Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EDIT:
Pystyyköhän Verkkokauppaan palauttamaan/vaihtamaan tuon pelin vielä..maksettuhan se jo on.
Meni hieman offtopikiks mutta menköön. Halusin tehdä kantani selväksi![]()
En tiedä viitsinkö edes kommentoida sen enempää?En ole koskaan pelannut muita socomeita kuin confroa joten vertailupohjaa niihin aikaisempiin versioihin ei paljon ole.
Jos väittää että Sukan siinä ja tässä versiossa tarvitaan enemmän taitoa kuin tuossa versiossa niin on väärässä.
En tiedä viitsinkö edes kommentoida sen enempää?
Näin kärjistettynä kuitenin: Peli A, jossa pärjää hyvällä liikkumisella, tiimipelillä, mappien tuntemuksella ja hyvällä ampumataidolla. Peli B, jossa pärjää mappituntemuksella ja sitä kautta istumalla paikassa x koko rundin ajan tähtäin oikeean paikkaan asetettuna. Eli kansankielellä tatti ojossa kämppimässä. Jokainen voi nyt itse miettiä kumpi vaatii enemmän sitä "oikeaa taitoa".
T. Jokaista socomia pelannut, S1/S2 aikoja kaipaava fanipoika.
joissa aim-assist on pieni tai olematon ja joissa vielä joutuu tähtäämään jatkuvasti hyvin siksi, että osumia tarvitsee saada enemmän kuin yksi, jotta saa tapon.
Codissa puhdas tappaminen ei ole kovin taitoa vaativaa todella pienen osumakeston yhdistyessä uskomattoman vahvaan aim-assistiin. Erot pelaajien tähtäyksessä ovat todella paljon pienempiä kuin peleissä, joissa aim-assist on pieni tai olematon ja joissa vielä joutuu tähtäämään jatkuvasti hyvin siksi, että osumia tarvitsee saada enemmän kuin yksi, jotta saa tapon.
Jos korjaan omaa viestiäni niin että Peli A on Socom2 ja peli B on Socom3, ymmärrätkö paremmin? Socom kustiin totaalisesti kakkosen jälkeen ja sen takia kaikki sitä pelanneet pitävät sitä parhaimpana Socomina ja huutavat foorumeilla ja kylillä toivoen että S4 pääsisi edes lähelle sitä.Offtopikkia taas...en halua provota...mutta tuntuu että fanitatte liikaa
Telttailua voi harrastaa monessakin pelissä vaihtelevalla menestyksellä. Ja tietysti pelimuodosta riippuen vaihtelevalla menestyksellä. Itse olen pelaillut erilaisia räiskintäpelejä aktiivisesti n. 20 vuotta(vaihtelevalla menestyksellä tietysti) joten uskoisin että vertailupohjaa kuitenkin löytyy tähän aiheeseen.
Mutta en vieläkään älyä miten voi väittää että esim. sukassa pärjäävät ne joilla on taitoa ja ne ketkä pärjää esim. codissa olisivat taidottomampia. Itse kyllä henk.koht pidän enemmän sukasta yms. peleistä koska en ole niin hyvä codissa. Sukassa/sukissa pätee samat säännöt kuin muissakin online räiskyttelyissä. Tiimwörkki, ampumataito, mappituntemus jne. jne. jne. Mutta miksi ne sukassa vaatii taitoa ja muissa ei ? Jen jymmärrä ?
Kannattaa toivoa uudestaan - mutta ei minulta (koska en jaksa/ehdi nyt).Tähänkään keskustelujonoon ei sitä äänestystä tullut, vaikka yhdeltä modelta sitä toivoin. ;(