Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Double Agent

S^Hansu

New Member
En huomannut moisesta juttua, vai onko keskitetty jonnekki toisaalle, kun lienee crossplatform -peli. Modet poistakaa jos näin on.

Kävin moisen hakemassa kaupasta --> Kokeiluun...

No perhana, enhän tässä vartin kokeilun jälkeen päässyt edes ekasta huoneesta. Järkyttävää, että konsolipeliä pitää alkaa haukkua huonona konsolikäännöksenä... :)
No meikäläisellä menee kyllä ikä ja terveys, kun alan yrittämään tuon kontrollisysteemin sisäistämistä, mutta kahtellaan uudestaan viikonloppuna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Kerros missäs vaiheessa se Neiti Etsivä tulee mukaan. Itse olen kova Splinter Cell fani, ja olen tämän ostamista, vaikkakin omistan sen jo XOlla.
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Jollain kommentteja pelistä? Lueskelin tuossa Gamespotin arvostelua ja jostain syystä rupesi kiinnostamaan, vaikka Splinter-pelit on jo kyllästyttänyt minut ajat sitten. Olisi kiva kuulla pelin ostaneiden kommentteja, yksinpeli lähinnä kiinnostaa.
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Veikkaan, että tähän peliin voi heittää suositukset pelaamattakin. Jos pidit aiempien yksinpelistä, pidät varmaan tämänkin.;)
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Kokemusta on vain Mikkisoftan puolelta, mutta itse tykkäsin todella paljon. Ensimmäin SC, jonka pelasin läpi :eek:


PS. Viimone tehtävä on aika hassu ja lopussa:

To be continued :p Vaikkei siitä kyllä seuraava osa taida jatkua. :/
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Jostain kuulin (ihan oikeasti), että xbox versio kepittää jopa 360 version. Se on kuulemma juonen ja tehtävienkin osalta aivan eri peli. Monesta lähteestä olen kuullut, että xbox-versio on se paras versio.
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Löytyisi täältä lähimarketista 30, onko millainen peli?
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

wallu0 sanoi:
Löytyisi täältä lähimarketista 30, onko millainen peli?
Kokemusta ei ole kuin XO-versiosta, mutta ihan pätevä paketti jos on aiemmin pitänyt hiipparoinneista. Joskin aika kertakäyttöinen yksinpelinä. Moninpeli ei ainakaani itseeni uponnut. Kyllä tämä silti parempi on kuin CoD3. Sen sarjan kolmososa oli väsyttävää huttua, ja moninpelin puolellakin taitaa olla nykyisin aika hiljaista.
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

NviperO sanoi:
Kokemusta ei ole kuin XO-versiosta, mutta ihan pätevä paketti jos on aiemmin pitänyt hiipparoinneista. Joskin aika kertakäyttöinen yksinpelinä. Moninpeli ei ainakaani itseeni uponnut. Kyllä tämä silti parempi on kuin CoD3. Sen sarjan kolmososa oli väsyttävää huttua, ja moninpelin puolellakin taitaa olla nykyisin aika hiljaista.
Kiitoksia. Täytynee hakea tämä tässä loppuviikosta.:)

Edit: En olekaan ostanut nyt pelejä kolmeen ja puoleen viikkoon, joten on jo aikakin.:D
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

wallu0 sanoi:
Luinkin sen, ja päätin sitten että luen siitä vielä muita arvosteluja.
Mitäs siinä, nappaiset vain pisteen tuosta pois...
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

jryi sanoi:
Mitäs siinä, nappaiset vain pisteen tuosta pois...
Rauha, okei? Ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan, okei. Olisi pitänyt silloin muistaa se koko teksti eikä pelkkää arvosanaa, tiedän. Teenkin jatkossa niin, että printtaan arvostelun kauppaan mukaan ja mietin vielä siellä ostanko.

Anteeksi.:eek:
 
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent

Voidaanko nyt unohtaa koko asia? Riitelen jo tarpeeksi muilla foorumeille ja täällä on paljon asiallista porukkaa. En siis haluaisi olla kenenkään kanssa huonoissa väleissä täällä.
 
Ylös Bottom