Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur IV [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Upeeta kyllä kun saa vähän inhimillisempiä muijia hahmoeditorilla korvaamaan nuo Namcon omat tekeleet.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Voisiko joku auttaa tyhmää kun ei saada kaverin kanssa tekemään critical finishiä vaikka soul gauge välkkyy punaisena.
Eikös se sillä pitäs lähtee kyn painaa vaan G + A + B + K?
(Tai L1)

Teette sen väärässä vaiheessa, sen pitää välkkyä punasena, sitten sun pitää viel saada pari iskua kun se vihollinen suojaa niin että kuuluu "kräts" ja vihollisen vaatteet hajoaa ja sullon noin 1 sekunti aikaa painaa L1.. tai muuten toisen soul gauge on taas keltasena.

hakkaatte vaan niin kauan että se menee "rikki" se soul gauge.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Critical Finishin voi toki tehdä senkin jälkeen kun on saanut vastustajan armoria vahingoitettua. Jos vaatteista on jo irronnut palasia, niin pitää saada vastustaja horjahtamaan, kun mittari vilkkuu punaisena. Tämä tehdään siis pommittamalla vastustajan blokkia muutamalla iskulla. Samalla kun vastustajalta menee tasapaino, painaa kaikki neljä nappia alas ja homma on sillä selvä.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onko mitäään hajua koska alkaa sitä ladattavaa sisältöä tulemaan? Kiinnostaa kovasti saada lisää tavaraa character edittiin. Jotain kunnolloista, ei sitä surkeaa viiden kypärän settiä joka on jenkki storessa =P
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Ny on peliä pari tuntia takana ja jäi hyvät fiilikset. Vähän on sähellystä noiden nappien kanssa, helposti menee rämpyttelyksi. Sain jopa muutaman kerran tehtyä critical finishin. Onlineen en kehdannut vielä mennä, pitää odotella päivä tai kaksi vielä.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onko mitäään hajua koska alkaa sitä ladattavaa sisältöä tulemaan? Kiinnostaa kovasti saada lisää tavaraa character edittiin. Jotain kunnolloista, ei sitä surkeaa viiden kypärän settiä joka on jenkki storessa =P

Ei käsittääkseni ole tullut mitn virallista tietoa vielä.... Tuntuupi, että saadaan Euroopassa ootella vielä hetki... =)
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Katelin tuossa juuri kun pikkuveljeni pelaili netissä ja tuli tutun näköinen tyyppi sitä vastaan. Luigi ownasi Rambon :D

Haha, joo olen todella huono näissä peleissä :P Sai sentään aikaisemmin dalai lama turpaan rambolta. Ja luigi oli todella hieno :P
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Heh, ranked matseissa jatkuvasti vastaan tulevat Kilikit alkaa kyllä ärsyttämään. Ja jos se ei ole Kilik niin se on Mitsurugi tai Siegfried. Vaihtelu virkistäisi.

t. Yun-Seong ja Xianhua
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Haha, joo olen todella huono näissä peleissä :P Sai sentään aikaisemmin dalai lama turpaan rambolta. Ja luigi oli todella hieno :P

Se Luigi ei ole ihan ainut hahmo minkä se on tehnyt. Sillä on kaikki Mariot ja Wariot sun muut siellä. Sitten jos se ottaa joltain turpiin, niin löytyy aina uus hahmo tilalle. :D
Onko teillä tullut tässä lähiaikoina ongelmia tuon SoulCaliburin netin kanssa? Mulla se heittää väliillä semmosta erroria, että mun pitää sammuttaa tämä pleikka päästäkseni takaisin playstation nettiin. Myös noista tappeluista on tullut niistä palkeista riippumatta semmosia lagisia. Voitin just 3-0 semmosen 80 voitto% ukon, ja just ennen sitä you win lausahdusta tulee tyyliin connection to opponent lost.:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Se Luigi ei ole ihan ainut hahmo minkä se on tehnyt. Sillä on kaikki Mariot ja Wariot sun muut siellä. Sitten jos se ottaa joltain turpiin, niin löytyy aina uus hahmo tilalle. :D
Onko teillä tullut tässä lähiaikoina ongelmia tuon SoulCaliburin netin kanssa? Mulla se heittää väliillä semmosta erroria, että mun pitää sammuttaa tämä pleikka päästäkseni takaisin playstation nettiin. Myös noista tappeluista on tullut niistä palkeista riippumatta semmosia lagisia. Voitin just 3-0 semmosen 80 voitto% ukon, ja just ennen sitä you win lausahdusta tulee tyyliin connection to opponent lost.:mad:

