Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOMIA perjantai-illan ratoksi 25.7.2003

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Nyt vaan täytyy yrittää tulla sillee, että pääsis kokeilemaan toisellekin puolelle ku tuli oltua koko peliaika (se vähä mitä olin) terroristina.
Tervetuloa hyvisten puolelle! Itse olen vakuuttunut SEAL-tiimin ylivoimaisuudesta, sillä Spetznaz-joukon polpotus ottaa aivoon ("hospotipomiloi durak!"). Välillä on kyllä kiva terrorisoidakin :)

Radioäänet olisi kiva saada kuulumaan TV:n kautta, jolloin voisi yön pikkutunteina pelata normaalit kuulokkeet päässä ja kuunnella samalla sekä radiota että efektejä, herättämättä kuitenkaan nukkuvaa tyttöystävää. Mikrofoniin pitäisi sitten kyllä kuiskailla, enkä oikein tiedä miten sen voisi toteuttaa...

Minä poistun nyt tietokoneen äärestä muutamaksi tunniksi ennen illan pelejä. Sillä välin muu ylläpito päivittää tätä ilmoittautumislistaa. Vielä on kymmenkunta paikkaa vapaana, joten nyt nopsasti ilmoittautumaan. Eikä kannata ujostella mikäli pelikokemusta ei vielä olisikaan kertynyt - vaikeustaso on serverilläme hyvin alhainen, sillä PS2FIN-ylläpidon jäsenet ovat mukana soheltamassa jä säheltämässä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Nyt vaan täytyy yrittää tulla sillee, että pääsis kokeilemaan toisellekin puolelle ku tuli oltua koko peliaika (se vähä mitä olin) terroristina.

Tehdään tänään silleen, että vaihellaan puolia välillä. Eli jokaisen pelatun radan jälkeen joka toinen loikkaa toiselle puolelle. Näin tulee kummastakin puolesta kokemusta, sekä tiimi kaverit vaihtuvat.

Nyt harjoittelemaan ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tehdään tänään silleen, että vaihellaan puolia välillä. Eli jokaisen pelatun radan jälkeen joka toinen loikkaa toiselle puolelle. Näin tulee kummastakin puolesta kokemusta, sekä tiimi kaverit vaihtuvat.

Nyt harjoittelemaan ;)

Hyvältä kuulostaa, "näemme" sitten.
 
Perjantai-illan paukuttelua

Oli taas kiva pelata - kiitos kaikille!

Aluksi pelattiin PS2fin.com lukitussa paikassa ihan oman boardin voimin, mutta kun pelaajat loppuivat, niin perustettiin uusi Finland vs. All -peli. Hupia riitti niin kauan kun uusia haastajia oli tarjolla.

Pelailtiin XShavan kanssa kahdestaan vielä senkin jälkeen kun muut olivat lopettaneet. Joku espanjalainenkin kaveri liittyi tiimiimme ja huusi niin kovaa, että kuulokkeeni taisi hajota.

Kuulokkeen käytössä oli kyllä ihan oikeastikin ongelmia, sillä ainakaan kaivoskentässä en kuullut muiden puheita, enkä voinut itsekään puhua mikkiin. Kiva sitten varoittaa kavereita päälle rynnivistä vihollisista, kun yht'äkkiä näytöllä näkyykin vain komentovalikko, eikä voi liikuttaa hahmoaan.

Ongelmia oli myös nettiyhteyden kanssa ja porukkaa tipahteli pois pelistä ihan vain network erroreiden takia. Taisteluparini FolioMieskin tipahti jossain välissä ulos, eikä päässyt enää takaisin. Onneksi oli XShava turvaamassa selustaa!

Oli muuten huomattavissa todella paljon edistystä jokaisen pelityylissä. Sähellyksen määrä oli vähentynyt puoleen edellisestä ja omia ei ammuttu. Tietysti turhia kuolemiakin tuli kranaateilla leikittäessä ja kalliokielekkeeltä pudotessa, mutta muuten näytti todella hyvältä. Hatunnoston ja erikoiskunniamaininnan urheilijahenkisestä käyttäytymisestä ansaitsevat ainakin Rujo ja FolioMies, jotka pelasivat pistooleilla huonompiaan vastaan. Todella reilua käytöstä - kiitos!
 
Lauantai-illan huumaa

Kun minä (SOCOMISSA LASCAR) olin eilen kaljavuorossa, niin ajattelin omistautua SOCOMIlle tämän iltapäivän, illan ja mahdollisesti myös yön! ;)

Eli jos täältä löytyy innokkaita pelikumppaneita, sen parempi. Pistetään Westille huone pystyyn.

Ilmotelkaa jos olette tulossa ja mihin aikoihin..?
 
Re: Perjantai-illan paukuttelua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Oli taas kiva pelata - kiitos kaikille!


Pelailtiin XShavan kanssa kahdestaan vielä senkin jälkeen kun muut olivat lopettaneet. Joku espanjalainenkin kaveri liittyi tiimiimme ja huusi niin kovaa, että kuulokkeeni taisi hajota.

Ongelmia oli myös nettiyhteyden kanssa ja porukkaa tipahteli pois pelistä ihan vain network erroreiden takia. Taisteluparini FolioMieskin tipahti jossain välissä ulos, eikä päässyt enää takaisin. Onneksi oli XShava turvaamassa selustaa!

