Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Reaver 3 (hype)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ghegs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan monster
Parempihan se taistelusysteemi BO2:ssa oli kun SR2:ssa?!

Lukuunottamatta Kainin tankkimaista kääntymistä ja peruuttamista, taistelusysteemi kyllä toimii paremmin, mutta BO2 keskittyi mielestäni liikaa taisteluun, siinä missä etenkin ensimmäisessä SR:ssä oli enemmän kiinnostavan ympäristön tutkimista ja ovelien puzzlejen ratkomista. SR2:ssa vaeltelu oli jo jäänyt vähemmälle eikä muualle kuin pelin määräämään kohteeseen oikeastaan pystynyt menemäänkään, kun kaikki muut reitit oli kätevästi suljettu. Vrt. SR:in ihmisten kaupunki jonne ei ole edes pakko mennä ellei halua muutamaa bonustavaraa.

Totta puhut... IGN:llä on previkka tulevasta Defiancesta. Amy Hennig sanoo mm. että taistelusysteemi on uusittu kokonaan, samoin kuin kamera, joka nyt on saman tyyppinen kuin esim Icossa... Muutenkin peliä on jutun mukaan viety poispäin teatterityyppisestä juonenkuljetuksesta ja siirrytty toimintaelokuvamaisempaan tyyliin (hyvä vai huono juttu, jää nähtäväksi... itse ainakin pidin vanhasta?) Kiva nähdä mitä kaikkea voi "vanhalla" Kainilla tehdä, jutun mukaan häntä ei ole heikennetty siksi että on pelattava hahmo... :D

PAL julkaisu lykätty

Elikkä taas potkitaan eurooppalaisia arkaan kohtaan... Defiancen julkaisu on lykätty 28.11.2003 => HELMIKUUN 6. 2004?! Hienoa toimintaa, ei tota paljon vielä ootettukkaan... :mad:

Peliplaneettakin uutisoi aiheesta: "Eidos Interactive kertoo Legacy of Kain: Defiancen PS2- ja Xbox-versioiden ilmestyvän kauppoihin perjantaina. Hieman yllättäen pelien eurojulkaisuajankohdaksi kerrotaan helmikuu 2004."

Hienoa asiassa on se, että jenkit pelaavat tuota jo TÄNÄÄN. Tarkoittaa käytännössä sitä, ettei voi käydä lukemassa mitään peliin liittyviä foorumeita, jos haluaa välttyä spoilereilta. Johtuneeko siitä sitten ettei esim. saksalaiset ja ranskalaiset halua puhua enklantia, vaan vaativat käännetyn version. Oli miten oli, vihaksi pistää... :mad:

Minä hommasin ton jenkeistä ja tuli silmät verillä vedettyä läpi viikonloppuna, kesti noin 15h. Oli kyllä loistava peli varsinkin sarjan faneille, kamera tuntuu aluksi karmealta, mutta siihen tottuu, liikkumisessa se ei ole paras mahdollinen, mutta taisteluissa se on hyvä. Tämä on niitä pelejä, jossa pelillisiä puutteita antaa mielellään anteeksi loistavan tarinan ja tunnelman takia anteeksi, vaikka tämä on silläkin osa-alueella harpannut eteenpäin

ps. mulla olis tää myynnissä:)

Niinhän noi tuolla voorumeilla hehkuttaa et ois hyvä peli... Ostaisin sen sulta pois samantien jos toimis mun pleikkarissa, modaamaan en rupea tuon takia... No ei tässä oo enää kun puol toista kuukautta odotusta jäljellä (lähettää kiitoksensa saksalaisille, ranskalaisille ja muille englantia puhumattomille)!

Ylös Bottom