Vaikka pari kuukautta sitten sanoin, että en enää splatfestia pelaa niin olen kuitenkin jokaiseen osallistunut tuon viestin jälkeen eli jotain maagista tässä pelissä on.
Switch näyttää, että peliä on pelattu 85 tuntia tai enemmän, mutta se on hyvin pienestä kiinni, että tuo kilahtaa 90 tuntiin.
Tietenkään koko aikaa ei ole moninpelissä vietetty vaan esim sen rytmipelin parissa on mennyt reippaasti yli 10 tuntia. Silti tämä saattaa olla eniten pelaamani online räiskintä ja aivan 100% varmuudella ainoa jonka pariin on tullut palattua viikkojen paussin jälkeen.
Tänään oli hieno huomata, että halloween teemainen splatoween ei ollut vain nimessa vaan koko ulkoasu ihan aloitusruutua myöden on laitettu halloween teemaiseksi. Myös kentissä on haamuja ja hämähäkkejä lattioihin ja seiniin piirrettyinä.
Toivon, että jouluna olisi jotain samaa. Ehkä jtn vaatteita tulee, mutta se on varmaan turhaa haaveilua, että kenttiin tulisi myös lunta hieman. Se ainakin saisi käynnistämään pelin uudestaan.
Myös tuo octoling amiibo triple pack on ollut cdonissa varauksessa jo pari viikkoa. Onhan sillä hintaa 49.95e, mutta minä haluan oman octoling girlin hyllyyn. Ne muut ei pahemmin kiinnosta, mutta en jaksanut muualtakaan alkaa pelkkää yhtä hahmoa ostamaan kun pelkästään sekin tulisi maksamaan yli 20e posteineen.
Lisätään vielä sen verran, että pelin musiikki teki isomman vaikutuksen kuin uskoinkaan. Nyt alan viimein kuuntelemaan jotain muutakin kuin noita levyjä. Yhteensä melkein pari kuukautta tuli kuunneltua vain splatoon musaa enkä oikeasti tiedä, että kuuntelinko niitä lopulta sen takia, että musiikki oli niin hyvää vai sen takia, että siitä oli vaan muodostunut rutiini.
Hyvänä esimerkkinä mulla on puhelimessa samat alle 10 albumia edelleen jotka lisäsin sinne n. viisi vuotta sitten. Jos poistan tai lisään jotain niin se tuntuu väärältä, koska se playlist on muodostunut rutiiniksi joten sama on täysin mahdollista splatoonin soundtrackien kanssa.