Kehittäjä: SCE Japan Studio, Marvelous AQL
Julkaisija: Sony Computer Entertainment
Julkaisupäivä: 1.5.2013
Lajityyppi: toimintaroolipeli
Pelimuodot: yksinpeli, moninpeli
Alusta: PlayStation Vita
Ikäraja PEGI: 18
Mediatyyppi: Lataa, PS Vita -kortti
Keiji Inafunen (yksi Mega Manin suunnittelijoista) uusin peli julkaistaan toukokuussa Euroopassa yksinoikeudella PS Vitalle. Jokainen pelihahmo on velho ja perinteisen "manan" sijasta taikoihin käytetään uhrauksia. Omaa manaajaa voi kehittää ropetyylisesti joko tankiksi, lähitaistelijaksi tai perinteisemmäksi taikoja ampuvaksi maagiksi.
Ennakotilaajille on luvassa muutamia etuja:
Traileri:
[video=youtube;UFc4qyY6Jig]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UFc4qyY6Jig[/video]
Inafunen haastattelu, jossa hän kertoo pelin uhrauksista:
[video=youtube;bCnzz65kuqo]http://www.youtube.com/watch?v=bCnzz65kuqo[/video]
Japanin Storessa pelistä on julkaistu demo, josta löytyy englanninkielinen läpipeluuvideo:
[video=youtube;k1VBXGww5UE]http://www.youtube.com/watch?v=k1VBXGww5UE[/video]
Saa nähdä, miten moninpeli toimii satunnaisten pelaajien kanssa, kun toisiakin pelaajia voi joko pelastaa tai uhrata. Japanin demossa kerätyt tasot ja aukaistut ominaisuudet säilyvät kokoversioon asti, joten olisi kyllä hienoa saada demo Eurooppaankin. Vita tarvitsee tällaisia yksinoikeuspelejä.
Julkaisija: Sony Computer Entertainment
Julkaisupäivä: 1.5.2013
Lajityyppi: toimintaroolipeli
Pelimuodot: yksinpeli, moninpeli
Alusta: PlayStation Vita
Ikäraja PEGI: 18
Mediatyyppi: Lataa, PS Vita -kortti
Keiji Inafunen (yksi Mega Manin suunnittelijoista) uusin peli julkaistaan toukokuussa Euroopassa yksinoikeudella PS Vitalle. Jokainen pelihahmo on velho ja perinteisen "manan" sijasta taikoihin käytetään uhrauksia. Omaa manaajaa voi kehittää ropetyylisesti joko tankiksi, lähitaistelijaksi tai perinteisemmäksi taikoja ampuvaksi maagiksi.
Ennakotilaajille on luvassa muutamia etuja:
- Kaksi asustetta
- Kolme taikaesinettä
- Japaninkielinen ääninäyttely
What I wanted to illustrate in this game was a “reality blended into a fantasy world. ” The word “fantasy” normally points to a story that is fictitious; however, with Soul Sacrifice I wanted to illustrate a “reality” within a fantasy that wasn’t sugar-coated. It’s not about focusing on the strange, but to flip the commonly held concept of what a fantasy theme should be with the concept of “reality.”
Cruelty is a reality in our world, and we have to make sacrifices and pay costs on a daily basis. I wanted to blend this “reality” theme into a fantasy world, one filled with magic, and create a new type of gaming experience that relied on the player making sacrifices in order to obtain great power.
There is a “dark pleasure” lying in between fiction and reality that none of us knew was there. If you simply think of it as a “dark fantasy,” then your expectations will be betrayed – but in a good way. Please look forward to Soul Sacrifice. It will be a game that players around the world will surely enjoy.
–Keiji Inafune, Comcept
Traileri:
[video=youtube;UFc4qyY6Jig]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UFc4qyY6Jig[/video]
Inafunen haastattelu, jossa hän kertoo pelin uhrauksista:
[video=youtube;bCnzz65kuqo]http://www.youtube.com/watch?v=bCnzz65kuqo[/video]
Japanin Storessa pelistä on julkaistu demo, josta löytyy englanninkielinen läpipeluuvideo:
[video=youtube;k1VBXGww5UE]http://www.youtube.com/watch?v=k1VBXGww5UE[/video]
Saa nähdä, miten moninpeli toimii satunnaisten pelaajien kanssa, kun toisiakin pelaajia voi joko pelastaa tai uhrata. Japanin demossa kerätyt tasot ja aukaistut ominaisuudet säilyvät kokoversioon asti, joten olisi kyllä hienoa saada demo Eurooppaankin. Vita tarvitsee tällaisia yksinoikeuspelejä.