En peliä omista niin en pysty varmuudella sanomaan, mutta vaikuttaisi vain huonolta häviäjältä.
Eli jos on tappio tulossa niin lähdetään vain matsista ulos eikä statsit tallennu ?
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onko teillä tullut tässä lähiaikoina ongelmia tuon SoulCaliburin netin kanssa? Mulla se heittää väliillä semmosta erroria, että mun pitää sammuttaa tämä pleikka päästäkseni takaisin playstation nettiin. Myös noista tappeluista on tullut niistä palkeista riippumatta semmosia lagisia. Voitin just 3-0 semmosen 80 voitto% ukon, ja just ennen sitä you win lausahdusta tulee tyyliin connection to opponent lost.:mad:

Mullakin oli vähän aikaa sitten tuota ongelmaa, että kirjautu itsestään ulos, ja sitten piti sammuttaa peli ja kirjautua uudestaan. Tämä loppui kyllä minulla ihan itsestään ajan kanssa. En tiedä mikä sen aiheutti.

Ja ihmiset tekevät tahallaan tuota, että lähtevät pois juuri oikealla hetkellä (eli siis ennen tuota "you win"-lausahdusta). Kun lähtee juuri tuolloin, niin sinun ranking ei nouse, eikä häviäjän laske. Se on aika ikävää puuhaa, ja siksi itse en kyllä noita ranking-matseja enää pelaa, kun ne ovat tosiaan täynnä noita "katkaisijoita" ja Kilik-rämpyttäjiä. ;/
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Hyvä peli on kiva pelaa, kerran olen netissä pelannut, mutta lagi aivan kamala :< . Tää on just näitä missä vastaan tulee jotain aasia/USA kavereita jotka pwn sut koska vaan lagaa ihan pirusti. Pitää saaha suomalaista peliseuraa :D
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Ei jaksais vähempää kiinnostaa kurnuttaa / tulla kurnutetuksi joltain satunnaiselta jampalta. Kyllä pitää olla lyöntietäisyydeltä vastustajasta niin ruudulla kuin ruudun takana.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Itsekkin olen nauttinut kovasti vaikken olekkaan aiempia sarjan pelejä edes koittanut, enemmänkin Tekken-miehiä.:p
Nettipeliin en ole pahemmin koskenu ku tulee niitä Maxi/Kilik-urpoja ja hakkaa kahta samaa nappia koko matsin ajan ni se into on vähän lopahtanu, ennemminkin ihan PSN kavereiden kanssa pelailen.. ...siis sen yhden ainoan kellä on SC mun listalla.. xD

Jumittaa tornis ny kerrokset 50-52, ei sentää tartte hiki hatus koittaa aarteita ku honoreilla sain avattua kaikki kamat. :p
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Mitä mieltä olette, kannattaako odotella rauhassa uutta Tekkeniä tämän ostamisen sijasta? Minulla ei ainakaan tässä pelissä viehätä erikoisesti muu kuin Darth Vader :D Onkos hän muuten edes kovin erikoinen pelattava ja onko liikekurrikula muutenkaan kovin iso yhtä hahmoa kohti tässä pelissä?
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

No jos ei viehätä niin eihän sitä kannata ostaa. Tekken 6 on pakko-ostos mutta mukava hakata kättä pidemmälläkin välillä.
 
Ylös Bottom