Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soldier of Fortune 2: Double Helix

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä enemmän sitä pelaan, sitä enemmän sitä vihaan. Livessä pelaamisesta ei tule enää mitää, miksi? Ei ole pelaajia koko Livessä sillä. Yksinpeli on pitkästyttävää ja rosoista. Nettikoodi (ja koko peli yleensäkkin ottaen) syvemmältä kuin Lucifer Helvetistä.

En näe ainuttakaan järkevää syytä pelata SOF2:sta, kun esimerkiksi Wolfensteinikin on potenssiin 100 parempi - kirjaimellisesti. Nyt ei enää ole kyse mielipiteestä, vaan selvästä tosiasiasta. Joko pelin ostaneet ovat masokisteja, tai uskottelevat itselleen valheita välttääkseen tosiasian, että SOF2 on pelialan pahimpien rahastajien roska-tuotos. Ja näköjään suurinosa on tämän tajunnut ja kaikonneet Livestä täysin, tai sitten Liveni estää minua ajautumasta tähän sairaalloiselle tielle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Mitä enemmän sitä pelaan, sitä enemmän sitä vihaan. Livessä pelaamisesta ei tule enää mitää, miksi? Ei ole pelaajia koko Livessä sillä. Yksinpeli on pitkästyttävää ja rosoista. Nettikoodi (ja koko peli yleensäkkin ottaen) syvemmältä kuin Lucifer Helvetistä.

En näe ainuttakaan järkevää syytä pelata SOF2:sta, kun esimerkiksi Wolfensteinikin on potenssiin 100 parempi - kirjaimellisesti. Nyt ei enää ole kyse mielipiteestä, vaan selvästä tosiasiasta. Joko pelin ostaneet ovat masokisteja, tai uskottelevat itselleen valheita välttääkseen tosiasian, että SOF2 on pelialan pahimpien rahastajien roska-tuotos. Ja näköjään suurinosa on tämän tajunnut ja kaikonneet Livestä täysin, tai sitten Liveni estää minua ajautumasta tähän sairaalloiselle tielle.
Sulla taitaa olla sitten vähän pahempiakin hahmotusvaikeuksia, jollei SOF pelejä näy livessä LOL! On niitä siellä roppa kaupalla, eikä tarvi olla edes mikään Einstein löytääkseen niitä. Ja nettikoodi huono? Mitä nyt tän hetken paras kolmesta mahdollisesta LIVE FPS pelistä. Jotain rajaa noihin mottipäisiin juttuihin jooko!?

SOF2 on pirun hyvä FPS mättö, IMO paras liveä tukeva tällä hetkellä. Se on kompromissi Wolfensteinin hypipompiturbo meiningin ja GR:n 'kyräilyn' välimaastossa. Ja tosiaan kyllä moni muukin siitä tuntuu pitävän, pelikavereista ei tod. ole pula. Suomalaisiakin pyörii siellä ihan mukavasti. Suosittelen muillekkin, joiden mielestä wolffi tuntuu liian nopealta ja GR liian hitaalta. :o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Sulla taitaa olla sitten vähän pahempiakin hahmotusvaikeuksia, jollei SOF pelejä näy livessä LOL! On niitä siellä roppa kaupalla, eikä tarvi olla edes mikään Einstein löytääkseen niitä. Ja nettikoodi huono? Mitä nyt tän hetken paras kolmesta mahdollisesta LIVE FPS pelistä. Jotain rajaa noihin mottipäisiin juttuihin jooko!?

SOF2 on pirun hyvä FPS mättö, IMO paras liveä tukeva tällä hetkellä. Se on kompromissi Wolfensteinin hypipompiturbo meiningin ja GR:n 'kyräilyn' välimaastossa. Ja tosiaan kyllä moni muukin siitä tuntuu pitävän, pelikavereista ei tod. ole pula. Suomalaisiakin pyörii siellä ihan mukavasti. Suosittelen muillekkin, joiden mielestä wolffi tuntuu liian nopealta ja GR liian hitaalta. :o

Tässä olen nyt viimeksi n. 5 minuuttia sitten painellut Quick Matchia ahkeraan. _Joka_ ja tarkoitan JOKA kerta "No Games found". Kohta varmaan lukee "Searching for burly gay men to fuck you into the ass". Ja ei ole mun vika jos SOF 2 osoittaa tasoaan Liven merkeissä, se vain hieman panee "vituttamaan". voi poikaa, olet jo SOF2:n aivopesemä. Ainoastaan sua voi enää auttaa KOTOR tai Soul Calibur 2.

