Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Reaver 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

maagiset

KonsoliFIN Alumni
Eli ne jotka on peliä pelanneet niin ei kun mielipiteitä tänne. Kiinnostaa nimittäin kovasti toi peli.

asiasta ehkä hieman seinään :) , mutta meneppäs www.edome.net ja lataa demo ( saa pientä esimakua pelistä )

Mutta mielipide , ainakin minusta peli on todella hyvä varsinkin
kun olen itse ko. sarjan fani.. bugeja löytyy ainakin omasta
jenkki versiosta paljon :( , mutta PAL versiosta en tiedä..

Mitenkäs pitkä kyseinen peli on?
Nyt on nimittäin valinta edessä: Soul Reaver 2 vai Devil May Cry.

edit: Ei tarvitse vastata, selvisi jo, 12-16 tuntia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
osta molemmat...täytyy sanoa että sarjan fanina olen odottanut tätä peliä soul reaver 1 läpipeluun jälkeen kuin kuuta nousevaa...soul reaver 1 loppu ei ollut kovin reilu vaan se lähinnä pakottaa ostamaan kakkosen...soul reaver peleissä on ihan omanlaisensa tunnelma mitä ei ole missään muussa pelisarjassa, sarjan juoni on mielestäni parasta mitä pelialalla on nähty ja ääninäyttelijät parempia kuin missään muussa pelissä...jos et ole pelannut aiempia osia siis soul reaveria tai blood omenia niin voit olla aika pihalla pelin juonen kanssa mutta kyllä kuviot varmaan selviää ajan myötä...nyt on odotuksen alla blood omen 2 joka näyttää todella hyvältä...

juu , tuo Blood Omen 2 näyttää todella hyvältä.Harmi ettei se
ehtinyt tämän vuoden julkaisuihin niin kuin sen aluksi piti...

ja sitten tarvinee odottaa vain että Soul Reaver 3 jatkaa siitä
mihin kakkonen jäi :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
osta molemmat...täytyy sanoa että sarjan fanina olen odottanut tätä peliä soul reaver 1 läpipeluun jälkeen kuin kuuta nousevaa...soul reaver 1 loppu ei ollut kovin reilu vaan se lähinnä pakottaa ostamaan kakkosen...soul reaver peleissä on ihan omanlaisensa tunnelma mitä ei ole missään muussa pelisarjassa, sarjan juoni on mielestäni parasta mitä pelialalla on nähty ja ääninäyttelijät parempia kuin missään muussa pelissä...jos et ole pelannut aiempia osia siis soul reaveria tai blood omenia niin voit olla aika pihalla pelin juonen kanssa mutta kyllä kuviot varmaan selviää ajan myötä...nyt on odotuksen alla blood omen 2 joka näyttää todella hyvältä...

Ei oikein jaksais ostaa ykköstä niin olisinko mä tossa kakkosessa sitten ihan liian pihalla ettei juonesta tajuais oikeastaan mitään? Eli kannattaako ostaa, jos ei ole ekaa osaa pelannut?

Tottakai pelistä saa enemmän irti jos on pelannut kaikki aikasemmat osat läpi, mutta ellei ole, niin pelistä löytyy kyllä kattavat aikajanat ja stoorit siitä, että miten tähän on tultu. Nämä asiat on hyvä tietää, sillä dialogeissa sivuutetaan hahmoja ja tapahtumia aikaisemmista osista hyvinkin paljon. Kyllä perehtymättömänkin kannattaa tämä hankkia, mikäli viitsii käyttää puoli tuntia stoorin lukemiseen kunnolla, monet eivät jaksa ja sitten valittavat, että kun on niin sekavaa ja kaikki on niin vaikeaa. :D

Itselläni on tuosta SoulReaveristä toi Pc-Versio ja voin sanoo sen että se on paljon huonompi pc:llä kuin ps2:lla. Kontrollit on p**seestä. On vähän TombRaideri mainen toi Souli muttei ei niin paljon, mutta itse kyllä pidän pelistä

tässä pelissä on kyllä hyvin hoidettu asiat uusien pelaajien kohdalla ja niitä extroja on muutenkin hauska käydä läpi...vois tulla muihin peleihin myös noita extroja...

