Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S-jogurtti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen illalla aloin taasen pelaamaan - olen tainnut aina aikaisemmin kallistua johonkin arcade/survivor -osastolle, koska en ainakan muista pelanneeni Mission-modea aikasemmin. Laitoinpa sitten arcade-tikun kiinni ja meinasi mennä illalla pitkään. Mission-modessahan avataan peliin kaikkea uutta (asuja jne.). Itse mission-mode etenee pikkuhiljaa ostelemalla kuvia/keräilykortteja, jotka sitten aukovat mission-moden uusia taisteluita.

Taisipa eilen olla eka kerta, kun jaksoin KUNNOLLA opetella useammalla hahmolla kunnollisia liikesarjoja. Jotenkin peli on ennenkin tuntunut hienolta, mutten ole jaksanut perehtyä siihen tarpeeksi. Kannattaa siis kokeilla tai pelata vielä kerran uudelleen.

-=Pacdam=-

Mission Mode on luultavasti mielenkiintoisin pelimuoto, mitä olen mätkintäpelissä koskaan nähnyt/kokeillut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Mission Mode on luultavasti mielenkiintoisin pelimuoto, mitä olen mätkintäpelissä koskaan nähnyt/kokeillut.

100% samaa mieltä. DOA2:ssa (LE) on sama idea, mutta siinä ei ole niin selvää, mikä omista tekemisistäsi vaikuttaa mihinkin. Soul Caliburissa tietää tasan tarkkaan, että "voittorahoilla" saa ostettua taidetta ja siten auki uusia juttuja pelin joka osa-alueelta. Lisäksi eteneminen on nopeaa, eikä tyyliin "Pelaa koko peli läpi Extreme Hard modessa 2 kertaa täysillä sielun ja ruumiin voimilla" saadaksesi Liu Lau Luulle uudet, kukkakuvioidut kalsarit.

-=Pacdam=-

Paras pelimoodi tappelupelissä ikinä on minun mielestäni kyllä Street Fighter EX plus Alphan ja EX 2:n expert practice -mode, jossa täytyy tehdä tietynlaisia komboja ja sillä tavalla saa avattua hahmoja ja minipelejä. Noita tehtäviä tulee tahkottua vielä vuosienkin päästä ja tunne on aika voittaja kun viimein saa jonkun menemään läpi. Vielä on muutama tekemättä. Jossain vaiheessa nekin menee vielä, se on varma :).

Ylös Bottom