Joo, ehkä PC:llä. Wolfestein on toisinaan sellaista, mutta suomalaisten pelit on todella asiallisia ja tiimipeli toimii. GR on taasen tosiaan liian taktinen toisille, mutta siinä pelissä vasta jotain olikin. GR:n myin sen takia pois, kun tuo Island Thunder tuppaa kohta ovelle. Ex-Raven Shield taitaa viedä potin Xboxin Live-FPS:istä Halo 2:n tuloon asti, sen verran huimaavannäköinen se on - ja tietty kuullostaa. En voi todellakaan suositella kenellekkään SOF2:sta, tai sovitaan että suosittelen siihen asti kunnes olen saanut myytyä omani pois.

Tässä olen nyt viimeksi n. 5 minuuttia sitten painellut Quick Matchia ahkeraan. _Joka_ ja tarkoitan JOKA kerta "No Games found". Kohta varmaan lukee "Searching for burly gay men to fuck you into the ass". Ja ei ole mun vika jos SOF 2 osoittaa tasoaan Liven merkeissä, se vain hieman panee "vituttamaan". voi poikaa, olet jo SOF2:n aivopesemä. Ainoastaan sua voi enää auttaa KOTOR tai Soul Calibur 2.

Joo, ehkä PC:llä. Wolfestein on toisinaan sellaista, mutta suomalaisten pelit on todella asiallisia ja tiimipeli toimii. GR on taasen tosiaan liian taktinen toisille, mutta siinä pelissä vasta jotain olikin. GR:n myin sen takia pois, kun tuo Island Thunder tuppaa kohta ovelle. Ex-Raven Shield taitaa viedä potin Xboxin Live-FPS:istä Halo 2:n tuloon asti, sen verran huimaavannäköinen se on - ja tietty kuullostaa. En voi todellakaan suositella kenellekkään SOF2:sta, tai sovitaan että suosittelen siihen asti kunnes olen saanut myytyä omani pois.
Eiiii....ei...älä lähre shinne...eiku, älä painele sitä quickmatchia! Laitat sen gamespeedin neloseen tai kolmosen ja valitset jonkun pelityypin kuten team deathmach. Sitten venaat muutamia sekunteja ja ruudulle pitäisi lävähtää kymmeniä pelejä. Älä kysy miksei pelejä löydy sillä quick match toiminnolla, sitä en ole vielä kertaakaan käyttänyt. Jos ei toimi, niin se vöivöi. Ei kuitenkaan haittaa, aivan turhahan se toiminto on. Kai se on joku 'suodatin' jolla pyritään karsimaan sun kaltaiset liian stressaantuneet pelaajat pois, joilla ei riitä hermo edes valikosta pelioptioiden täyttöön? :D

Alkaa kyllä enenmmän ja enemmän näyttää siltä, että ethän sä ole edes pelannut koko peliä kunnolla ja haukut täällä sitä täysin perusteettomasti lattianrakoon. Noiden juttujen jälkeen on oikeeastaan kyllä aivan sama mitä suosittelet, tai mitä et suosittele...

Ja mitä tuohon OT puoleen tulee, niin ei se GRIT ainakaan mun silmissä sitä paras live fps manttelia vielä ota. (vaikka eihän pelejä voi oikeestaan edes verrata, kun ne on täysin eri tyyppiset) GRIT on vanha GR suklaakuorutuksella, se on edelleen kuitenkin se sama peli. SOF2:n manttelinperijäksi saattaa sen sijaan astua marraskuussa ilmestyvä R63 ja/tai joulukuussa tuleva Counter Strike. Noiden julkasuun asti kuitenkin SOF2 rulettaa ja saa pyöriä mun ja luultavasti monen muunkin koneessa vielä erittäin ahkeraan! Wolffista en edes viitsi mainita mitään, koska se on todella kaukana mun intresseistä. Se on tietty faktaa, että pelit paranee mitä suurempi 'kotimaisuusaste' on peleissä. Sama hommahan se on kaikissa peleissä.

