Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sp+50?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
CubeFin:

Lisäksi yhtiö ilmoitti kampanjasta, jossa 400.000 ensimmäistä Game Boy Advance SP -taskukonsolin ostajaa saavat käyttöönsä 50 euron alennuskupongin, jota voi käyttää Nintendon tuotteita ostettaessa.

Onko tuo voimassa myös Suomessa? Ja jos on, niin onko joka puolella Suomea? Ja jos on, niin onko kaikissa liikkeissä ympäri Suomea?

Tarkennetään hieman:

The first 400,000 Game Boy Advance SP to be sold include a '50 euros discount' voucher for NINTENDO GAMECUBE.

Eli Gamecubea ostettaessa saataisiin pieni alennus. Kai noita alennuskupongin sisältäviä SP:tä Suomeenkin saapuu, 400.000 kun ei ole mikään pieni erä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gnmn
Tarkennetään hieman:

Eli Gamecubea ostettaessa saataisiin pieni alennus. Kai noita alennuskupongin sisältäviä SP:tä Suomeenkin saapuu, 400.000 kun ei ole mikään pieni erä.

Tilasin oman GBA SP:n konsolinetistä jo aikaa sitten ja nyt kuulin tuosta alennuksesta. Lähetin sähköpostia konsolinettiin ja kysyin tuleeko se Suomeenkin se 50 euron alennus ja sieltä vastattiin, että ei tule Suomeen. Muualle Eurooppaan kylläkin. Maahantuojat kun ei ole mitään ilmoittanut. Johan on taas perseestä!!! :mad:

Nyt se on virallista! Nintendo-Fi.Com on juuri saanut tiedon, että kohuttu alennuskampanja tulee toteutumaan myös meillä Suomessa! Kampanja alkaa GameBoy Advance SP:n lanseerauspäivänä 28.3. ja jatkuu 31.5.2003 saakka. GBA SP:n pakkaus sisältää 50 euron arvoisen voucherin, joka oikeuttaa hyvitykseen kuluttajan ostaessa Nintendo GameCube-keskusyksikön tarjousaikana. Nyt on siis AINUTKERTAINEN TILAISUUS hankkia molemmat Nintendon uuden sukupolven huippukonsolit todella edullisesti!
(HUOM! Hyvityksen hoitaa AMO Oy jälkikäteen ostajan tilille. Lisätietoja pian.)

Muistan jostain lukeneeni että tuota kuponkia ei voi käyttää Metroid Pakin ostamiseen, pettääkö muistini vai onko käytäntö voimassa vain Englannissa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Muistan jostain lukeneeni että tuota kuponkia ei voi käyttää Metroid Pakin ostamiseen, pettääkö muistini vai onko käytäntö voimassa vain Englannissa?

GBA SP:n pakkaus sisältää 50 euron arvoisen kupongin, joka oikeuttaa hyvitykseen kuluttajan ostettua Nintendo GameCuben keskusyksikön tai Nintendo GameCube keskusyksikkö + peli paketin tarjousaikana. Kampanja alkaa Game Boy Advance SP:n lanseerauspäivänä 28.3.2003 ja jatkuu 31.5.2003 asti.

Tätä oli AMO:lla sanottavana...

:o

Tuo on todella törkeää meitä cuben jo aikaisemmin hankkineita kohtaan. Itse hain oman kuutioni heti julkaisupäivänä, kuten myös SP tulee tulemaan.

Tuntuu väärältä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Tuo on todella törkeää meitä cuben jo aikaisemmin hankkineita kohtaan. Itse hain oman kuutioni heti julkaisupäivänä, kuten myös SP tulee tulemaan.

Tuntuu väärältä.

No huhhuh, ilmaisesta tarjouksesta valitetaan. Myy tuo lappu vaikka jollekin, joka aikoo ostaa Cuben.

Huh huu, en taida kummiskaan tuota SP:tä ostaa, joten etu taitaa jäädä käyttämättä vaikka GC kiikarissa onkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Huh huu, en taida kummiskaan tuota SP:tä ostaa, joten etu taitaa jäädä käyttämättä vaikka GC kiikarissa onkin.

Osta se lappu joltakin. Joku Cuben omistaja voisi olla innoissaan jos saisi 40 euroa rahaa siitä;)

Justiinsa joo. Nyt en puhu siitä että meitä Cuben ostajia kusetettiin.

Kyllähän tuon voi myydä jollekin joka GC:n aikoo hankkia, mutta, minun kupongissani on ne edut kirjoitettu ruotsiksi ja tanskaksi. Tuskin kukaan haluaa ostaa alennuskuponkia GC:n ostoon joka oikeuttaa antamaan 450 ruotsin kruunua alennusta.

Pystyisikö AMO jotenkin tätä vaihtamaan ihan "suomalaiseksi"?

No, täytynee kysyä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73

On tosi törkeää joo. Ei hintoja saisi ikinä laskea, eikä mitään tarjouksia pistää liikkeelle, koska muuten joku voi saada halvemmalla kuin minä. Ostin itse oman Gamecubeni juuri ennen viimeistä hinnanalennusta eikä lopulta paljon harmita. Loistava kone.

Lisäksi ainakin Turussa Itäharjun Prismassa oli ihan suomalaisilla lapuilla varustettuja tarjouskoneita. Muualla en ole paketteja käpistellyt, koska itse päädyin puolet halvempaan GBA + Afterburner-pakettiin pihin luonteeni ja jättimäisten käsieni vuoksi.

Ylös Bottom