Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

No niin. Tuli pelattua peli läpi. Oli kyllä kaunista katseltavaa aika ajoin ja ihan hyviä tehtäviäkin, mutta kyllä JBA tukikohtaan sijoittuneet tehtävät eivät olleet niin antoisia vaan enemmän itseäni rassasi kun sinne aina joutui.

Tipahtipas tämäkin peli postiluukusta juuri, piti playn 28e tarjouksella nyt sentään ostaa.
Ensimmäinen tehtävä vasta menossa.
Mutta mitenkäs tässä pelissä on moninpelin laita? Onko sillä pelaajia ja onko se mistään kotoisin? :confused:

Itse ainakin tykkäsin moninpelistä, mitä nyt tuli pelin julkaisu aikoihin sitä pikkasen hakattua. Mukavaa hiippailua niin ihmisiä kuin todella tehokkaita teköälyn ohjastamia vartijoita vastaan. Tämän hetkisistä pelaaja määristä en tiedä, mutta epäilen ettei niitä nyt ainakaan liikaa ole..

SPOILEREITA

On höylätty useampaan kertaan läpi. Mielenkiintoisinta oli se, kun tapoinkin pomoni, niin en saanutkaan silmäscanneria ja peli oli aloitettava alusta uudestaan.

No taas pelasin ja olin jo päässyt siihen missä pitää poistaa jokin sytytin pommista, ja sitten tulee välianimaatio, jossa omat joukot rynnivät sisään. Normaalisti siirryn sen jälkeen viimeiseen tehtävään pienelle paatille, mutta nyt useankaan yrityskerran jälkeen peli ei jatku, vaan palauttaa minut aina takaisin pommin ääreen, vaikka hoidin homman annetun ajan puitteissa. Ei kun alustahan se on aloitettava.

Grafiikat ovat ihan hienoja. Eniten minua miellyttää laivatehtävä (Meksiko) ja se upea merimaisema, sekä upea, upea pilvenpiirtäjätehtävä. Piirtoetäisyys on mahtava, kun kaukana alhaalla näkyy autojen liikennevirta.

Liikkeet ovat tosi cooleja. Eniten rakkauttani niihin lisäsi jään läpi tehtävä tappo. Tämä tehtävä oli aluksi kaikkein hankalin, kunnes löysin oikeat reiät, joiden kautta pääsin huomaamatta kohteeseen.

Rakastan Sticky Cameraa! Siis aaah! :p

Kaikkein hienoin näkemäni tämän genren pelin kohtaus on tässä pelissä. Se on se, jossa menen Emilen kämppään käväisemään kassakaapilla. Sitten äkkiä pöydän alle, kun Emile ja se jonka nimi nyt unohtui, saapuvat. Liikeanimaatio näyttää tosi luonnolliselta!

Siis MITÄ SE NOKIA OIKEIN PUUHAA, kun valmistaa tuollaisia vehkeitä? :eek: Mutta kätevästi sillä kassakaappi aukeaa.

Mukavaa on se, että eri pelikerroilla voi tehdä erilaisia valintoja. Tämä lisää uudelleenpeluarvoa. Haluanko Enrican kuolevan jo Meksikon tehtävän jälkeen, vai haluanko, että hän tulee minua vastaan kun olen menossa labraan aivan pelin lopussa.

Sitten tämä typerä idea, joka on kypsynyt jonkun ampumisesta mitääntietämättömän pelisuunnittelijan päässä, eli peli heiluttaa itse asetta ja tekee minusta huonon ampujan. Kuulkaas pelintekijät, minä olen ampunut aikanaan paljonkin, eikä minun aseeni piippu koskaan heilunut noin paljon. Tästä rangaistuksena en koskaan tee niitä ampumaradan tehtäviä. Jo Metal Gear Solid 2 -peleissä tämä väkisin piipun heiluttaminen ärsytti aivan noin paljon: :eek: ja lisäksi vielä tämän verran: :mad: .

Kaiken kaikkiaan ihan tommonen kasin peli. Ysin olisi saanut pidempi peli, jossa ei ole pahassa paikassa bugia, ja itsensä voi ajaa pattitilanteeseen. En myöskään päässyt kokeilemaan peliä verkossa, koska koodi on kuulemma väärä:confused:

Intellectual sanoi:
Sitten tämä typerä idea, joka on kypsynyt jonkun ampumisesta mitääntietämättömän pelisuunnittelijan päässä, eli peli heiluttaa itse asetta ja tekee minusta huonon ampujan. Kuulkaas pelintekijät, minä olen ampunut aikanaan paljonkin, eikä minun aseeni piippu koskaan heilunut noin paljon. Tästä rangaistuksena en koskaan tee niitä ampumaradan tehtäviä. Jo Metal Gear Solid 2 -peleissä tämä väkisin piipun heiluttaminen ärsytti aivan noin paljon: :eek: ja lisäksi vielä tämän verran: :mad: .

Kaiken kaikkiaan ihan tommonen kasin peli. Ysin olisi saanut pidempi peli, jossa ei ole pahassa paikassa bugia, ja itsensä voi ajaa pattitilanteeseen. En myöskään päässyt kokeilemaan peliä verkossa, koska koodi on kuulemma väärä:confused:

Hehe, taitaa Sammy olla jo liian vanha niin asekkaan ei pysy enään suorassa! ;)
Eihän Swat käännökset tai spagattikaan toimi tässä Xbox360 versiossa.

Berserker sanoi:
Hehe, taitaa Sammy olla jo liian vanha niin asekkaan ei pysy enään suorassa! ;)
.

Menköön eläkkeelle sitten! Ottaa kaaliin moinen papparainen. Kyllä niitä agentteja USA:ssa riittää, ei tarvi rääkätä samoin kuin jotain fucking Paavia rääkättiin. (Tarkoitan tätä edellistä "vihannesta"):(

Ylös Bottom