P.S. Myy äkkiä se SOF2 jollekkin, joka viitsii edes kokeilla sitä kunnolla ja sen jälkeen mahd. osaa sitä arvostaa. Harmillista, jos hyvä peli pölytyy jossain sun nurkissa! :o

Ja Uhaukan whinetyksien jälkeen voisi jälleen palata aiheeseen...

Eli kokeiltiin eilen jätkien kanssa uutta 'sääntöä' SOF2:ssa ja tarvii sanoa, ettei pelit ainakaan huonontuneet. Eli USAS12 (P askahousujen automaattihaulikko) laitettiin pannaan ja kaikki sitä käytävät kikattiin surutta. Ikävää kikkailla, mutta kun muutakaan tapaa ei ole niin näin se on tehtävä. Onneksi melko harva enää valitsee ko. asetta ja ihan muutaman vaan joutu kenkiin. Kaikki muut paitsi n00bit melkein jo tietää, mikä meteli sen käytöstä nousee. Ja ihan syystähän porukka siitä kitisee, ko. ase on aivan liian ylitehokas ja kantaa aivan liian pitkälle. Sen aktiivinen käyttö pilaa muiden pelikokemusta.

Eli semmosta, tervetuloa jatkossa USAS vapaisiin peleihin! :)

itse tykkäsin siitä aika #elvetisti tietokoneella ja ostasin mielelläni xboxille mutta jos pelaajia on todellaki "niin" vähän (vai onko näin?) niin taitaapa kallistua tuohon RTCW:n puolellle tuo seuraava peli hankinta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
itse tykkäsin siitä aika #elvetisti tietokoneella ja ostasin mielelläni xboxille mutta jos pelaajia on todellaki "niin" vähän (vai onko näin?) niin taitaapa kallistua tuohon RTCW:n puolellle tuo seuraava peli hankinta
Pelaajia on paljon! Ja suomestakin sen verran, että päivittäin törmäillään. Jos noihin Uhaukan horinoihin viittaat, niin ei se vaan ilmeisesti ole osannut pollailla vaan niitä pelejä sieltä. (Voidaan antaa anteeksi, olen muillekkin neuvonut millai niitä haetaan)

Optimach pelien pollaaminen kestää yllättävän kauan (10-30 secs) ennen kuin pelit lävähtävät ruutuun.

Sitä ennen saattaa jo moni luulla, että pelejä ei ole ja painaa cancel. Jos pelille ei määrittele mitään hakuarvoja (min speed, gametype) niin sitten ainakin kestää!

Jeps, piti yöllä vielä optimatchilla kokeilla, kun niitä uusia kenttiä halusin katsastaa. Ihan kivaa vaihtelua se oli, mutta argh, se lagi. Ja olenko ainoa jonka mielestä se ylös/alas katsominen tapahtuu liian hitaasti (vertical on täysillä)? Yritä siinä sitten tähtäillä kun tulee latinkia nopeammin vastapuolelta. Ja jos jota kuta kiinnostaa SOF2 ja haluaa sen Xboxille, niin laitoin sen tuonne kähhuuto.nettiinköh myyntiin. Arvio pelistä tulee kuitenkin vasta kun uudet saitit on saatu käyntiin.

Sulla taitaa olla sitten vähän pahempiakin hahmotusvaikeuksia...

Joo, voiko tuota nyt enää paremmin tuosta ilmaista...oli tosiaankin taas naurussa pitelemistä kun noita U-haukan "asiantuntevia" Live-peli analyyseja lueskelin, heh heh

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Joo, voiko tuota nyt enää paremmin tuosta ilmaista...oli tosiaankin taas naurussa pitelemistä kun noita U-haukan asiantuntevia Live-peli analyyseja lueskelin, heh heh

Aloinkin jo ihmetellä, että missäs herra kaikkitietävän kommentti viipyy ;) Tosiaan, heitin osan läpällä, joku sentään noteerasi. Sääli tosiaan, että Activision tyrkkäsi käännöstyön Gratuitous Gamesin kaltaiselle osaamattomalle lafkalle. SOF2:n Xbox-versio olisi voinut olla paras (Live-)FPS, jos työ olisi annettu jollekin, jolla olisi taustalla jokin muu peli kuin MLB Football 200*jotain*. Pojilla on ollut selvä päämäärä, mutta metsään mentiin ja erakoiduttiin sinne - eikä siitä käy kieltäminen. Vai oletko, Gimble, täysin - 100% - tyytyväinen SOF2:n? Veikkaan ettet.

