostain alekorista parilla eurolla, sieltä löytyy vielä pelaajia ja pelinäkin IMO yksi parhaista PS3 nettipeleistä ...

OK, pitääpä yrittää löytää tuo confrontation, kiitoksia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

OK, pitääpä yrittää löytää tuo confrontation, kiitoksia.
Tosiaan itseä vähän kaduttaa, kun myin Confon kun ostin Socom 4. Täyttä shaibaahan tuo 4 on. Confossa sentään jotain Socom-fiilistä. Nooh, eipä tässä BF3 kanssa mitään muuta edes ehtisi pelata.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Tosiaan itseä vähän kaduttaa, kun myin Confon kun ostin Socom 4. Täyttä shaibaahan tuo 4 on. Confossa sentään jotain Socom-fiilistä. Nooh, eipä tässä BF3 kanssa mitään muuta edes ehtisi pelata.

bäfää minäkin töiden jälkeen näpytän, mut nuo socomit oli ps2 niin hyviä, etn jos tuo confro pääsee edes lähelle niin pitää kyllä koittaa..
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Trolli tai ei, "ex-zipperiläinen" avartaa Socom 4:n tuotantohelvettiä.

Hi everyone,

So I am a former Zipper employee who worked on MAG and SOCOM 4. I will not tell anyone who I am as per the separation agreement with Zipper/SCEA, I cannot legally make disparaging remarks against either company. Well of course Zipper is no more, the website is no more, as if it never existed. I will only reply to private messages from Lukenbacher, as he is an admin of this forum.
So why do you care? Why place so much energy into a game which has not been the same for quite some time? Do you really think SONY will actually listen to the SOCOM fans and create an HD version of any of the games? Who do you blame for S4? What if anything did you like about S4? Single-player aspects, multiplayer aspects?

So I have been in the industry for a long time, I have seen as well as been with companies which have come and gone. I have been in situations where the folks who make the important decisions do not have a concept of the effects of those decisions. I have seen really great and talented people leave before all hell broke loose, as well as seen the same equally talented folks be loyal to a company and pay the price. I have seen companies embrace the folks who can just eek on by and be promoted to manage a portion of the project, but are ultimately over their head!

The industry is a volatile one. You can either keep your head down, do your work no matter how much you hate the work, or complain and try and get changes made to better the project. Well the biggest problem with either of those scenarios is that there will always be that manager/director who will slap you down, or rely on you too just shut-up and get the work done.

The biggest issue with SOCOM 4 was there were too many chiefs and not enough indians. Too many folks from within Zipper and SONY were making decisions. Now having a collaborative studio has its ups and downs, but ultimately someone needs to make the final call and be willing to take the ultimate risk. I will also not name names, to protect the innocent, but you guys are pretty smart and can figure it out.

SOCOM went through multiple Creative and Art Directors during the development. The first CD (Creative Director hence forth) had tons of ideas, which were good ideas, but were ultimately shot down by SONY. So of course, said CD eventually became uninterested in working on the project and walked away. The next CD to fill the roll, should have never been in that roll. It is my experience that in order to say, be a Lead Animator, one must have actual animation ability. So if for instance you threw a gun to Bob the elderly mailman, with no Military training whatsoever and asked him to lead a squad of SEALS on a raid of an enemy compound, and said SEALS were ordered follow orders NO QUESTIONS ASKED! You can imagine how messed up that situation would be. The project also went through several AD’s (Art Directors hence forth). The first AD had tons of ideas, tons of experience with the franchise, and a passion for making the game look good, but was discouraged due to ultimately having to answer to a higher power who again did not have the experience or ability to critique the art of the game. Now many folks have blamed the Lead Designer for S4. The LD (you know the drill) was thrust into a bad situation and tried to make the best out of it. The LD fought for features until it finally wore the LD down and lost all hope. With no support from the first CD (as the first CD lost interest) the LD was stuck to listen to those who should not of been in the positions they were in.

Ultimately S4 was a failing on two fronts, a developer which was not brave enough to fight for what they thought was right, and a publisher which felt that the best thing for S4 was to copy elements from Uncharted, Killzone, CoD and Infamous.

If you think SONY is going to listen to the SOCOM community who has already given SONY quite a bit of money, you are mistaken. SONY has moved on (Notice Zipper is gone). They no longer wish to compete with CoD, since CoD already helps sell PS3 units. Look at Hockey, 989 Sports used to make Hockey games, but they stopped, why? They could not touch the competition, so no longer wished to try.

Anonymous Ex-Zipper Employee

- therealsocom
 
Ylös Bottom