Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Space Invaders Extreme!

Justin Bailey

New Member
Nonniin, onkos kukaan muu hankkinut vielä tätä:

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-49-en-15-space+invaders+extreme-70-2fts.html

Ei todellakaan mikään perus-update väsyneeseen pelisarjaan, vaan käytännössä aivan uus peli, vaikka säilyttääkin muutamia klassisia elementtejä (ja kerrankin ne mitkä on oikeasti mielenkiintoisia). Pelimekaniikka on toteutettu todella hyvin, high scoren maksimointiin on monta reittiä, risk & reward-balanssi on saatu todella hyvin kohdalleen. Audiovisuaalinen puoli ansaitsee myös erityismaininnan! SIE:n voi importtaa huoletta, sillä menujen otsikot on englanniksi, kuten myös kaikki in-game tekstit. Omaan makuun yks parhaista DS peleistä, ja sen pitäis jo kertoa aika paljon. Don't miss!

Tässä tuorein high score:

Default Stock
Ranking
4-A
5,134,550

Laittakaa paremmaks, niin saadaan homma käyntiin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Tulipa tuotakin tekelettä testattua. Aluksi SIE oli mainiolta vaikuttava peli mutta hommaan kyllästyi parinkymmenen minuutin jälkeen todella pahasti. Jos tykkää hakata tulitusnappeja ja pitää muka tyylikkäästä ulkoasusta niin mikäs siinä...
 
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Ehdottomasti DS:än parhaita pelejä!

Se mikä pelissä yllätti, oli vaikeus. Jos haluaa vähänkin isompia pisteitä, niin pelaajan täytyy olla todella tarkka: chainien ylläpidossa pitää olla nopea, mutta samalla pitäisi nappailla invader-laumasta niitä tiettyjä ja tietynvärisiä invadereitä, jotta saa power-uppeja ja bonus-pisteitä. Ja erilaisia invadereitä on paljon, ihan perus-vasemmalta-oikealle-ja-alas-aluksista teleporttaileviin aluksiin ja kylmää hikeä tuottaviin kamikaze-aluksiin.
Myös ne pienet spesiaalitasot, joihin pääsee ampumalla punaisia tai vilkkuvia ufoja, ovat mukavan Wario Ware-maisia. Pomotaistelutkin ovat yllättävän nokkelia, joissa henki menee yleensä heti, ellei oikeasti ole tarkkana.

Se, mikä ei yllättänyt, oli miten hyvältä peli näyttää ja varsinkin kuulostaa. Zuntatan musiikin ovat todella tarttuvia ja kuten REZissä, ampumisen ja kaiken muunkin äänet sulautuvat mahtavasti pelin musiikkiin. Yksi harvoista peleistä, joiden soundtrack oli pakko pistää tilaukseen.

Ja tosiaan, japaninkielentaitoa peliin ei tarvitse, mutta olisin sitä mieltä, että välissä se avuksi tulisi, jotta pääsisi lukemaan ohjekirjan. Pelissä kun on paljon erilaisia pikkujuttuja, minulla meni esimerkiksi aika pitkä tovi ennenkuin huomasin, että R- tai L-nappia pohjassa pitämällä voi säästää saamaansa power-up-asetta. Mutta, tälläiset jutut löytää tosin ihan vain pelaamalla ja lukemalla foorumeita, kait.

Oletko muuten Bailey päässyt kokeilemaan moninpeliä? Olen pari kertaa koittanut ihan netin kautta pelata, mutta olen kaiketi kokeillut silloin kun Japanissa nukutaan, koska yhtäkään peliä ei ole vielä löytynyt.
 
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Oletko muuten Bailey päässyt kokeilemaan moninpeliä? Olen pari kertaa koittanut ihan netin kautta pelata, mutta olen kaiketi kokeillut silloin kun Japanissa nukutaan, koska yhtäkään peliä ei ole vielä löytynyt.

Enpä oo vielä kokeillut moninpeliä, yksinpeliäkään en oo yksinkertasesti ehtinyt tahkoamaan lähipäivinä...harmi. Mutta mutta, suosittelen ehdottomasti muidenkin kiinnittämään huomionsa tähän, erinomaista matskua kaikin puolin, ja jos ymmärtää vähääkään tämän tyylisistä peleistä, niin zoom-joken mainitsemasta kyllästymisestä ei todellakaan tarvitse huolehtia :p koukutus on samaa kastia Zoo Keeperin ja Meteoksen kanssa.

sleepy, laitahan paremmaks Ranking modessa, niin saadaan kisa pystyyn, tällä viikolla pitäis olla taas aikaa pelailla :)

Tässä GAF:n kommentteja:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=247314&highlight=space+invaders+extreme

Aika pitkälti samoilla linjoilla otsikon kanssa...

Täältä NTSC-UK:n kommentit:

http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=84515
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Tämä taitaa olla niitä pelejä josta joko tykkää tai ei. Aikoinaan Rez kolahti todella kovaa ja odotin tämän pelin tarjoavan samanlaisen mahtavan kokemuksen mutta pettymyksen puolelle mentiin. Geometry Wars tarjosi mielestäni paljon kovempaa "retro" menoa.

Musat on pelissä hyvät mutta grafiikka on mielestäni tyylitöntä tai jopa rumaa.

...Mutta maku asioita nämä ovat. Ostaja olkoon varovainen, kuten roomalaiset sanoivat.
 
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Tämä taitaa olla niitä pelejä josta joko tykkää tai ei. Aikoinaan Rez kolahti todella kovaa ja odotin tämän pelin tarjoavan samanlaisen mahtavan kokemuksen mutta pettymyksen puolelle mentiin. Geometry Wars tarjosi mielestäni paljon kovempaa "retro" menoa.

Musat on pelissä hyvät mutta grafiikka on mielestäni tyylitöntä tai jopa rumaa.

...Mutta maku asioita nämä ovat. Ostaja olkoon varovainen, kuten roomalaiset sanoivat.

Grafiikka ja musiikki on tietty pitkälti makuasioita (molemmat toimii mulle erinomaisesti), mutta itse pelin (pelimekaniikka) takia tästä useimmat on innoissaan, minä mukaanlukien - audiovisuaalinen puoli on vaan plussaa (tai miinusta).

Imo Geo Wars on erittäin jees, GW:G vielä parempi ja samaan perheeseen kuuluva Grid Wars 2 nousee omassa listassa jo iki-klassikkojen joukkoon.

SIE on tosiaan ihan eri genren high score-peli, toiminta painottuu selvästi enemmän taktiselle puolelle.
 
Vastaus: Space Invaders Extreme!

Tässä tuorein high score:

Default Stock
Ranking
4-A
5,134,550

Laittakaa paremmaks, niin saadaan homma käyntiin :)

Ensimmäisellä, nopealla yrittämällä meni yllättävän hyvin, kunnes kamikaze-invader hyökkäisi yllättäen :

Ranking
5-A
6,010,950
 
Ylös Bottom