...SOF2:n Xbox-versio olisi voinut olla paras (Live-)FPS, jos työ olisi annettu jollekin, jolla olisi taustalla jokin muu peli kuin MLB Football 200*jotain*. Pojilla on ollut selvä päämäärä, mutta metsään mentiin ja erakoiduttiin sinne - eikä siitä käy kieltäminen. Vai oletko, Gimble, täysin - 100% - tyytyväinen SOF2:n? Veikkaan ettet.
Juuen ole 100% tyytyväinen ja 'täydellistä' peliä ei ole/ei taida koskaan tullakkaan. Antaisin SOF2:lle ehkä kouluarvosanan 8- tms. SOF2 on live peli on kyllä pirun hyvä, mutta jo hyvinkin pienillä viilauksilla siitä olisi saatu erinomainen. Lähinnä live ominaisuudet olisivat kaivanneet vähän enemmän satsausta, vaikka ne jo melko hyvät ovatkin.

Tärkein asia on kuitenkin hoidettu erittäin mallikkaasti. Eli siis se, että live pelaaminen toimii todella hyvin ja luotettavasti...pienistä ominaisuuksien puutteista huolimatta.

Ne 'fataalit lägi ongelmat' joita olet täsä jo muutamaankin kertaa tuonut esille on 'appears with Uhawk only' tyyppisiä, eli niillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. (Sulla saattaa olla konnun suhteen jotain paskaa makkarassa?)

Itseasiassa ollaan jopa tätä uskomattoman hyvää 'pyörivyyttä' sekä kotimaisten, että ulkolaisten kanssapelaajien kanssa usein hämmästeltykin. SOF2:n hyvästä toimivuudesta voi lukea kommentteja myös muilta xbox keskustelufoorumeista ympäri internettiä, eli en voi muuta kuin ihmetellä niitä sun 'lägiongelmia' Sen suhteen on todella harva vinkunut. Pirun hyvin se toimii, toivottavasti myös tulevat xbox FPS pelit pyörivät yhtä jouheasti, kuin SOF2!

Eli ei se toteutus mielestäni siis todellakaan missään metsässäkään ole, vaan siitä on saatu melkolailla hyvä ja toimiva paketti. Se kestää helposti vertailua muihin tämän hetken live FPS mättöihin, en luultavasti ole edes ihan yksin tämän mielipiteeni kanssa?

Moni on kyllä jutellut, että peli antaa itsestään aika karun ensivaikutelman ja se vaatii vähän kärsivällisyyttä ja treenausta, ennen kuin moninpeliin pääsee sisälle. Sen jälkeen siitä 'tulee hyvä' ja aina paranee, mitä enemmän pelaa. Näin siis kävi ainakin allekirjoittaneella ja ilmeisesti monella muullakin.

Sekin on tietenkin faktaa, että me immeiset ollaan erilaisia (onneksi) ja kaikkia ei todellakaan samat asiat aina miellytä. Tässä juuri 1 hyvä esimerkki, kun SOF2 ei näytä teikäläistä hirveesti näköjään nappaavan. Mua taas ei voisi wolfenstein vähempää kiinnostaa, sulle se on hyvinkin mieleinen ja näin päin pois...

Sekin on tietenkin faktaa, että me immeiset ollaan erilaisia (onneksi) ja kaikkia ei todellakaan samat asiat aina miellytä. Tässä juuri 1 hyvä esimerkki, kun SOF2 ei näytä teikäläistä hirveesti näköjään nappaavan. Mua taas ei voisi wolfenstein vähempää kiinnostaa, sulle se on hyvinkin mieleinen ja näin päin pois...

Joo, mutta nimenomaan typerää sen pohjalta alkaa SoF2:n live-peliä "täysin" floppaamaan, että ks. pelin luonne ei henk.koht. nappaa tai sitten ollaan sen puolelta niin kärsimättömiä, että ei jakseta kaikista online-pelin teknisistä puolista ja ominaisuuksista ottaa käytännössä kunnolla edes selvää, se nyt on näkynyt jo niin helvetin selkeesti noista U-haukan kommenteista, että voiko enää selkeemmin näkyä(osittain ihan täyttä paskaa, tosin tietyiltä osin myös oikeassa).

