Nyt on kaks edellistä päivää jatkettu alkoholin voimalla grindausta ja melkein kaikki on tehty super spicy tasolla ja endless buffetissa menty 60 kerrosta.
Edelleen mun mielipide on sama eli oikeaa sisältöä on todella vähän ja homma on sitä samaa grindausta ja peli vielä antaa rahaa ja materiaaleja niin kitsaasti, että vaikka sulla olis jo valmiiksi tiedossa mihin aseeseen keskityt ja mitkä gadgetit haluat päivittää niin silti tässä saa grindata ihan tosissaan.
Jos taas päätät vaan kokeilla eri juttuja ja käyttää niiden päivittämiseen resursseja niin onneksi olkoon, sä vähintään triplasit grindauksen määrän.
Mä olen kumpanakin päivänä pelannut aina illalla resident evil revelations 2:n raid moodia kun olen odotellut, että kaveri tulee linjoille ja siinä on koko progressio tehty paljon paremmin mitä tässä sillä hahmon taso nousee parin kentän välein, jatkuvasti löytyy uusia osia aseisiin joita voi myös yhdistellä jotta niistä saa tehokkaampia versioita ja pelaaminen tuntuu siltä, että sä oikeasti teet merkittävää edistymistä.
Ja tämä on vain sivumoodi pelissä joka muistaakseni alunperin ei edes ollut täysi 60e peli.
Splatoonissa kaikki on randomia ja esimerkkinä vain viiden tähden aseita voi päivittää yli 5 tasoa joten tarinan läpäisyn jälkeen kaikki muut on täysin turhia, mutta 90% saaduista aseista on just 1-4 tähden versioita.
Samoin saan jatkuvasti osia gadgetteihin joita en ole koskaan edes käyttänyt ja jos saat sellaisen osan joka sulla jo on niin siitä annetaan joku 50 raha kristallia.
Miksei niitä voi yhdistellä tehokkaamiksi versioiksi.
Sitten tarvitsen melkein joka osan päivitykseen punaisia jalokiviä joita saa enää tuurilla sillä kenttien läpäisystä nuo saa vain kerran jos niitä on palkintona.
Ilmeisesti siitä saa yhden tuollaisen kun menee auttamaan jotain toista pelaajaa, mutta noissakin on joku aikaraja joka täytyy odottaa jotta tuo bonus taas aktivoituu.
Jos haluan päivittää asetta seuraavat 10 tasoa niin se maksaa jo 200 000. Rahaa ei muutenkaan tule paljoa ja gadgetin osien päivittäminen maksaa myös 20 000 - 30 000 osasta riippuen ja siihen ne jalokivetkin päälle.
Mä en ole myöskään varma kuinka järkevää nykyisen aseen päivittäminen on eli paskalla tuurilla menee rahat haaskuun, mutta tuon kanssa on pärjätty ihan ok.
Kyseessä on siis blaster joka tekee muistaakseni n. 40 000 vahinkoa ja siinä on myös jäädytys ja ice breaker joka tekee tripla määrän vahinkoa jos vihollinen on jäätynyt.
Sitten mulla on splatelites joiden kanssa voi jatkuvasti liikkua ilman, että mun tarttee ampua mustetta maahan, kaks potshot turettia ja tether weil josta lähtee kolme laseria.
Siltikin alkaa välillä loppumaan aika kesken endless buffetissa ja kamojen vaihto sekä päivitys olis ihan julmetun grindauksen takana.
Peliä pelattu likemmäs 30 tuntia.