Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell 2: 7. tai 8. leveli

Chromium Alpha

New Member
Olen vaiheessa jossa tullaan juuri tallennuksen jälkeen viemäriputkesta ylös pimeälle ja vartioidulle alueelle. luukusta tullaan ylös jonkin lautasantennin takaa, niin ettei vartiotornissa kiertävä mies näe. paikan ympärillä on kahdessa rivissä maamiinoja, jotka voi ylittää varovasti hyppien, mutta valonheittimet ovat todella tehokkaita ja vartia huomaa aina. Vartiotornin ympärillä on kiivettävää verkkoaitaa, jonka avulla voi ylittää helposti miinakentän. Valonheittimet kuitenkin estävät senkin. Vartija on turhan kaukana ammuttavaksi turvallisesti. tarpeeksi lähelle ei pääse jos tahtoo pysyä varjoissa.
Lamppuja ei voi ampua rikki.
Periaatteessa tehtävä on vaikea mutta mahdollinen suorittaa ilman sen kummempia taktiikoita, mutta itse ei tunnu onnistuvat mitään kautta.:confused:

Tuo on ehkä pelin ärsyttävin kohta, itse pelasin tosin koko kampanjan kahdessa illassa läpi. Kun nouset viemäristä, mene heti taaksepäin, hiekkakentän vasempaan alanurkkaan jossa olet hyvin piilossa vartijalta. Juokse sitten tiukasti vasenta reunaa kohti verkkoaitausta, jossa on generaattoreita. Kiipeä verkkoaidan yli, ja tiirikoi ovi auki. (tästä eteenpäin selviätkin varmasti omin avuin)

Ylös Bottom