Eikä se RTCW Live-pelikään nyt ilman lagia ole pelittänyt, se on ihan täysi fakta, mutta kyllä mikä tahansa pelaamani Live-peli on toiminut täysin moiteetta ja max. pelaaja-määrilläkin Livessä, mikäli vain kunnon servu löytyy jossa myös potkua/optimaalisuutta. Se on myös niin selkeetä, että SoF2:ssa on takuu varmasti parempi nettikoodi kuin RTCW:ssa, useammassa SoF2:n jenkki-servussakin kun on tullut pelattua monasti ilman minkäänlaista lagia ja kyse ei ole tällöin ollut suinkaan masokismista tai idioottimaisuudesta.

Jos taas yleisesto ottaen Wolffia menisi pelamaan johonkin jenkki-hostaajan servulle, niin joko sellaiseen ei saa lainkaan yhteyttä tai sitten tulee jo heti kick ass kun online-peli alkaa yhdenkin pitkänmatkalaisen takia lagittamaan ihan sikana.

Ja sanon tämän vielä kertaalleen täällä, että sellaista nettipeliä ole olemassakaan joka ei joskus lagittaisi. Mutta SoF2 on minulle ollut siinäkin mielessä sellainen vaihtoehtoinen ja miellyttävä FPS Live-peli, koska sen parissa voi "koska tahansa" mennä heittämään Liveen matsia myös ulkomaalaisten kanssa, siis nimenomaan Optimatchin kautta, muistaen myös ne asetukset, ennen kuin heittää servuhaun päälle, eikä se kestä muuten minulla yleensä kuin 10-sekkaa, joskus voi tietysti kestää hieman kauemminkin ks. servujen listaus...vastaavalainen Optimatch-ominaisuus löytyy myös wolffista. Vinkkinä vielä, että dedikoituja/kiinteitä Live-peli servujakin kannattaa hakea Optimatchin kautta.

Ja jos joku SoF2 servu lagittaa, niin sitten ulos ja kokeillaan jotain muuta servua Optimatchilla, mutta joka kerta kun olen SoF2:sta livessä pelannut, niin on tuolta löytynyt lagiton servu ja niitä löytyy yleensä 24h joka pelimuodolle, eli no problemo. Minulle putoaa lähinnä vain INF. Mutta on tuota Eliminationiakin tullut viimeaikoina väänettyä ja sekin on ylättävän hyvää antia, ks. pelimuodon luonne enemmän hiiviskelyä mapista riippuen.

Koska olen (useimmiten) hyvin avoin "uusille asioille", ajattelin että voisin yrittää vielä kerran SOF2:sta suomalaisten kanssa - ennen kuin laitan lopulliset sanat arvioon. Jo pelkkien kontrollien ajattelu tekee siitä epämiellyttävän ajatuksen, ja passelimpi vaihtoehto olisi naulojen hakkaaminen heilurin läpi. Mutta kuitenkin aion yrittää.

Gimble: Tiedät mistä tavoittaa, ilmoita, kun on sopiva aika ottaa matsia.

Koska olen (useimmiten) hyvin avoin "uusille asioille", ajattelin että voisin yrittää vielä kerran SOF2:sta suomalaisten kanssa - ennen kuin laitan lopulliset sanat arvioon. Jo pelkkien kontrollien ajattelu tekee siitä epämiellyttävän ajatuksen, ja passelimpi vaihtoehto olisi naulojen hakkaaminen heilurin läpi. Mutta kuitenkin aion yrittää.

Gimble: Tiedät mistä tavoittaa, ilmoita, kun on sopiva aika ottaa matsia.
Siis tä?! Vertical ~4/5 kohdale ja horizontal ~2/5 kohdalle = aika tarkkaan sama kontrolli, kuin Halossa tai ainakin mun mielestä tuntuu hyvin samantyyppiseltä ja 'sopivalta' Miten sekin nyt voi olla muka huono?

Anteksi nyt vaan, mutta menee kyllä tuokin juttu multa ja varmaan muiltakin taas täysin ohi ja oot kyllä varmaan ainoa henkilö maapallolla huonosta kontrollista whinettävä henkilö!