Hatunnoston ja erikoiskunniamaininnan urheilijahenkisestä käyttäytymisestä ansaitsevat ainakin Rujo ja FolioMies, jotka pelasivat pistooleilla huonompiaan vastaan. Todella reilua käytöstä - kiitos!

Kiitos kaikille pelanneille! Oli todella hyvää peliä kaikilta, ja kaikilla oli varmasti hauskaa!

Joo, oli vielä tarkoitus tulla takaisin, mutta herjasi viisi kertaa putkeen network erroria, joten en jaksanut :(

Heh, kiitos erityismaininnasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy(LASCAR)


Eli jos täältä löytyy innokkaita pelikumppaneita, sen parempi. Pistetään Westille huone pystyyn.

Ilmotelkaa jos olette tulossa ja mihin aikoihin..?

Joo, voishan sitä jossain vaiheessa kohta taas pelailla, pitää vaan heittaa lenkki tai jotain muuta urheilua ensin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Perjantai-illan paukuttelua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Oli taas kiva pelata - kiitos kaikille!

Kiitoksia myös minun puolesta seurasta.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Aluksi pelattiin PS2fin.com lukitussa paikassa ihan oman boardin voimin, mutta kun pelaajat loppuivat, niin perustettiin uusi Finland vs. All -peli. Hupia riitti niin kauan kun uusia haastajia oli tarjolla.
Todella mukavaa oli

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Pelailtiin XShavan kanssa kahdestaan vielä senkin jälkeen kun muut olivat lopettaneet. Joku espanjalainenkin kaveri liittyi tiimiimme ja huusi niin kovaa, että kuulokkeeni taisi hajota.

Olihan ärsyttävä kaveri ja yhtä tuskaa jos sattui kuolemaan(no yleensä näin kävi) ennen feldonia. Sai kuunnella kaverin huutamista ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ongelmia oli myös nettiyhteyden kanssa ja porukkaa tipahteli pois pelistä ihan vain network erroreiden takia. Taisteluparini FolioMieskin tipahti jossain välissä ulos, eikä päässyt enää takaisin. Onneksi oli XShava turvaamassa selustaa!

Itse taisin heti alussa tipahtaa, kun yhteys katkesi. Muuten säästyin tippumiselta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Hatunnoston ja erikoiskunniamaininnan urheilijahenkisestä käyttäytymisestä ansaitsevat ainakin Rujo ja FolioMies, jotka pelasivat pistooleilla huonompiaan vastaan. Todella reilua käytöstä - kiitos!

Tämä oli todella mukavaa, että meille huonommillekin annetaan mahdollisuus pärjätä. Kiitos teille siitä. Ja tässä me parannetaan otetta koko ajan, niin kohta voitte pelata täysillä. Tosin viikonlopun perusteella Rujo saa vielä tovin hiljentää tahtiaan ;)

Viikonloppuna tule pelattua ahkeraan ja suomalaisiakin alkaa kivasti olemaan. Sunnuntaina olikin aika paljon suomalaisia ja hetken kerettiin pelaamaan Rujon johtamaan klaaniakin vastaan suomalaisella voimalla. Mutta ilman salasanaa sekin peli täyttyi aika nopeasti ulkomaalaisilla.
 
Re: Re: Perjantai-illan paukuttelua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tämä oli todella mukavaa, että meille huonommillekin annetaan mahdollisuus pärjätä. Kiitos teille siitä. Ja tässä me parannetaan otetta koko ajan, niin kohta voitte pelata täysillä. Tosin viikonlopun perusteella Rujo saa vielä tovin hiljentää tahtiaan ;)

No, aika hyvin alkoi XShavallakin sunnuntaina tappoja tulemaan. Onneksi pelasi samalla puolella etten näyttänyt huonolta ;)
 
Re: Re: Re: Perjantai-illan paukuttelua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix
No, aika hyvin alkoi XShavallakin sunnuntaina tappoja tulemaan. Onneksi pelasi samalla puolella etten näyttänyt huonolta ;)

He :D

No kyllä se tästä. Rujoa en sunnuntaina saanut niitattua, mutta Goren sain kertaalleen napattua(ai että lämmitti mieltä), vaikka yksi tilaisuus menikin ohi pikku mokan takia. Pitäisi aina granun jälkeen varmistaa että vastustaja tosiaan pysyy maassa. Eikä vaan juosta iloissaan ohi, jonka jälkeen saa lyijyä selkään.
 
Kiitos.

nyt vasta pääsen PC:n ääreen... eli Kiitos vaan kaikille niinkuin
aikaisemminkin olen sanonut niin tottakai tässä täytyy muutkin ottaa huomioon eikä vaan omaa vatsaa ajatella (tarkoitan kaverin jeesaamista). Oli tosiaan hauskaa viikon loppuna se mitä kerkesin pelaamaan.Kyllä minäkin olen selvää kehitystä huomannut uusissa Suomalaisissa pelaajissa ja siksi itsekkin jouduin välistä"jatimatikkini"(AKS-74) esille kaivamaan,ja sillä reikää poramaan,mutta kun on "Suomi roomi "niin lupaan vain käsiaseen tarttua :)

Kiitos kaikille.

Verkossa taas tapaamme.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom