Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SpiderMan: The Movie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Niin... olisiko tästä pelistä mittän infoa (kuvia,juttuja ja niin ed...) Tämä peli nimittäin "ilmestyi" minun hankintalistalleni!

Itse en ole ainakaan huomannut mitään, mutta enpä kyllä ole etsinytkään.. IGN Pocketissa taisi olla imuroitava elokuva pelin GBA-versiosta.

- Esa

Jep ja Euroopan julkaisunhan yhteydessä peli näillänäkymin ilmestyy joten ehkäpä myös GameCube-versiosta on piakkoin odotettavissa jonkinlaista mediaa.. syytä ainakin olisi.

- Esa

Kiitti! Aattelin tossa vain hommata ton pelin (myös) julkaisun yhdeydessä. Huomasin että Cubenhan juljaistaan samana päivänä kun SpiderMan: The Movie, siis se elokuva!

Saa nyt taasen nähdä millanen peli se oikein on, yleensä elokuvapohjaiset pelit on perseestä(mutta Goldeneye rulz). Kovan luokan marvelistina peli kyllä kiinnosti jo heti kun kuulin siitä, mutta pitää varoa etten vahingossa osta todellista skeidaa.
No joo mutta Marvel r0x0r...
Elokuvan menen kyllä taatusti katsomaan, onhan ohjaajana itse Xena-sarjasta tuttu herra Raimi.
Jos peli saa yli 50% arvosteluissaan yli 9, niin rahanmenoa tulee taas:(
Jotenkin alkaa tuntua että GameCubelle tulee liikaa hyviä pelejä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Saa nyt taasen nähdä millanen peli se oikein on, yleensä elokuvapohjaiset pelit on perseestä(mutta Goldeneye rulz). Kovan luokan marvelistina peli kyllä kiinnosti jo heti kun kuulin siitä, mutta pitää varoa etten vahingossa osta todellista skeidaa.

Peli ilmeisesti tulee muistuttamaan aikalailla PSOnen Spider-Mania, joka ainakin minusta oli todella viihdyttävä (mutta aika lyhyt) paketti. Jos tämä on yhtä hyvä, niin varma ostos.

SpiderMan

Kyllä minä ton pelin ainakin ostan! Pidin nimittäin hyvin paljon DC:n Spider-Man pelistä (joka oli suora käännös PSone:n pelistä)! Olen muutenkin Spider-Man fani joten rahat tiskiin ja peli pakettiin mukaan!

minulla on 4 tai 5 elokuvaa ja 8 rutukaappausta

ilmestyi myös minun listalle kun ilmestyy saan sen luultavasti joululahjaksi niinkuin varmaan koko kuution laitaa palautetta niin katsotaan miten saadaan sun koneelle niitä kans kun en muista osotteita:D

Re: minulla on 4 tai 5 elokuvaa ja 8 rutukaappausta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ali88
laitaa palautetta niin katsotaan miten saadaan sun koneelle niitä kans kun en muista osotteita:D
Kiitti, mutta en tarvitse enää noita videoita enkä kuvia... olen nähnyt niitä jo suhkot paljon... eipä tässä ole enää kauaa kun saan ton Spidermanin (15 päivää :) )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
outo sinänsä että liikkuvaa kuvaa olen tähän mennessä löytänyt lähinnä vain PS2 versiosta.
PS2 versio on sama (voin olla väärässä), grafiikka on GCubella parempaa mutta eipä näissä taida paljon eroa olla (kun vidoita tai kuvia katselee).

Tietoni ei tainnut pitää paikkaansa... no kummiskin. Joko joku on pelin ostanut. Minä ostan pelin sitten elokuvan jälkeen, eli vähän yli viikon päästä... Kommenttia pelistä!

Ostin sen pikminin kanssa samaan aikaan, toistaiseksi mukavaa mättöä. Kaunis grafiikka, yksinkertainen lineaarinen juoni. En tosin ole vielä pitkällä.. Evil deadista tuttu näyttelijä heittää läppää training-osiossa, joka plussaa :D

Copy&Paste edellisestä viestistä :)

Ihan positiivinen yllätys oli tuokin peli , ihan keskinkertaista parempi seikkailu/toimintapeli. Muutamat ongelmat kameran kanssa välillä ärsyttävät mutta muuten ei pahempia ongelmia ole viellä tullut vastaan, framerate tippuu harvemmin mutta tätäkin on tapahtunut pari kertaa. Mutta jos nopeasti näin muutaman tunnin perusteella arvioisin niin arvosana olisi noin 8-

Vaikeus tasoksi kannattaa valita heti Super Hero niin peli ei ainakaan päivässä ole läpi :D

Ylös Bottom