Luultavasti vaatii vähän pidemmän pelisession, kuin 10 min tms. niin ehdit vähän edes tottuun pelin kontrolliin! Onhan se tietenkin selvä, että kun siirtyy pelistä toiseen, niin tuntuma ei tietenkään ole välittömnästi täysin hanskassa siinä uudessa pelissä.

Oli muuten eilen pari tuntia invi sulle voimassa, mutta aka hiljasta oli. Ajattelin, että tuskin se tätä 'paskaa peliä' tulee pelaan, mutta piruuttani vaan heitin sulekkin.

Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin eiköhän illalla tulee taas enemmän tai vähemmän pelailtua infiltrationia, laitan inviä. Koita joinata asappina, kun peli tuppaa usein täyttyyn melkein välittömästi ja sen jälkeen se on sellasta kyttäämistä että pääsee sisään. En viitti kikkailla porukkaa ilman syytä.

P.S. Niin koitan 'opettaa' SOF2 porukoita, että munkaan peleissä ei nykyään käytetä USAS-12 automaatti haulikkoa. Se vaan pila pelin ja ilmapiirin. Valitse joku muu työkalu plz. Toivotaan, ettei sulle nyt tule pahempia traumoja tästä kokeilusta!

...Toivotaan, ettei sulle nyt tule pahempia traumoja tästä kokeilusta!

Siis, suoraan sanottuna mulle on taas aivan sama mitä traumoja tästä pelistä saa, sen nyt jo näkee, että kaverilla ei ole ihan kaikki kotona/hallussa...sama tulee koskemaan mitä ilmeisemmin hänen arviota tästä SoF2:sta, voin jo kuvitella että mitä bull shit-tekstiä se tulee olemaan. Minä en kyllä täysin luottaisi enää yhteenkään U-haukan tekemään arvosteluun, nimittäin joko hänen laitteissaan on vikaa tai sitten päässä(tai peräti molemmissa).

Ja jos sikseen tulee, niin kyllä niitä melkoisia teknisiä vikoja ja puutteita löytyy mistä tahansa tämän hetkisestä Live-pelistä, esim. Ghost Recon on monessa teknisessä ongelma-asiassa ajoittain vähän helvetin ärsyttävä Live-peli ja osa bugeista tulee esiin vasta kun tuon online-peliä on vääntänyt jo eräät kerrat Livessä. Jos esim. laajemmin verrattaisiin SoF2:sta ja GR-pelin toimivuutta keskenään Live:ssä, niin kyllä silloin vie SoF2 kirkkaan voiton, ainakin tietyiltä osin. Wolfenstein on näistä taas teknisesti laadukkaampi fps-online tekele, mutta sitä vaivaa nimenomaan taas lagi-ongelmat, eli vaatii hostilta kovemman laajakaistayhteyden kuin em. Live-pelit, näiden Live-pelien luonne ja ominaisuudet ovatkin sitten puhtaasti mielipide juttuja.

Wolfensteinikin tottakai pelittää loistavasti livessä jos vain hostin konnusta löytyy tavallista enemmän potkua ja kyseessä pääaosin Suomalaisia livettäjiä, mutta löytyy myös dedikoituja ja ulkomaalaisiakin-servuja jossa homma pelittää ilman lagituksia, siis ymmärretyistä syistä.

Siis, suoraan sanottuna mulle on taas aivan sama mitä traumoja tästä pelistä saa, sen nyt jo näkee, että kaverilla ei ole ihan kaikki kotona/hallussa...sama tulee koskemaan mitä ilmeisemmin hänen arviota tästä SoF2:sta, voin jo kuvitella että mitä bull shit-tekstiä se tulee olemaan. Minä en kyllä täysin luottaisi enää yhteenkään U-haukan tekemään arvosteluun, nimittäin joko hänen laitteissaan on vikaa tai sitten päässä(tai peräti molemmissa).

Hieman asiaan kuulumatonta tekstiä, herra täydellisyys. Jos sua ei kiinnosta, miksi kommentoit? Jos sua ei mun arviot miellytä, miksi luet? Jos et arvosta muiden mielipiteitä, syö omas.

Hieman asiaan kuulumatonta tekstiä, herra täydellisyys. Jos sua ei kiinnosta, miksi kommentoit? Jos sua ei mun arviot miellytä, miksi luet? Jos et arvosta muiden mielipiteitä, syö omas.

