Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sonic the Hedgehog

NviperO

KonsoliFIN Alumni
Nyt kun pelistä on julkaistu pelattava demo kauppapaikalle, niin avataanpas sinisen siilin uuden sukupolven debyytille oma ketjunsa. Pelinhän on tarkoitus löytää kauppoihin jouluun mennessä.

Jotenkin tuo Sonicin demo jätti vähän hölmön olon. Meno on parantunut Sonic Heroes -pelistä nopeuden ja kenttien puolesta, mutta toisaalta ohjaus on edelleen liian kiikkerää ja kamera on edelleen huono. Nopeissa kohdissa peli kyllä pääsee oikeuksiinsa.

Toivossa on hyvä elää, että tästä tulisi hyvä peli, mutta katsotaan nyt. Demo ei vielä myynyt peliä minulle. Live Arcaden 2D-Soniccia odotellessa...
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

"Ja mikään ei muuttunut..." Eli koreammi kuori, silti kökkö kamera ja ohjaus. Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuo dash hyökkäys on lähes aina arpapeliä, että saako sen sisään vai lentääkö kallion reunalta kuolemaansa. :mad: Olisivat voineet tohon demoon antaa mahiksen edes rukata kameraa omiin mieltymyksiin päin, mutta ei niin ei...

Alelaari/ei ostos.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Ööh, aika härskiä käyttää ees sonicin nimee tollasessa mitäänsanomattomassa paskatekeleessä. En oo kyllä kolmen ensimmäisen jälkeen näitä pelaillu, vissiin vielä pahempaa kuraa ollu tässä välissä, mutta sais joka tapauksessa nää kaverit vähän mennä itteensä ja vaikka pelailla niitä vanhoja ja miettiä että mikä ei nyt oikeen toimi..
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Musiikki iski valikoissa hyvin, mutta kun päästiin itse asiaan, muuttui sävel kellossa. Kontrollit ovat aivan järkyttävät, ja rotkoonhan tuossa putoiltiin. Äkkikuolemapaikkoja täynnä. Vauhdissa ihan kelvollisen näköistä menoa, mutta enpä tuohon rahojani ole tuhlaamassa.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Paavi sanoi:
Musiikki iski valikoissa hyvin, mutta kun päästiin itse asiaan, muuttui sävel kellossa. Kontrollit ovat aivan järkyttävät, ja rotkoonhan tuossa putoiltiin. Äkkikuolemapaikkoja täynnä. Vauhdissa ihan kelvollisen näköistä menoa, mutta enpä tuohon rahojani ole tuhlaamassa.


Putoilin rotkoon vähän väliä, joten poistin demon heti. Ei todellakaan vaikuta ostamisen arvoiselta tuotokselta, ei edes alekorista. Tämän takia nämä ilmaiset ladattavat demot on aivan loistavia. Kunpa niitä vain tulis kaikista peleistä.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Olipahan sopivan psykedeelinen demo! Vau!

ITse en näe rotkoon putoilemista ongelmana, varsinkin kun hyppynapilla Sonic kohdistaa hyökkäyksen/kulkunsa aina seuraavaan kohtaan/kohteeseen. Jossain rotkoissa, kun oli vielä kohtia johon Sonic hyppynapilla kohdisti kulkunsa "apuun" ja ei tipahtanutkaan alas.

Grafiikat olivat ihmeen hyvät - odotin paljon huonompia. Muutenkin teknisesti Sonic vaikutti ihmeen kevyeltä, vaikkei siltä näytäkään.