Ainiin! Ekstroihin on sisällytetty ensimmäisen Soul Reaverin alkuintro, joka muuten on allekirjoittaneen mielestä upein tähän mennessä peleissä nähty. DVD-tason kuvanlaadulla vieläpä.

Pakko-ostoshan se oli sarjaa jo ensimäisestä Blood Omenista seuranneelle, etenkin kun viimeistään Soul Reaveria pelatessa huomasi peli-illan hieman venyneen kun aamuaurinko alkoi häikäistä ikävästi ikkunasta... :p

Hyvä peli, oikeastaan juuri sellainen kuin odotinkin. Mutta mutta... pakko antaa kritiikkiä siitä että ykkösestä tuttu vapauden tuntu, joka syntyi muunmuassa ylimääräisten tutkittavien paikkojen avulla loistaa poissaolollaan... :( Tuosta saattaa myös johtua se että peli ainakin tuntui lyhyemmältä kuin edellinen osansa?! Ja juoni jää taas mukavasti "auki", onneksi kolmososa on jo varmistettu... ;) ja sittenhän on tietysti tulossa Kainin seikkailuun jatkoa, mitä ainakin allekirjoittanut odottaa kuin kuuta nousevaa...

Mukavaa ajanvietettä peli oli. Huonon Englannintaitoni ansiosta juoni meni vähän ohi *prkl*.
Peli loppui tavallaan kesken, eli en odottanut pelin loppuvan vielä siinä vaiheessa. Razielihan oli "kuolematon" siinä lopputaistelussa.

Musiikki oli ykköstä vaisumpaa. En löytänyt pelistä yhtään tajunnan räjäyttävää melodiaa.

En viitsinyt uutta topiccia aloittaa...niin ajattelin laittaa tähän onglemani.mitä siinä kuuluu tehdä kun on savettanut pelin ja mennyt sinne portille missä on se vipu?olen kääntänyt vipua mutta mitään ei tapahdu.

JOS määrittelisit hieman tarkemmin, missäpäin peliä kyseinen ongelmakohta sijaitsee, voisit EHKÄ saada enemmänkin apuja (ja nopeammin).

Kyseessä lienee portti, joka johtaa sinne kylään, missäpäin Janos aikoinaan asusteli.
Mikäli nyt et ole ratkaisua jo keksinyt, niin yritäpäs pitää vipua pohjassa pidemmän aikaa (ts. kunnes portti on kokonaan ylhäällä ja myös pysyy siellä).

Näin Soul Reaver 2:sen jälkitunnelmissa olo on kovin haikea, kun Razielia ei taas vähän aikaan näe. Onneksi Blood Omen 2 on tulossa lähiaikoina, eikös sen ensi keväällä pitäisi ainakin Ameriikassa ilmestyä?

Soul Reaver 3 on kuulemma varma juttu ainakin www.nosgoth.netin boardien mukaan, mutta en löydä virallista ilmoitusta mistään, tietääkö joku mistä se näkyy?

Ja pian voikin pitää kunnon pelisession aloittamalla Blood Omeneilla, ja jatkamalla Soul Reavereilla.

täytyy sanoa kyllä että soul reaver 1 iski aikoinaan paljon paremmin meinaa odotin aika paljon enemmän tältä jatko-osalta ja tähän asti on tuntunut siltä kuin ei olis mitään etsittäviä salaisuuksia niinku oli ykkösessä tai yleensäkään minkäänlaista vapaudentunnetta vaan on niinku yks tie miltä ei voi edes eksyä...en ole tosin vielä mennyt peliä läpi joten asiahan voi vielä muuttua...

Hieman "myöhässä" mutta muhun tämä peli kyllä iski eli kannattaa hankkia jos pitää peleistä, jossa tarinassa on syvyyttä. Tämä oli eka peli Legacy of Kain sarjasta jota pelasin joten oli vähän pihalla välillä jostain jutuista...

Itse aloitin Legacy Of Kain-sarjan Soul Reaveristä jonka innoittamana etsin käsiini Blood Omenin (PC:lle, tahtoo PSX-version, myykää mulle...)

RTFman: Ekaa Soul Reaveria löytyy sekä PC:lle, PSX:lle että DC:lle alennushyllystä helposti, kannattaa napata mukaan.

Ylös Bottom