Siis ajattele nyt vähän...esim. mun on aika vaikea arvostaa puhtaasti paskan puhumista ja vaikka sulla olisikin joitain häikkää jossain...niin ei kaikilla muilla silti tarvi olla. Ja luuletko, että tuota SoF2:n-peliä pelattaisiin tuolla Livessä siinä määrin jos sen online-pelikin olisi todella sellaista skeidaa kun SINÄ annat kommenteillasi täällä ymmärtää.

Tuntuu siltä että mikään SoF2 Live-pelin osa-alue ei olisi kohdallaan jos olisi uskomista sinun juttuihisi.

Siis ajattele nyt vähän...esim. mun on aika vaikea arvostaa puhtaasti paskan puhumista ja vaikka sulla olisikin joitain häikkää jossain...niin ei kaikilla muilla silti tarvi olla. Ja luuletko, että tuota SoF2:n-peliä pelattaisiin tuolla Livessä siinä määrin jos sen online-pelikin olisi todella sellaista skeidaa kun SINÄ annat kommenteillasi täällä ymmärtää.

Tuntuu siltä että mikään SoF2 Live-pelin osa-alue ei olisi kohdallaan jos olisi uskomista sinun juttuihisi.

Paskakin myy. Ja mitä MINÄ sanon taitaa perustua mun mielipiteeseen, eiköstä vain? Muistellaas kanssa tässä kuukausi pari takaperin, kun SINÄ olit SOF2-on-skeidaa -kannalla, se oli kova puheenaihekkin GR:ssä kun Vijuto seurasi sun mielipiteitä. Tällä ajan takaa makuasioita.

Puhe systeemi sukkaa, vai pidätkö sinä kanava-jaottelusta? Peli tosiaan lagaa siinä määrin missä muutkin pelit, okei - tosin en pelaa kuin suomi-porukassa nykyään. Samat pelimoodit ja kentät päivästä toiseen, mielestäni se jos mikään on anuksesta - ei pahalla. Sama hypi-pompi ja ammu meisinki SOF2:ssakin on, turha sitä kieltää. SOF2:n pelaaja määrä on laskussa, vrt. siihen määrän kun se tuli.

Pyydän, Jokke. Koita pysyä aiheessa mun haukkumisen sijaan.

Paskakin myy. Ja mitä MINÄ sanon taitaa perustua mun mielipiteeseen, eiköstä vain? Muistellaas kanssa tässä kuukausi pari takaperin, kun SINÄ olit SOF2-on-skeidaa -kannalla, se oli kova puheenaihekkin GR:ssä kun Vijuto seurasi sun mielipiteitä. Tällä ajan takaa makuasioita.

Ei mielipiteissä minusta vikaa ole jos ne esim. todella perustuu faktoihin, pelin luonteeseen tai johonkin ikävään pelilliseen bugiin jonka kaikki Live-pelaajat selkeästi tiedostavat. Ja mitä minun puheisiini tulee, niin olen nyt haukunnut useasti tuolla Live:ssä jopa Ghost Reconin Live-peliä ihan paskaksi jonkun tietyn puutteen tai ärsyttävän buginsa takia, mutta silti se on ollut minusta tähän menessä ehdottomasti paras Live-peli ja hyvänä kakkosena SoF2...kaikkia online-pelejä olen varmaan väliin hetken vittuuntuneena haukunnut Live:ssä kun jokin bugitus pilaa esim. varman yllätys tilanteen ym. peli tilanteeseen liittyvää. Ja Wolfenstein:ssa minua ärsytti suunnattomasti mm. se, että M40 ja Thompson 45 cal. konepistooleihin ei ole malinnettu rekyyliä juuri lainkaan(niillä ampuu vähän turhan tarkasti pitkillekkin etäisyyksille), vaikka joihinkin aseisiin joitakin rajoitteita oli taas tehty, eli se on väliin kuin Quakea pelaisi WWII-kuoret päällä. SoF2 on temmoltaan taas paljon hillitympi ja aseiden toiminnalisuuteen mallinettu sentään jotain realismia jne...