Demo oli tosin niin lyhyt, ettei kokonaiskuvaa voi oikein sen perusteella muodostaa. Kumminkin ihmeen hyvältä tuntui pelaaminen. Jospa tämä joskus alelaarista tarttuisi matkaan.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Tämähän tuntuu naurettavalta, että porukkaa haukkuu tätä sen takia, koska putoilevat rotkoon. Te haukutte, koska ette osaa pelata, eh? Sitäpaitsi, dash hyökkäys ei ole koskaan ollut turha. Ainoa mitä pitää tehdä, on opetella käyttämään sitä... ;)

Jos tämä on lähellekkään Sonic Adventure 1 tai 2 tasoa, tämä on pakkohankinta... Kunhan tuon 360:n kerkeän ensin hankkimaan.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

ColdSkull sanoi:
Tämähän tuntuu naurettavalta, että porukkaa haukkuu tätä sen takia, koska putoilevat rotkoon. Te haukutte, koska ette osaa pelata, eh? Sitäpaitsi, dash hyökkäys ei ole koskaan ollut turha. Ainoa mitä pitää tehdä, on opetella käyttämään sitä... ;)

Jos tämä on lähellekkään Sonic Adventure 1 tai 2 tasoa, tämä on pakkohankinta... Kunhan tuon 360:n kerkeän ensin hankkimaan.
No, itse pidin pelistä, Sopivaa vaihtelua XO:n pelivalikoimaan, mutta rehellisesti, tuo rotkoon putoaminen epäonnistuneen napin painalluksen vuoksi ärsyttää.
Kait olen tottunut liikaa niihin vanhoihin yksinkertaisiin 2d Soniceihin..
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Demoa testasin ja äkkiä poistin. Rotkoon putoileminen ei sinänsä haitannut, mutta kun vauhdin tunnetta ei ollut nimeksikään, kamera oli liian hidas ja kontrollit olivat lievästi sanottuna huonot, niin ei peli kauaa viihtynyt kiintolevylläni.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

demo oli täyttä kuraa......... kamera järkyttävän hidas, ja miks niitten kontrollien täytyy olla niin herkät, et ku vähän nappeja hipasee nii aina löytää ittensä rotkon pohjalta.

en todellakaan osta......
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Dragonfly sanoi:
demo oli täyttä kuraa......... kamera järkyttävän hidas, ja miks niitten kontrollien täytyy olla niin herkät, et ku vähän nappeja hipasee nii aina löytää ittensä rotkon pohjalta.

en todellakaan osta......

mitä niistä napeista mutta ku tattia hiukan hipasee ni se siili vetää siksakkia niiku pahempiki juoppo.
se joka tuota hyväksi sanoo tuon demon perusteella ei ole koskaan hyvää tasoloikkaa pelannutkaan.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Olisi mukavaa jos joku kertoisi, millainen tuo ohjaus/kamera on aiempiin Sonic Adventureihin verrattuna. Niissäkin kontrollit olivat herkät, mutta kun sen oppi, ei enää putoillut rotkoon koskaan. SA2:n kameraa on haukuttu, mutta itse en ole siitäkään mitään haukuttavaa löytynyt.

Itse pidin/pidän kauheasti Sonic Adventureista, vaikka kaikki niitä haukkuivat. Olisi mukava tietää onko tämä enemmän NEW Shadow the Hedgehog (karmein Sonic peli koskaan) vai NEW Sonic Adventure.
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

ColdSkull sanoi:
Olisi mukavaa jos joku kertoisi, millainen tuo ohjaus/kamera on aiempiin Sonic Adventureihin verrattuna. Niissäkin kontrollit olivat herkät, mutta kun sen oppi, ei enää putoillut rotkoon koskaan. SA2:n kameraa on haukuttu, mutta itse en ole siitäkään mitään haukuttavaa löytynyt.

Itse pidin/pidän kauheasti Sonic Adventureista, vaikka kaikki niitä haukkuivat. Olisi mukava tietää onko tämä enemmän NEW Shadow the Hedgehog (karmein Sonic peli koskaan) vai NEW Sonic Adventure.
Hidas, kun kääntelee sitä analogia eri suuntiin..
 
Vastaus: Sonic the Hedgehog

Pyysin vertausta aiempiin Sonic Adventureihin, koska olen huomannut että mm.SA2:n mielipiteet eivät ole pitäneet paikkaansa omalla kohdallani.
 
Ylös Bottom