Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

Missäköhän päin maailmaa tää mun Splintteri oikein lymyää... 8 päivää odottanut tilausta Play-Asiasta.

Rewolt Fin sanoi:
Missäköhän päin maailmaa tää mun Splintteri oikein lymyää... 8 päivää odottanut tilausta Play-Asiasta.

Eipä sitä vielä parane huolestua, parin viikon jälkeen voipi jo ihmetellä.

ATomiH sanoi:
Eipä sitä vielä parane huolestua, parin viikon jälkeen voipi jo ihmetellä.

Niin... Mutta monelle on tullut jo jopa 5 päivässä tässä lähi aikoina. Siten niin vaan ihmettelen. Kaipa se laiva millä se tänne tulee, niin on uponnut. Samalla kummallisesti jonnekin hävinnyt todisteet pelin maksusta. No ehkei kuitenkaan...

Rewolt Fin sanoi:
Niin... Mutta monelle on tullut jo jopa 5 päivässä tässä lähi aikoina. Siten niin vaan ihmettelen. Kaipa se laiva millä se tänne tulee, niin on uponnut. Samalla kummallisesti jonnekin hävinnyt todisteet pelin maksusta. No ehkei kuitenkaan...

Omani postitettiin 20.10 ja tuli eilen. Sinulla postitus oli neljä päivää myöhemmin, joten voipi hyvinkin mennä ensi viikkoon ;)

Sori, ei pitäisi kääntää veistä odottavan haavassa :D

Rewolt Fin sanoi:

Itseäni lainaten: Nyt oli Gotlannin edustalla joku rahtilaiva uponnut! :mad: Varmasti juuri se laiva jossa se mun pelini on! :D

Rewolt Fin sanoi:
Itseäni lainaten: Nyt oli Gotlannin edustalla joku rahtilaiva uponnut! :mad: Varmasti juuri se laiva jossa se mun pelini on! :D

Jep, siin samas on varmasti sit mun play-asia tilaus, jonka tilasin viime viikon maanantaina :D

ATomiH sanoi:
Jep, siin samas on varmasti sit mun play-asia tilaus, jonka tilasin viime viikon maanantaina :D

Jep, jep...ja vaikka joku jaksaisi teidän prujunne snorklata meren pohjasta, niin Suomen posti hidastelee kuitenkin lumisateen takia :D

Jottei mene ihan OT:ksi, niin heitetään yksi kommentti pelistäkin. Jotenkin tuntuu, että vihollisten nappaaminen on epätarkempaa kuin vanhoissa Splintereissä. Vaikka kuinka olisi vihun takana, niin se nappausmenu ei vaan tunnu ilmestyvän. Juuri pelailin CT:a ja tuntui paljon jouhevammalta tuon suhteen.

Hieno peli. Ei ole oikeastaan näin hyvin uponnut SC, sitten ensimmäisen osan.
Homma toimi hienosti ja achievementtien toivossa tulee vielä vedettyä hardilla läpi ja kerättyä muutamat puuttumaan jääneet osat profiileihin.

Nettipeli on ihan ok, MUTTA...

Rupee pinna kiristyyn, kun joutuu toistakymmentä kertaa yrittämään ennen kuin pääsee semmoiseen porukkaan, jossa ei ensimmäisen minuutin jälkeen pistetä odotusta poikki ja päästään peliin saakka.

Ja sitten... Jos hosti sattuu olemaan häviäjän puolella, niin ihme ja kumma erä loppuu jossain vaiheessa hostin poistumiseen. Ja kaikki taidot ja vastaavat katoavat.

Voiko tässä yksinpelissä mennä spagaattiin seinien väliin tai mitenkään muutenkaan seinien väliin?

xlt sanoi:
Voiko tässä yksinpelissä mennä spagaattiin seinien väliin tai mitenkään muutenkaan seinien väliin?

Taitaa Sampalla painaa ikä jo sen verran, että ei moiseen enää veny. Itse ainakin ymmärsin, että nuo toimivat vain moninpelissä, eli en ainakaan itse onnistunut kun kokeilin.

nothing sanoi:
Taitaa Sampalla painaa ikä jo sen verran, että ei moiseen enää veny. Itse ainakin ymmärsin, että nuo toimivat vain moninpelissä, eli en ainakaan itse onnistunut kun kokeilin.

Kyllä Samppa vielä nivuset rusahtaen split jumppiin venyy, tosin paikkoja joissa tuota käyttäisi taitaa tosiaan olla aika vähän. Ainakin Shanghain pilvenpiirtäjän katolla sain Sampan puolivahingossa spagaattihyppyyn metallikontin ja seinän väliin.

Tää on ihan loistava peli! Kyllä kannatti odottaa, että tämä sieltä play-asiasta tuli. Olen nyt siinä laiva tehtävässä, eli sen ensimmäisen HQ tehtävän läpäisin juuri. Mutta huomenna taas lisää. :p

ZigZag sanoi:
Kyllä Samppa vielä nivuset rusahtaen split jumppiin venyy, tosin paikkoja joissa tuota käyttäisi taitaa tosiaan olla aika vähän. Ainakin Shanghain pilvenpiirtäjän katolla sain Sampan puolivahingossa spagaattihyppyyn metallikontin ja seinän väliin.

Juu ja ekassa kentässä on kans ainaki yks kohta...:)

Tietääkös kukaan miten niitä archivementsejä saa että on expert jossain kentässä...? pitääkö pelata ranked matsina vai? ite oon aika paljon voittanu ja en oo saanu mitään :O

Pelin ensimmäinen tehtävä oli sangen lupaava, ja tunnelma toi mieleen ensimmäisen Splinter Cellin. Sitä seuraavat jopit olivat kuitenkin varsin tylsiä, joten melkoiseksi puurtamiseksi meni touhu jälleen kerran. Läheltä liippasi, etten jättänyt koko peliä sikseen, mutta päätinpä kuitenkin pelata läpi. Loppu oli onneksi sen verran mainio, ettei varsinaisesti harmita. Kongo-tehtävälle on annettava pojot kotiin miehisestä toiminnasta. Suuremmat avautumiset voi lukea blogista.

Väänsin nopsaan kahdesta kentästä videonkin. Mitään varsinaisia spoilereita ei ole mukana. Se, joka bongaa videosta kissan, heittäkööt privaan ajankohdan ja nopein saakoon Live Arcaden UNO-peliin oikeuttavan koodin.

(Tarjous voimassa 24h, eikä koske Lloopea saati Marinkaisten terveellistä jukurttia.)

Viimeksi muokannut moderaattori:

No eipä siinä kovin kauaa mennyt. Koodi on siis mennyt jo ;)

mulla ois sellanen ongelma et tuo tökkii ihan helkatisti joissain mapeissa moninpelissä esim. terminuksessa.... onko muilla ollu samanlaisia ongelmia?

Yksipelidemoa kokeilemassa, ja ruudunpäivitys melko sheissea. Itse pelissäkin, vaiko ainoastaan demossa?

Ylös Bottom