Puhe systeemi sukkaa, vai pidätkö sinä kanava-jaottelusta?
Tästä Radio-kanava jaottelusta löytyy tuolta edeltä jo minun mielipiteeni. Puhe-kommunikointi kuitenkin toimii SoF2:ssa hieman paremmin kuin GR:ssa, joka on tunnettu väliin siitä, että kaikkien pelaajien äänet ei useasti kuulu, GR vaivaa edelleen myös ärsyttävät servuun joinaamis ongelmat. Wolfissa tämä voice-komminikointi puoli toteutettu taas näistä em. parhaiten.

Peli tosiaan lagaa siinä määrin missä muutkin pelit, okei - tosin en pelaa kuin suomi-porukassa nykyään. Samat pelimoodit ja kentät päivästä toiseen, mielestäni se jos mikään on anuksesta - ei pahalla. Sama hypi-pompi ja ammu meisinki SOF2:ssakin on, turha sitä kieltää. SOF2:n pelaaja määrä on laskussa, vrt. siihen määrän kun se tuli.
Tästäkin hypi-pompi-tapa asiasta olen tuolla edellä jo asiaa käsitellyt ja mitä tulee SoF2 Live-pelin scenen laskuun, niin eipä se pahemmin tuolla livessä yleisesti ottaen näy. Kuten jo edellä sanoin, niin tämä SoF2 onkin niitä ainoita Live-pelejä joita viitsin pelata myös ulkomaalaisissa servuissa em. syistä, eli kyllä tällekkin pelille Live-pelaajia riittää edelleen, eli no hätä.

Ja jos olen arvostellut esim. RTCW Live-peliä, niin sehän vasta minusta paska olikin, mutta huom! Pelin luonteensa ja tiettyjen ominaisuuksien vuoksi, ei kuitenkaan tietyiltä osin teknisesti ja idealtaan minusta mikään huono online-tekele muuta kuin lähinnä huonon netti-koodinsa takia, mutta ei sekään haittaa jos hostilla kunnon konnu. Ja kyllä se Wolffinkin scene laskee vielä romahtaen kun tässä uusia FPS Live-pelejä ilmestyy.

Joko pelin ostaneet ovat masokisteja, tai uskottelevat itselleen valheita välttääkseen tosiasian...
Se että "yleistät" omien mielipiteisi ja lyhyiden kokemuksiesi pohjalta SoF2 Live-pelin myös teknisesti ottaen totaaliseksi skeidaksi sekä annoit vielä tuolla edellä ymmärtää, että kaikki SoF2 Live-pelaajien on pakko olla tällöin sinusta joko masokisteja tai valehtelijoita, niin olisi ihan sama jos vastaavasti väittäisin "omalla mielipiteelläni" täällä wolffin kaikista Live-pelaajista samaa skeidaa.

...Sama hypi-pompi ja ammu meisinki SOF2:ssakin on, turha sitä kieltää...
Mitään hyötyä hypopimisestä ei ole ja sen takia SOF2:ssa ei myöskään kukaan yleensä hypi ja pompi! Taas sää vedät Haukka hatusta stooria (helpommalla varmaan pääsisi, kun osottaisi millon Haukka ei puhu paskaa)

Toihan nyt on taas aivan naurettavaa väittää, että ne on samanhenkiset! Älä vaan nyt sano, että et tiedä kuinka seurataan muiden peliä, kun ollaan itse kuolleena, tosin sekään ei kyllä enää kaiken tämän jälkeen yllättäisi...huoh.

Ok, no jotkut n00bit saattaa joskus hyppiä, pomppii ja juosta ympäri kenttää, se on nopein tapa saada nappi otsaan. Mutta tosiaan onneksi ne kaverit ei sentään juokse neljääkymppiä, niinkuin wolffissa...

Plz hei, älä kirjota SOF2 arvostelua tai jos kirjotat niin varota sitten ensin, niin tietää varoa. Voi alkaa mahaan sattumaan liikaa, jos vahingossa menee lukemaan sun 'asiantuntevia' kommentteja pelistä.

Voisi myös alkaa keräämään jotain nimilistaa, jossa vastutetaan sun kirjottaman SOF2 arvostelun julkaisua konsolifinissä. :D Nyt on kyllä pisteet laskenut jo ihan yleenssäkkin...juttujen taso on ollut tässä threadissa jo sen verran ala-arvoista. Mistään ei mitään tiedetä, mutta pakko on lässyttää ummet ja lammet muka asiantuntevana.

Ylös Bottom