Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sonic Adventure 2 Battle

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Tuossa on artikkeli IGN:stä miten Sonicin GameCube ja Game Boy Advance tulevat vaikuttamaan toisiinsa. Myös Videokuvaa.

TGS 2001: First Video Footage -- Sonic Link-Up

Tulee mieleen yksi tietty peli mieleen jostain syystä... Gotta catch em' all...! Pitäisikö ottaa hyvällä vai pahalla? :D

Edit: lisään vain tähän hätään linkin "uutis-threadiin" jonka tein tuonna GBAFINin puolelle kun sinänsä liittyy myös Sonic Adventure 2 Battleenkin... kertoo Segan pelien julkaisusta euroopassa: http://www.ps2fin.com/bbs/showthread.php?s=&threadid=909

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itse odotan Sonic Adventure 2 Battlea innolla, koska mielestäni ykkösosa Dreamcastilla oli ihan siedettävä esitys enkä kakkososaa ole vielä päässyt testailemaan.

Itse en taas ole kokeillut Sonic Advenurea, mutta kakkososaa kylläkin ja siinä mielestäni oli aika paljon tappelemista kamerakulmien kanssa... Toivottavasti tämä korjataan Cube-versioon... Muutenhan meno oli vaikuttavaa! :)

Kiitos hyvästä linkistä taas, Esa! :)

Sonic Adventure 2 on käsittääkseni todella paljon ykkösosan kaltainen, eli pelissä on ne samat kamerakulmaongelmat tallella. Niin nopeaan peliin kunnon kameraa on todella vaikea tehdä.

Ykkösosan ystävät tulevat varmasti pitämään myös kakkososasta, ja yhdistyyhän GC-versio GBA-versioonkin.

- http://dreamcast.ign.com/reviews/14855.html -osoitteessa arvostelu DC-versiosta.

- Esa

Ostan tämän pelin vaikka siinä ei olisikaan näitä lisäyksiä, mitä siihen on tullut DC-version lisäksi, sillä kyllä se oli vaikuttava peli DC:llä ja jäi mukavasti kesken kun sitä kaverilla pelailin... ;)

Ja Sonic Adventure 2 Battle on vieläpä ollut muutaman päivän ilmestyneenä Japanin mantereella, joten jos joku löytää jostain import-arvostelun linkkejä, tänne vaan!

- Esa

En ole löytänyt import-arvosteluja, mutta... Tuolla Sonic Teamin japsinkielisillä sivuilla on kaks videoo (jotka pitäisi olla uusia, iloittakaa jos ei ole... en ole itse kerennyt katsoa :() tulevista Soniceista! Vaikka sivut onkin japaniksi ei videoiden löytämisen pitäisi olla hankalaa. Ylemmässä videossa näytetään miten GBA ja GC-versiot toimii keskenään ja alempi on pelkkää Sonic Adventure 2 Battlea!

http://www.sonicteam.com/sonic2b/ja/movies.html

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
En ole löytänyt import-arvosteluja, mutta... Tuolla Sonic Teamin japsinkielisillä sivuilla on kaks videoo (jotka pitäisi olla uusia, iloittakaa jos ei ole... en ole itse kerennyt katsoa :() tulevista Soniceista! Vaikka sivut onkin japaniksi ei videoiden löytämisen pitäisi olla hankalaa. Ylemmässä videossa näytetään miten GBA ja GC-versiot toimii keskenään ja alempi on pelkkää Sonic Adventure 2 Battlea!

Videot on uusia ja täytyy sanoa, että kerrassaan erinomaista tavaraa on tiedossa noiden videoiden perusteella! :D

- Esa

Videot on uusia ja täytyy sanoa, että kerrassaan erinomaista tavaraa on tiedossa noiden videoiden perusteella! :D

Jeps... pääsin VIHDOIN itsekin katsomaan ja lupaavalta näyttää! Tosin ne ei kerro että onko pelissä vielä sama kamerakulma-ongelma kuin DC-versiossa... Uskon kyllä että Sonic Teamin viisaat pojat (ja tytöt :D) saavat tehtyä asialle jotain. Muistaakseni heillä oli hiuman kiire DC-version kanssa joten ehkäpä he eivät yksinkertaisesti kerenneet ottaa asiaa korjaukseen?

