Puhelin: Sony Ericsson - Xperia PLAY
Käyttöjärjestelmä: Android 2.3 (Gingerbread)
Tietoa:
Xperia™ PLAY | PlayStation™ Certified Android mobile - Sony Ericsson
Sony Ericsson Xperia Play - Wikipedia, the free encyclopedia
Arvosteluja:
Eurogamer - Xperia Play Review - Android - Page 1 | Eurogamer.net
IGN UK - Sony Ericsson Xperia Play UK Review - Gear Review at IGN
Engadget - Sony Ericsson Xperia Play review -- Engadget
Pocketnow - http://pocketnow.com/android/sony-ericsson-xperia-play-review
Noh, miltäs tämä vaikuttaa? En ole varsinaisesti tämän sektorin (kännyt) asiantuntija, mutta ainahan sitä on kiinnostunut puhelimen ja pelilaitteen yhdistelmästä. Ja onhan tämä ns. "Playstation Certified" (pliis, ei enää puhuta "Playstation puhelimesta", koska tämä ei kuitenkaan ole sellainen - median keksimä termi).
Kännyistä enemmän tietävät voivat vähän zoomailla spekseja ja valottaa laitteen sielunmaailmaa. Itse olen lähinnä positiivisen utelias tässä vaiheessa (vaikka ns. iPhone-miehiä olen tavallaan ollutkin). EG:n arvostelu on ainakin kohtuu positiivinen, kun taas esim. IGN tarrautuu vähän turhaankin tuohon "PS puhelin" -asetelmaan ja on sitten pettynyt.. Tuskin mikään "game changer" kuitenkaan, mutta ihan hyvä lisä markkinoille.
Alussa saatavilla olevista peleistä listaa ainakin täällä:
The 60 Xperia Play games News - Android - Page 1 | Eurogamer.net
Käyttöjärjestelmä: Android 2.3 (Gingerbread)
Tietoa:
Xperia™ PLAY | PlayStation™ Certified Android mobile - Sony Ericsson
Sony Ericsson Xperia Play - Wikipedia, the free encyclopedia
Arvosteluja:
Eurogamer - Xperia Play Review - Android - Page 1 | Eurogamer.net
IGN UK - Sony Ericsson Xperia Play UK Review - Gear Review at IGN
Engadget - Sony Ericsson Xperia Play review -- Engadget
Pocketnow - http://pocketnow.com/android/sony-ericsson-xperia-play-review
Noh, miltäs tämä vaikuttaa? En ole varsinaisesti tämän sektorin (kännyt) asiantuntija, mutta ainahan sitä on kiinnostunut puhelimen ja pelilaitteen yhdistelmästä. Ja onhan tämä ns. "Playstation Certified" (pliis, ei enää puhuta "Playstation puhelimesta", koska tämä ei kuitenkaan ole sellainen - median keksimä termi).
Kännyistä enemmän tietävät voivat vähän zoomailla spekseja ja valottaa laitteen sielunmaailmaa. Itse olen lähinnä positiivisen utelias tässä vaiheessa (vaikka ns. iPhone-miehiä olen tavallaan ollutkin). EG:n arvostelu on ainakin kohtuu positiivinen, kun taas esim. IGN tarrautuu vähän turhaankin tuohon "PS puhelin" -asetelmaan ja on sitten pettynyt.. Tuskin mikään "game changer" kuitenkaan, mutta ihan hyvä lisä markkinoille.
Alussa saatavilla olevista peleistä listaa ainakin täällä:
The 60 Xperia Play games News - Android - Page 1 | Eurogamer.net