Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sonic And The Secret Of Rings

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IpaX85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IpaX85

New Member
Tämä puuttui joten piti sitten tämäkin lisätä. Antakaapa omia mielipiteitänne kyseisestä pelistä tämän hetken tietojen perusteella. :)

Vastaus: Sonic And The Secret Of Rings

Kyllä tätä on päästävä testaamaan ennen kun ostamaan lähtee. Aikaisemmat 3D sonicit ovat olleet niin luvatonta kuraa, että skeptisesti suhtaudun tähänkin vaikka ihan hyviä arvoita on saanutkin.

On kyllä tainnut tulla otsikkoa kirjoittaessa joku virhe...

Mutta anyway, uskaltaako tätä edes kokeilla?
Meinaan vain, että tämähän on 3D Sonic...

Ihan ok arvosteluja saanu siinä about 7.5 toi keksiarvo. Pitää tätä varmaan edes kokeilla jossain.

Niin, sanottu parhaaksi 3d soniciksi ikinä. On vikoja mutta myöskin paljon hyviä puolia. EI pitäisi olla ihan yhtä turhauttava kuin aikaisemmat.

Jahas, eipä ole Sonicista hirveästi ollut täällä keskustelua joten ajattelin hieman nostatella tätä. Itse tilasin oman Sonicin BlahDVD:stä kun oli melko huokeaan hintaan (36eur).

Itse olen ainakin tykännyt tuosta, olisihan tuosta tietysti kaikkea purnattavaa mutta kyllä tuo pääasiassa ihan mukavaa pelattavaa on ollut. En ole itse mitään 3D Sonicia pelannut, jotenka en osaa niihin lähteä vertaamaan, mutta kontrollit ovat mielestäni melko mukavat. Tosin tuo kentissä taaksepäin liikkuminen on mielestäni hieman liian kömpelöä.

Ja musiikit kyllä ovat todella ärsyttävät paskat, alkaa tuo hevi/rock renkutus ärsyttämään jos muutamaa minuuttia pitempään kuuntelee.

Skillien keräily on ihan virkistävää ja periaatteessa tuossa kait saa jossain vaiheessa pohtia hieman, että mitä ottaa mihinkin kenttään. Tosin itse en vielä nyt niin pitkällä ole, että olisi kovin strategista silmää kehittynyt noiden suhteen.

Ylös Bottom