Edit: Korjailin tekstiä... pitäisi varmaan aina tarkistaa mitä kirjoittaa ennen sendin painamista...:D

Tuolla Sonic Teamin japsinkielisillä sivuilla on kaks videoo (jotka pitäisi olla uusia, iloittakaa jos ei ole... en ole itse kerennyt katsoa :() tulevista Soniceista! Vaikka sivut onkin japaniksi ei videoiden löytämisen pitäisi olla hankalaa. Ylemmässä videossa näytetään miten GBA ja GC-versiot toimii keskenään ja alempi on pelkkää Sonic Adventure 2 Battlea!

http://www.sonicteam.com/sonic2b/ja/movies.html

Tuo toka video on tosi siisti...Kaksinpelitilat vaikuttaa loistavilta...mutta koska minulla ei ole oikein pelikaveria, niin taidanpa odottaa sitä seuraavaa sonic peliä gc:lle...pitäähän mun vielä hankki Dc, molemmat Sonic Adventuret sille ja vielä muutama muukin peli...vasta kun Sonic Adventure 3 ilmestyy, ostan sen ja Gc:n

Jeps... pääsin VIHDOIN itsekin katsomaan ja lupaavalta näyttää! Tosin ne ei kerro että onko pelissä vielä sama kamerakulma-ongelma kuin DC-versiossa... Uskon kyllä että Sonic Teamin viisaat pojat (ja tytöt :D) saavat tehtyä asialle jotain. Muistaakseni heillä oli hiuman kiire DC-version kanssa joten ehkäpä he eivät yksinkertaisesti kerenneet ottaa asiaa korjaukseen?

Sonic Adventure 2 Battle GameCubelle on minun käsitykseni mukaan edelleen SUORA käännös Dreamcast-versiosta. Käsittääkseni DC-version kamerakulmat ovat suurin piirtein samaa tasoa ykkösosan kanssa, joten Cubella samaa luokkaa.

Hieno peli silti tulossa.

- Esa

Kamera kulmat ovat ainakin Dreamcastin Sonic adventure 2:ssa huomattaviasti paremmat, kuin siinä SA1:ssä. Toisaalta eivät ne oikein huonommat edes voisi olla. Sen verran syvältä kamerakulmat ovat Sonic adventure 1:ssä. Itse peli on, kuitenkin ehdottomasti surkein Sonic-peli kautta aikojen. Suurin osa kentistä on niin saakutin tylsiä. Tai siis eihän se mikään kamala peli ole , mutta kaukana Sonic-pelien normaalista tasosta. Sonic Team oli kiireinen PSo:n koodauksen kanssa ja vastuu pelistä jäi Sonic Team USAlle ja eihän amerikkalaisia pitäisi päästää edes lähelle, kun tälläisiä pelejä tehdään. Mielenkiintoisinta tuossa Gamecube versiossa taitaa olla Sonicin näkeminen Nintendon konsolilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Kamera kulmat ovat ainakin Dreamcastin Sonic adventure 2:ssa huomattaviasti paremmat, kuin siinä SA1:ssä. Toisaalta eivät ne oikein huonommat edes voisi olla. Sen verran syvältä kamerakulmat ovat Sonic adventure 1:ssä. Itse peli on, kuitenkin ehdottomasti surkein Sonic-peli kautta aikojen. Suurin osa kentistä on niin saakutin tylsiä. Tai siis eihän se mikään kamala peli ole , mutta kaukana Sonic-pelien normaalista tasosta. Sonic Team oli kiireinen PSo:n koodauksen kanssa ja vastuu pelistä jäi Sonic Team USAlle ja eihän amerikkalaisia pitäisi päästää edes lähelle, kun tälläisiä pelejä tehdään. Mielenkiintoisinta tuossa Gamecube versiossa taitaa olla Sonicin näkeminen Nintendon konsolilla.

Ensinnäkin onnittelut hienosta signusta! :D

Toiseksi, itse pidin SA:sta, mutta mielipiteitähän nämä vaan ovat.. saa nähdä.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Toisaalta eivät ne oikein huonommat edes voisi olla. Sen verran syvältä kamerakulmat ovat Sonic adventure 1:ssä.
Noh jaa, ei ne nyt ihan noin kamalat olleet. Kieltämättähän ne olivat välillä aika hermostuttavia, mutta kyllä sitä peliä siltikin pystyi pelaamaan ihan hyvin. Ja olen kyllä Quandarin kanssa samaa mieltä, että SA2 oli kyllä aika roskaa, ja että ykkönen oli paljon parempi. SA2:ssa olivat Sonicin ja Shadowin kentät mainioita, mutta loput hahmot olivat ihan syvältä.

Tosin tämä on vain minun mielipiteeni (ylläri-pylläri).

Itse en siis ole kokeillut SA1:ta, mutta se mitä olen kokeillut SA2:ta DC:llä vakuutti ainakin minut, kamerakulma-ongelmistaan huolimatta, ostamaan tämän GC-version. Onhan tuo saanut ihan hyviä arvosteluja DC:lläkin (esim. Esan antamasta IGN-arvostelulinkistä pelille putkahti sentään 9.4 pistettä!). En tosin tiedä paljon SA1 on saanut pisteitä kyseisestä paikasta (ja en tähän hätään jaksa sitä tarkistaa), mutta luottavaisin mielin olen tätä peliä kohtaan.

Onhan tuo saanut ihan hyviä arvosteluja DC:lläkin (esim. Esan antamasta IGN-arvostelulinkistä pelille putkahti sentään 9.4 pistettä!). En tosin tiedä paljon SA1 on saanut pisteitä kyseisestä paikasta (ja en tähän hätään jaksa sitä tarkistaa), mutta luottavaisin mielin olen tätä peliä kohtaan.

Esa tarkistaa ja Sonic Adventure sai IGN Dreamcastilta 8.6 pistettä kymmenestä seuraavassa arvostelussa:

- http://dreamcast.ign.com/reviews/10140.html

- Esa

Esa tarkistaa ja Sonic Adventure sai IGN Dreamcastilta 8.6 pistettä kymmenestä seuraavassa arvostelussa

Tänks taas vaivannäöstä, Esa! :) :)
Uskon IGN:n heppujen arvosanoihin, että Sonic Adventure 2 on edeltäjäänsä parempi, sillä kyllä ne heput hommansa osaa! :)

Uskon IGN:n heppujen arvosanoihin, että Sonic Adventure 2 on edeltäjäänsä parempi, sillä kyllä ne heput hommansa osaa! :)

Mutta kannattaa toki muistaa, että jopa IGN:n arvostelut ovat vain yksi mielipide ja vastaansanojiakin on, kuten tässä threadissa on jo hyvin nähty. Itse olen SA2:n demoa pelannut, ja aika samalta tavaralta ykkösosan kanssa se edelleen näytti.

Luulisi kyllä, että ykkösosaan tykästyneet tulevat pitämään myös kakkososasta.

- Esa

Mutta kannattaa toki muistaa, että jopa IGN:n arvostelut ovat vain yksi mielipide ja vastaansanojiakin on, kuten tässä threadissa on jo hyvin nähty. Itse olen SA2:n demoa pelannut, ja aika samalta tavaralta ykkösosan kanssa se edelleen näytti.
Luulisi kyllä, että ykkösosaan tykästyneet tulevat pitämään myös kakkososasta.

Jeps, kyllähän tuo on aina korvan takana. Mutta yleensä IGN:n poijat (ja tytöt :D) ovat antaneet peleille melkein samat arvosanat jotka minäkin olisin antanut...

Tottakai on ihmisiä jotka pitävät SA1:tä jatko-osaa parempana. Itse en tuota tiedä kun en ole kuin jälkimmäistä DC:llä pelannut. Mutta loistava peli se on, täytyy myöntää.

Ylös Bottom